Gå til innhold

Finne venner i voksen alder når man er introvert :/

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er snart 29 år og ser at på vennefronten så er det ganske dødt 🙄 jeg har hatt en veldig vanskelig barndom og virkelig ikke hatt det lett så kanskje derfor , så føler virkelig jeg er blitt eller alltid hvert en introvert 😕 

Jeg har samboer  , ei nydelig datter og eier leilighet og har det utrolig fint på den fronten og har et par venninner , men dem ser jeg sjeldent etter jeg fikk datteren min for 7 mnd siden. Det er vel mye med det når man får barn så forsvinner mange av dem man har , med tanke på liten tid og sånne ting  😕 Går også i en barselgruppe jeg har men jeg er ikke akkurat den som roper høyest så da blir jeg mest bare sittende og høre på, og føler heller ikke at jeg har noe til felles med dem. 

Skulle ønske jeg kunne finne meg en god venn. 

Anonymkode: 9ccfc...30a

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Finn deg en hobby som krever at du er aktiv. Frivillig arbeid funker for noen, andre liker kreative hobbyer, idrett eller brettspillklubb. Har du noen interesser?

Å finne en venn for å bare sitte og skravle og drikke vin blir ofte vanskeligere med årene, siden folk generelt er for opptatt med sitt og ikke har like mye rom for improvisasjon. Dette gjelder uansett hvilken vei du er -vert. Mye lettere å treffe folk gjennom noe organisert.

Anonymkode: 4ff2e...5f8

Skrevet
11 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Finn deg en hobby som krever at du er aktiv. Frivillig arbeid funker for noen, andre liker kreative hobbyer, idrett eller brettspillklubb. Har du noen interesser?

Å finne en venn for å bare sitte og skravle og drikke vin blir ofte vanskeligere med årene, siden folk generelt er for opptatt med sitt og ikke har like mye rom for improvisasjon. Dette gjelder uansett hvilken vei du er -vert. Mye lettere å treffe folk gjennom noe organisert.

Takk for gode tips. 

Mine interesser er fotografering (hobby) , trening , turgåing , dyr , så er ikke allverdens jeg interesserer meg for egentlig 😕 men er veldig opptatt av frivillighets arbeid og syns det er utrolig fint så det er noe jeg kunne tenkt meg. 

Skrevet
På 17.2.2020 den 13.53, AnonymBruker skrev:

Takk for gode tips. 

Mine interesser er fotografering (hobby) , trening , turgåing , dyr , så er ikke allverdens jeg interesserer meg for egentlig 😕 men er veldig opptatt av frivillighets arbeid og syns det er utrolig fint så det er noe jeg kunne tenkt meg. 

Hva med frivillighetsarbeid for dyr, siden begge er interesser? :)

Anonymkode: c5eb3...733

Skrevet

Er i samme boks, bare uten unger.

Skrevet

Jeg er i samme situasjon som deg. På samme alder og går gravid med nr 2😊 Får jeg spørre hvor du holder til? 

Anonymkode: ab47f...b6e

Skrevet
On 2/17/2020 at 1:53 PM, AnonymBruker said:

Takk for gode tips. 

En del steder har jo fotoklubber. Det finnes også diskusjonsfora og nettsider for sånt. Poster du mye bilder på nett?

Turistforeningen arrangerer fellesturer og singelturer. Dyrebeskyttelsen trenger av og til frivillige, men det viktigste for dem er nok fosterhjem, som kanskje ikke er så sosialt.

Skrevet

Si gjerne fra om du bor i Oslo. Jeg er også småbarnsmor (i 30-årene) uten noe særlig nettverk. Elsker å ferdes i marka, så om du vil gå tur feks så bare si fra :) 

Anonymkode: b2d30...47b

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...