ABCDE Skrevet 17. februar 2020 #1 Del Skrevet 17. februar 2020 Målene til Norwegian er godt kommunisert: 1 liten veske til å ha under setet. Maksmål 30 x 20 x 38cm. Jeg har mange sekker men de er akkurat litt for store. Jeg ønsker altså ikke en veske, men en ryggsekk. Noen som har funnet en ryggsekk, med gode stropper, som er godkjent? Fjellreven har mange fine sekker men veldig smale stropper som gnager. Takknemlig for svar! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. februar 2020 #2 Del Skrevet 17. februar 2020 3 minutter siden, ABCDE skrev: Målene til Norwegian er godt kommunisert: 1 liten veske til å ha under setet. Maksmål 30 x 20 x 38cm. Jeg har mange sekker men de er akkurat litt for store. Jeg ønsker altså ikke en veske, men en ryggsekk. Noen som har funnet en ryggsekk, med gode stropper, som er godkjent? Fjellreven har mange fine sekker men veldig smale stropper som gnager. Takknemlig for svar! Hvis du ikke stapper sekken full, og stropper den godt sammen, blir den jo liten nok hvis den er "akkurat litt for stor". Anonymkode: 64465...2c3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ABCDE Skrevet 17. februar 2020 Forfatter #3 Del Skrevet 17. februar 2020 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Hvis du ikke stapper sekken full, og stropper den godt sammen, blir den jo liten nok hvis den er "akkurat litt for stor". Anonymkode: 64465...2c3 Jeg tør ikke stole på det. Noen er jo veldig regelryttere.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. februar 2022 #4 Del Skrevet 15. februar 2022 AnonymBruker skrev (På 17.2.2020 den 9.39): Hvis du ikke stapper sekken full, og stropper den godt sammen, blir den jo liten nok hvis den er "akkurat litt for stor". Anonymkode: 64465...2c3 Sånn har jeg også tenkt, men er det noen som har prøvd det i praksis? Hvor nøye er de med målene så lenge sekken får plass under setet? (Håper kanskje noen har gjort seg erfaringer på de to årene som er gått siden tråden ble startet. ) Anonymkode: 86ecc...428 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. februar 2022 #5 Del Skrevet 15. februar 2022 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Sånn har jeg også tenkt, men er det noen som har prøvd det i praksis? Hvor nøye er de med målene så lenge sekken får plass under setet? (Håper kanskje noen har gjort seg erfaringer på de to årene som er gått siden tråden ble startet. ) Anonymkode: 86ecc...428 Jeg har ikke peiling på målene på ryggsekken min,men den er større enn fjällräven og det har aldri vært noe problem å ha med den Anonymkode: 8e700...c75 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
reiseglad Skrevet 15. februar 2022 #6 Del Skrevet 15. februar 2022 (endret) Har en 45 liters Ospery sekk som jeg får plass til under setet, har aldri måttet betale - selv ikke på Norwegian. Tøyer nok grensene litt, men både beina og sekken får plass. Endret 15. februar 2022 av reiseglad 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. februar 2022 #7 Del Skrevet 15. februar 2022 AnonymBruker skrev (8 timer siden): Sånn har jeg også tenkt, men er det noen som har prøvd det i praksis? Hvor nøye er de med målene så lenge sekken får plass under setet? (Håper kanskje noen har gjort seg erfaringer på de to årene som er gått siden tråden ble startet. ) Anonymkode: 86ecc...428 Du vet sånn handlenett fra coop? Har en sånn totem veske eller hva det kalles, jeg har masse greier i den, og kjører den inn under det setet. Det er ganske god plass der, selv om den er større enn målene så kan den pakkes mindre. Om du kan trøkke den inn på den str så går det fint. Ryanair er dritstrenge, der har jeg opplevd at alle må sette håndbagasjen nedi en sånn metallbur med de eksakte mål ellers går den ikke inn på flyet. Jeg bare stappa den nedi og det gikk så vidt. Anonymkode: 08a5e...710 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. februar 2022 #8 Del Skrevet 16. februar 2022 ABCDE skrev (På 17.2.2020 den 9.35): Målene til Norwegian er godt kommunisert: 1 liten veske til å ha under setet. Maksmål 30 x 20 x 38cm. Jeg har mange sekker men de er akkurat litt for store. Jeg ønsker altså ikke en veske, men en ryggsekk. Noen som har funnet en ryggsekk, med gode stropper, som er godkjent? Fjellreven har mange fine sekker men veldig smale stropper som gnager. Takknemlig for svar! Tviler på at det blir sjekket. Ta den ryggsekken du vil, innenfor rimelighetens grenser. Anonymkode: ed63f...fa1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå