AnonymBruker Skrevet 17. februar 2020 #1 Skrevet 17. februar 2020 Den eldreste av kattene våres liker å sitte på sofaen ved oss og se på Tv 😂 katten er fokusert på tv skjermen og liker å følge med på hva som skjer. Jeg og samboeren stusser over om hun kjønner hva som skjer på TVen 🐱 hva tror dere? Kan katter følge med på Game of thrones? Anonymkode: 7a337...3d3 1
LittleBabyNothing Skrevet 17. februar 2020 #2 Skrevet 17. februar 2020 (endret) Haha min tolv år gamle siameser liker også det. Hun forstår forskjellen på når hun ser på dyr, folk og kjøretøy/kopter/fly fordi hun reagerer forskjellig. Kattedyr og andre dyr har hun sin spesielle forståelse for. Hun liker mest action sjangeren når det kommer til filmer. Endret 17. februar 2020 av LittleBabyNothing
Sunset90 Skrevet 17. februar 2020 #3 Skrevet 17. februar 2020 katter er fasinerende dyr hehe det spørs det ja 🤣
Agatha Spinatha Skrevet 17. februar 2020 #4 Skrevet 17. februar 2020 Haha, så søtt. Jeg hadde en hund for noen år siden som likte å se på hester på tv. Hadde også en katt som fulgte med når Tom og Jerry kom på. 1
AnonymBruker Skrevet 17. februar 2020 #5 Skrevet 17. februar 2020 Abbonere på en YouTube-kanal for katter, eldste katten elsker den. Viser fugler og ekorn på foringsbrett 👍 kan anbefales 🐈 Anonymkode: 9332b...2fe
Kjetil E Skrevet 17. februar 2020 #6 Skrevet 17. februar 2020 10 timer siden, AnonymBruker skrev: Den eldreste av kattene våres liker å sitte på sofaen ved oss og se på Tv 😂 katten er fokusert på tv skjermen og liker å følge med på hva som skjer. Jeg og samboeren stusser over om hun kjønner hva som skjer på TVen 🐱 hva tror dere? Kan katter følge med på Game of thrones? Anonymkode: 7a337...3d3 Hehe husker første katten vi hadde, den gang så hadde vi TV som stod veldig lavt. Og når det var tennis på TV så satt pus på gulvet og fulgte svært inntresert med på ballen som for frem og tilbake.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå