AnonymBruker Skrevet 16. februar 2020 #1 Skrevet 16. februar 2020 True or false? Anonymkode: ee818...634
AnonymBruker Skrevet 16. februar 2020 #3 Skrevet 16. februar 2020 Både en løgner og groteskt umoralsk. Sjekk videoen av henne da hun sa til foreldrene av en forsvunnet jentunge at jenta var død og at de skulle slutte å leite. Jenta så dette klippet på TV hos kidnapperene, og måtte se på at moren hennes ble knust da hun fikk høre at jenta hennes var død. Etter at jenta hadde blitt reddet, og "mediumet" ble konfrontert med det, gav hun en lang faen. Anonymkode: b28c5...e59 1
AnonymBruker Skrevet 16. februar 2020 #4 Skrevet 16. februar 2020 8 minutter siden, AnonymBruker skrev: Både en løgner og groteskt umoralsk. Sjekk videoen av henne da hun sa til foreldrene av en forsvunnet jentunge at jenta var død og at de skulle slutte å leite. Jenta så dette klippet på TV hos kidnapperene, og måtte se på at moren hennes ble knust da hun fikk høre at jenta hennes var død. Etter at jenta hadde blitt reddet, og "mediumet" ble konfrontert med det, gav hun en lang faen. Anonymkode: b28c5...e59 😨. Har du link? Anonymkode: ee818...634
AnonymBruker Skrevet 16. februar 2020 #5 Skrevet 16. februar 2020 1 time siden, AnonymBruker skrev: 😨. Har du link? Anonymkode: ee818...634 Beklager, jeg blandet henne med Sylvia Browne. Theresa Caputo (Long Island medium) ser ikke ut til å være like grotesk som Sylvia Browne (det skal godt gjøres). Men i likhet med de fleste mediumer er hun en svindler som utnytter sårbare mennesker, hun har blitt bevist feil flere ganger. Søk på "Theresa Caputo skeptic" eller "Theresa Caputo criticism" osv. Anbefaler deg også å lese litt om metodene disse såkalte mediumene bruker, sånn at du kan gjenkjenne triksene de bruker for å lure folk. Stikkord er "cold reading", "hot reading" mm. Her er en artikkel du kan lese. https://skepticalinquirer.org/exclusive/ten-tricks-of-the-psychics-i-bet-you-didnrsquot-know Skeptics Guide to the Universe er en god podcast som blant annet tar for seg disse temaene. Jeg tror Folkeopplysningen på NRK også har hatt et program eller to om dette. Anonymkode: b28c5...e59 2
AnonymBruker Skrevet 17. februar 2020 #6 Skrevet 17. februar 2020 True. Kjenner en i USA som har vært hos henne. Anonymkode: e469a...3cd 1
AnonymBruker Skrevet 17. februar 2020 #7 Skrevet 17. februar 2020 Havner man på TV med sin egen medium TV-serie så er man sannsynligvis ekte. Og det er ikke ironisk. Jeg kan selv kommunisere med både døde mennesker og dyr. Jeg får verifiserbare detaljer og kan beskrive dyrets personlighet, og det er ikke "cold reading" da jeg ikke fisker og ikke har noen interesse av å lure folk. Dette eksisterer, det er det ingen tvil om. Når du sitter på telefonen med en venn som du ikke har snakket med på lang, lang tid, aldri møtt hans nå døde kjæreste men kan beskrive personligheten hennes fordi hun omtrent står bak deg og tapper deg på skuldra? Hun var så påtagelig at jeg sa til han at hun sannsynligvis både snakket til han og flyttet på ting hjemme hos han, og han svarer at han hadde faktisk hørt stemmen hennes og både svart og spurt henne om ting, og det var ting som var uforklarlig flyttet på hos han. Han ville ikke fortelle meg dette først, fordi han var redd jeg skulle tro han var gal. Jeg har også selv fått readings der døde personer fra min familie har kommet opp med umiskjennelige kjennetegn. Og ingen fisking, bare "jeg ser en dame sånn og sånn", og så er det moren min. En gang var det hesten min! Og dette ikke fra medium en gang, men fra en klarsynt og en dyretolk. Jeg sjekket ut en episode av dette nå, og klippingen irriterer meg litt. Men hun virker empatisk og dyktig på meg, og i denne episoden hjelper hun en mann som er redd for døden å få bekreftet sin tro på livet etter døden og forteller hvem som kommer til å møte han der. Virker ikke akkurat som en grusom og kynisk svindler på meg. Anonymkode: a6017...477
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå