AnonymBruker Skrevet 17. februar 2020 #1 Skrevet 17. februar 2020 Jeg er blitt tilbudt både 100% og 60% på en jobb jeg søkte for litt siden. Jeg var fullt klar over at det forekom tilfeller med uttargering på arbeidsplassen, og var innstilt på dette. Jeg har hatt en rekke deltidsstillinger både før og under studiene hvor jeg har erfaring med utfordrende og utagerende atferd. Det viser seg etterhvert at det på den nevnte arbeidsplassen hvor jeg er blitt tilbudt jobb, at det forekommer tilfeller med utagering så og si hele tiden. Det skjer daglig, og i mye mer alvorlig grad enn jeg har vært borte i tidligere. Det er særlig rapportert en rekke bittskader på arbeidsplass, og ansatte til legevakt grunnet dette. Dette gjør meg litt usikker. Brukerne har alle 2:1 bemanning, så jeg er aldri alene. Samtidig er jeg redd for å være redd på jobb.. Hva burde jeg gjøre? Gi det en sjanse, eller la usikkerheten stoppe meg? Anonymkode: dabf4...690
AnonymBruker Skrevet 17. februar 2020 #2 Skrevet 17. februar 2020 Utaggerng vil jo etterhvert roe seg. Men du må jo selv vite om du er villig til å stå i det, jobbe likt som alle andre og ikke ta snarveier. Er utfordrende å jobbe med mennesker som kan ha en aggresiv adferd, men det er mer enn verdt det syes jeg. Nå har vi jo forskjellige psyker, så du burde være sikker på du takler litt motgang, for brukerene trenger ikke nye folk konstant fordi folk ikke taklet å stå i det. Anonymkode: ff7f3...680
AnonymBruker Skrevet 17. februar 2020 #3 Skrevet 17. februar 2020 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Utaggerng vil jo etterhvert roe seg. Men du må jo selv vite om du er villig til å stå i det, jobbe likt som alle andre og ikke ta snarveier. Er utfordrende å jobbe med mennesker som kan ha en aggresiv adferd, men det er mer enn verdt det syes jeg. Nå har vi jo forskjellige psyker, så du burde være sikker på du takler litt motgang, for brukerene trenger ikke nye folk konstant fordi folk ikke taklet å stå i det. Anonymkode: ff7f3...680 Jeg har alltid taklet de jobbene jeg har hatt tidligere, og var derfor jeg søkte på denne. I de tidligere jobbene mine har vi hatt veldig gode rutiner for slike tilfeller. Her følte jeg ting er litt «halvveis», hvor tiltakene endres ofte, mye gjennomtrekk av ansatte og veldig høyt sykefravær. Det er så vanskelig å si på forhånd hvordan jeg kommer til å takle såpass krevende situasjoner.. og jeg er så redd for å starte i noe jeg ikke klarer å gjennomføre. Samtidig er det så dumt å ikke gi det en sjanse heller, for jeg vet jeg kommer til å forsøke mitt beste dersom jeg takker ja Anonymkode: dabf4...690
AnonymBruker Skrevet 17. februar 2020 #4 Skrevet 17. februar 2020 Er du i tvil, så er du ikke i tvil, er det noe som heter. Siden du spør her, tenker jeg at dette ikke er noe for deg. Da hadde du ikke tvilt i utgangspunktet. Anonymkode: 48c62...863
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå