Gjest gjest 0 Skrevet 9. juni 2005 #1 Skrevet 9. juni 2005 Hei! Er det noen som har 10+ for mye på kroppen? Siden det er en egen gjeng for de som driver med finpussen, tenkte jeg at vi som har mer en finpussen å jobbe med kan hjelpe og motivere hverandre her. :-) Er det noen som blir med?? Kom igjen det er ikke for sent å gjøre noe med fettet selv om sommeren er her! Pam
Gjest Gjesta Skrevet 9. juni 2005 #2 Skrevet 9. juni 2005 Ja, jeg er med, jeg- har planer om minus 10 kg på ubestemt tid. Har hatt et slankeopphold på snart to måneder, men nå er jeg i gang igjen! Deltar i en annen tråd her også - for motivasjon og regnskap - "Skjærpings i morgen" - titt gjerne innom der du også, Pamella! Jeg slanker meg med utgangspunkt i Grete Roede, og er veldig fornøyd med det. Trimmer og prøver å spise så sunt og variert som jeg klarer - og det gir resultater, men man må være tålmodig! K
Gjest Kari N Skrevet 9. juni 2005 #3 Skrevet 9. juni 2005 OK. Jeg har hatt en sykdomsperiode (igjen), og vil heller slanke meg ti kilo enn fem. Så jeg blir med i slankegjeng. Men hva gjør dere? Er på felles kur? Eller oppdaterer dere hverandre om hva dere trener, hvor mye dere går ned osv? Må nødt til å sette mål om hvor mange kilo som skal ned på en mnd osv?
Gjest gjest1 Skrevet 9. juni 2005 #4 Skrevet 9. juni 2005 Ja, jeg vil være med. Har vel ikke helt bestemt meg enda hvor mye jeg vil ned, men 10 kg skal det hvertfall bli. Begynte på Grete Roede for noen uker siden, og er kjempefornøyd. Etter ett års tid på en evig slankekur - som egentlig bare har resultert i at jeg har gått mer opp i vekt var det nå altså på tide å ta affære. Så litt motivasjon herfra høres bra ut
Gjest gjest 0 Skrevet 9. juni 2005 #5 Skrevet 9. juni 2005 Jeg synes vi skal si hva målene våre er og fortelle hvordan det går underveis. For eksempel kan vi ha en fast veie- og måledag. Jeg har skrevet opp en plan som går på måle og veie meg annenhver uke. Tror det er viktig å ikke gjøre det for ofte for da kan man bli veldig deprimert når det ikke er noen forbedring. Kverula: Jeg er med i "ny slankegjeng her på kg" men synes det var lite fart der inne nå. Tror folk har dabbet litt av i forbindelse på sommeren Mitt mål er å gå ned mellom 10-15 kilo. Jeg har satt meg som mål å gå ned 8 kilo innen 1 august. Jeg følger ingen spesiell slankemetode, bare spiser sunt og trener regelmessig. Begynte på nytt på mandag etter laber innsats dette året.
*Lene* Skrevet 9. juni 2005 #6 Skrevet 9. juni 2005 Sleng dere med på tråden "skjærpings" da vel? Der er det full fart, og nesten alle har de samme målene :-) Flinke til å motivere hverandre, og backe opp. Vi har veiedag fredager!
Gjest Gjesta Skrevet 9. juni 2005 #7 Skrevet 9. juni 2005 Ja, Skjerpings-tråden holder det gående den! Flinke folk! Jeg veier meg lørdag morgen - hver uke. Har ikke vært flink til å måle de siste månedene. Har også planer om nytt GR-kurs i august, men det er så lenge til så jeg må prøve å klare meg selv gjennom sommern. K
Gjest gjest 0 Skrevet 9. juni 2005 #8 Skrevet 9. juni 2005 ok da slenger jeg meg med på skjerpingstråden, og oppfordrer dere andre til å gjøre det samme :-) Pam
Gjest madam butterfly Skrevet 9. juni 2005 #9 Skrevet 9. juni 2005 Dette var positiv tråd syns jeg Jeg var også med i "ny slankegjeng", men har ca 20kg ekstra og syntes det virket mot sin hensikt å snakke med andre som hadde 2-3kg å ta av... Hadde tydligvis ikke lest godt nok :oops: , men men... Har du hoppet over ennå, eller begynner vi en ny tråd?
Gjest gjest 0 Skrevet 9. juni 2005 #10 Skrevet 9. juni 2005 Kan ikke du og hoppe over til skjerpings i morgen tråden? Litt mer motiverende når det er mange som støtter hverandre... Ellers så kan jeg selvfølgelig bli her sammen med deg også!
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå