Gjest Martin Skrevet 15. juli 2005 #21 Skrevet 15. juli 2005 Med unntak av jomfru, har jeg prøvd de varianter som er. Og det er helt umulig å si om mødre er mer videre enn de som ikke har født. Det varierer fra dame til dame. Jeg har ligget med barnløse damer som jeg (stygt sagt) kunne tatt hånd etter og ronket... Og damer med barn som var kjempetrange. Det jeg derimot merker er at mødre rett og slett er mer erfarne, tør mer og ikke minst: VIL mer. De er ofte en mer spennende seksualpartner. Så min erfaring er at det overhodet ikke kommer av kropp og kjønn - men hva som er mellom øra på dama. Hvor dristig, bestemt og tøff hun (og jeg selvsagt) er.
Gjest gjesta Skrevet 15. juli 2005 #22 Skrevet 15. juli 2005 Tråden er ryddet. Diskuter sak, ikke person. Mie (mod).
Gjest trygve Skrevet 27. juli 2005 #23 Skrevet 27. juli 2005 Jeg er nå sammen med ei dame som har 2 barn og jeg synes hun er kjempe trang og deilig. Hat vært med barnløse jenter som har vært helt "normale" der nede. ikke at det er noe galt med det heller. Kvinner er jo like ulike som oss menn. Så min erfaring er at mødre er like gode, om ikke bedre
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå