Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Når jeg vil ha overdeler/topper som er forh. trange/figurformede MEN litt lange - dvs. stopper ikke midt på magen men går ned til/over rompa ?

Ønsker også å kjøpe bukser som er forh. lave i livet - litt vide i lårene men smalner av nedover.

Bruker str. 40/42 i overdel og 42/44 i bukser så helst litt utvalg i størrelser.

Jeg har kikket i strekningen Bogstadveien - dvs. i de 'levelige' butikkene der mtp. pris og sentrum (Glassmagasinet , S&S , Byporten , Oslo City) men ikke klart å finne noe der.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

KK har en artikkel om shoppingtips i oslo denne uken.

Gjest gjest1
Skrevet
KK har en artikkel om shoppingtips i oslo denne uken.

Den synes jeg var dårlig.. (Ble skuffet over hele bladet faktisk).

Liker meg nokså godt på CC West. Har det meste, forholdsvis lite folk.

Gjest uyyyu
Skrevet

Den synes jeg var dårlig.. (Ble skuffet over hele bladet faktisk).

Liker meg nokså godt på CC West. Har det meste, forholdsvis lite folk.

hvor ligger cc west og hvilke butikker har de der?

Skrevet

Det er jo flere butikker som har sånne "omslags-topper" nå, så er trange over beltestedet og som henger pent ned over buksen. Noen har knyting i livet, noen ikke.

Skrevet
hvor ligger cc west og hvilke butikker har de der?

På Lilleaker, rett ved Lysaker.

Gjest shoppegjest
Skrevet

Trål Bogstadveien. Der finner du mye.

Gjest Lydiah
Skrevet

jeg har to slike flotte topper, de er ermeløse og har et eller annet trykk på fronten, svarte og går til nedenfor rumpa. jeg bruker dem over jeans eller som minikjole :) kjøpte dem på cubus og h&m i fjor sommer. det er ikke mange som har sånt, oftest må man bare snuble over dem helt tilfeldig.

Skrevet
jeg har to slike flotte topper' date=' de er ermeløse og har et eller annet trykk på fronten, svarte og går til nedenfor rumpa. jeg bruker dem over jeans eller som minikjole :) kjøpte dem på cubus og h&m i fjor sommer. det er ikke mange som har sånt, oftest må man bare snuble over dem helt tilfeldig.[/quote']

Jeg fant faktisk mye i h&m og lignende butikker. Dvs. topper som er litt lange . Enten litt tunika lignende - topper med skjevt snitt - eller omslagstopper. Klarte tom. å finne meg en dongeribukse som jeg ble fonøyd med også :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...