Gjest Anonymous Skrevet 9. juni 2005 #1 Skrevet 9. juni 2005 Hvorfor må den derre sangen til hun Idol-Sandra være så jævlig fengende? Hjelp meg. Det kommer en dag i morgen, du må tro og håpe at i morgen, blir det sooooool. Og solen vil skinne, og alt vondt vil forsvinneeeeee. :blaveis:
Gjest Catwoman Skrevet 9. juni 2005 #2 Skrevet 9. juni 2005 Kanskje fordi sangen egentlig er ganske fin? Synes jeg ihvertfall, men originalversjonen er mye bedre da.
Gjest Anonymous Skrevet 9. juni 2005 #4 Skrevet 9. juni 2005 Jeg liker ikke sangen, så slipper det problemet.
-Fisken- Skrevet 9. juni 2005 #5 Skrevet 9. juni 2005 Bamboo, prøv å nynne på en Heidi Hauge-sang, kanskje det hjelper
Gjest Bjørnsdatter Skrevet 9. juni 2005 #6 Skrevet 9. juni 2005 Bamboo' date=' prøv å nynne på en Heidi Hauge-sang, kanskje det hjelper [/quote'] Hvis du ikke kan noen, så syng noen sure toner etter hverandre. Det går for det samme.
blå Skrevet 9. juni 2005 #7 Skrevet 9. juni 2005 Det jeg er irritert over er at navnet på tråden din er HVORFOR... Kan du ikke kalle den noe så folk skjønner hva den inneholder????? beklager at jeg er litt amper
Gjest Bjørnsdatter Skrevet 9. juni 2005 #8 Skrevet 9. juni 2005 beklager at jeg er litt amper Humørsvingninger allerede, Blå?
Gjest blå uinnlogget Skrevet 9. juni 2005 #9 Skrevet 9. juni 2005 Humørsvingninger allerede, Blå? tjhi hi
Gjest Anonymous Skrevet 10. juni 2005 #10 Skrevet 10. juni 2005 Det jeg er irritert over er at navnet på tråden din er HVORFOR... Kan du ikke kalle den noe så folk skjønner hva den inneholder????? beklager at jeg er litt amper Bare hyggelig at du også har noe å irritere deg over, så slipper jeg å være alene!
Gjest seroxata Skrevet 10. juni 2005 #13 Skrevet 10. juni 2005 øh, jeg har ikke engang fått hørt den sangen enda jeg:D
Gjest skindeep Skrevet 12. juni 2005 #14 Skrevet 12. juni 2005 grusom sang..grusom jente :-? Kunne ikke sagt det bedre selv!!
Gjest gjest1 Skrevet 12. juni 2005 #15 Skrevet 12. juni 2005 Åååhh.. skulle aldri ha lest denne tråden. Nå har den hersens sangen sneket seg inn i hodet mitt, og har tydeligvis ingen planer om å gjøre annet en å spille om og om igjen de få strofene jeg kan... Grr. :evil: Sangen er fin den, orginalversjonen riktignok. Elsket filmen Annie da jeg var liten, og sang med for full hals hver gang sangen kom. Men denne Sandra versjonen kan jeg styre min begeistring for.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå