AnonymBruker Skrevet 16. februar 2020 #1 Skrevet 16. februar 2020 Jeg er mann og homofil og har en greie med mannlige føtter. Jeg elsker å slikke de, sniffe de, se på de. Spesielt når de er hårete og velstelte. Blir så seksuelt opphisset av føtter, og tenker på de veldig ofte når jeg ser på menn som har på støvler eller vernesko. Hvorfor er jeg sånn? Anonymkode: 553ba...4b7
AnonymBruker Skrevet 16. februar 2020 #2 Skrevet 16. februar 2020 Fordi du ikke tenner like mye på hårløse føtter.. Alle har hver sin lyst og din er ikke noe bedre eller verre enn andre. Du er bare deg, og kudos til deg som har funnet ut hva du liker! Anonymkode: df229...dd1 1
barbent Skrevet 17. februar 2020 #3 Skrevet 17. februar 2020 11 timer siden, AnonymBruker skrev: Jeg er mann og homofil og har en greie med mannlige føtter. Jeg elsker å slikke de, sniffe de, se på de. Spesielt når de er hårete og velstelte. Blir så seksuelt opphisset av føtter, og tenker på de veldig ofte når jeg ser på menn som har på støvler eller vernesko. Hvorfor er jeg sånn? Anonymkode: 553ba...4b7 Jeg har en venn som også har det slik du beskriver, kos deg og nyt din fetish
Gjest Alterego666 Skrevet 17. februar 2020 #4 Skrevet 17. februar 2020 Du er heldig som har en fetish som ikke gir andre smerte eller nedverdigelse eller utsetter noen for noe negativt. Det er dessuten en temmelig vanlig fetish, og du har god sjanse for å treffe åndsfrender. Nyt fetishen!
AnonymBruker Skrevet 25. februar 2020 #5 Skrevet 25. februar 2020 Fotfetish er kjempevanlig, hvilke sko, type føtter, type sokker etc er mer individuelt. Jeg har hatt to kompiser som har slikket mine føtter og sokker gjennom årene, og gitt meg fotmassasje og kilt meg, og jeg syntes det var helt fantastisk! Men han ene flyttet til en annen del av landet, og han andre sluttet da han fikk kjæreste, syntes det ble som å være utro. Anonymkode: f127b...0f6
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå