MannAkers Skrevet 17. februar 2020 #1 Skrevet 17. februar 2020 (endret) Hei! Jeg hadde tenkt å gi en bekjent en fin og praktisk BH. Hun har store hengebryster. Hvor kjøper man en slik BH? Endret 19. februar 2020 av MannAkers
AnonymBruker Skrevet 17. februar 2020 #2 Skrevet 17. februar 2020 2 minutter siden, MannAkers skrev: Hei! Jeg hadde tenkt å gi en bekjent en fin og praktisk BH. Hun har store hengebryster. Hvor kjøper man en slik BH? Det gjør man ikke, man lar henne velge BH selv. Du ville garantert kjøpt en som ikke passer. Kjøp heller et gavekort. Anonymkode: 008e2...715 9
AnonymBruker Skrevet 17. februar 2020 #3 Skrevet 17. februar 2020 Sier det samme som over. Med mindre du vet størrelsen hennes på bh-er hun har fra før, så vil du nesten garantert kjøpe feil. Det er ikke alltid en bh passer selv om det er "riktig størrelse" en gang, hvis den er av et annet merke/produsent. Størrelsene kan variere ganske mye fra merke til merke. Bedre å kjøpe gavekort, som foreslått ovenfor. Da finner hun en som passer. Anonymkode: bc120...ee1 8
Kniv & gaffel Skrevet 17. februar 2020 #4 Skrevet 17. februar 2020 Hvis beskrivelsen din av brystene hennes stemmer, er det mest sannsynlig at hun må få BHer fra en spesialbutikk for undertøy. De vanlige kjedebutikkene har dårlig utvalg for store størrelser. Skal du skal kjøpe BH til henne, må du både vite størrelsen hennes, og hvilke merker hun bruker siden størrelse kan variere fra produsent til produsent. Som brukerne over meg skriver, vil jeg heller anbefale et gavekort enn at du kjøper en BH. Lykke til! 3
AnonymBruker Skrevet 17. februar 2020 #5 Skrevet 17. februar 2020 Ta henne med på ferie til utlandet, f.eks. London, der har de bedre utvalg innen ordentlige BH-er. Anonymkode: 94f17...e8f 3
AnonymBruker Skrevet 17. februar 2020 #6 Skrevet 17. februar 2020 Du stikker innom Hengebrystbutikken AS og viser med kurvede hender størrelse. Da blir det riktig. Anonymkode: 9b042...9a6 3
AnonymBruker Skrevet 18. februar 2020 #7 Skrevet 18. februar 2020 Du skrev en annen tråd om at du hele tiden har lett etter en kvinne med store henge uten å finne henne så jeg tror du skal ta denne selv. Det finnes helt sikkert hengebryst du kan ha på deg som en sumodrakt også stikker du innom en undertøysbutikk. Anonymkode: 133e6...733 1
Leo Skrevet 18. februar 2020 #8 Skrevet 18. februar 2020 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Du skrev en annen tråd om at du hele tiden har lett etter en kvinne med store henge uten å finne henne så jeg tror du skal ta denne selv. Det finnes helt sikkert hengebryst du kan ha på deg som en sumodrakt også stikker du innom en undertøysbutikk. Anonymkode: 133e6...733 Jeg tror vi snakker om "løktråder" av godt, gammelt merke her! 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå