AnonymBruker Skrevet 16. februar 2020 #1 Skrevet 16. februar 2020 Oppdaget for en liten stund siden at jeg har fått «piggsveis» midt i skillen på toppen av hodet. Jeg har langt hår, alltid hatt tykt hår, men har den siste tiden mistet mye hår + at håret virker slitt. Nå har altså mange hår brukket av på toppen og restene står opp som en slags lang piggsveis. Aldri opplevd lignende før og skjønner ikke hva det kommer av?! Jeg har gått gravid og har nå ammet i 1 år, om det har noe å si? Synes hårpleie er vanskelig og er ikke flink til å kure, er det noe å gjøre med dette? Burde vært hos frisøren, men vanskelig å ta seg råd til det for øyeblikket. Setter derfor stor pris på tips! Anonymkode: e7296...d64
AnonymBruker Skrevet 16. februar 2020 #2 Skrevet 16. februar 2020 Du har sikkert mistet en del hår, og nå gror de ut igjen. Et hår som du beskriver er det mange som opplever i forbindelse med graviditet og fødsel. Det vokser vel mest sannsynlig ut igjen. Er ikke uten grunn at mange klipper seg ganske mye i like situasjoner. Er bedre med kortere hår som kan vokse ut, fremfor pjuskete langt, men trist hår. Anonymkode: 5d179...afe 1
AnonymBruker Skrevet 16. februar 2020 #3 Skrevet 16. februar 2020 18 minutter siden, AnonymBruker skrev: Du har sikkert mistet en del hår, og nå gror de ut igjen. Et hår som du beskriver er det mange som opplever i forbindelse med graviditet og fødsel. Det vokser vel mest sannsynlig ut igjen. Er ikke uten grunn at mange klipper seg ganske mye i like situasjoner. Er bedre med kortere hår som kan vokse ut, fremfor pjuskete langt, men trist hår. Anonymkode: 5d179...afe Aaah, det kan godt hende ja! Får vel kanskje få klippet det, ser jo mildt sagt dumt ut med en piggsveis midt oppå hodet 😂 Men er jo ikke så mye å gjøre med det annet enn å la det gro. TS Anonymkode: e7296...d64
Djungelvrål Skrevet 16. februar 2020 #4 Skrevet 16. februar 2020 Man mister mye hår etter fødsel, helt normalt. Jeg hadde viker.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå