Gå til innhold

Gutter se hit! Mødre vs Barnløs?

Fremhevede innlegg

Gjest edith
Skrevet

Er ei jente på 29 år som lurer på om vi so er mødre er noe anderledes "der nede"? Ja, under sex og sånn.....

Kroppen er jo flott som går raskt tilbake, men merker dere noe ulikt på mødre eller barnløse jenter.

Klart antallet barnefødsler kan ha litt å si, men sånn jevnt over...

De fleste mødre tenker vel litt på dette en gang i blant, tror jeg...Jeg gjør ihvertfall det!

Svar seriøst, okay...

Nyt sommeren alle sammen,azz!!!!

Videoannonse
Annonse
Gjest Petter'n
Skrevet

Mødre er som regel en del annerledes der nede ja! Mer bevisste på redskapen sin på en måte.

I mine øyne så blir også damer som har født mye mer kåte, eller de oppfører seg sånn i hvert fall. Og det merkes veldig forskjell på ei som er kåt og ei som er superkåt og har styring på musa.

Skrevet

Jeg regner med at du lurer på om det er noen forskjell på hvor trange damene er.

Etter min erfaring er det ikke så stor forskjell på de som har født, og de som ikke har født.

Jeg har vært borti "mødre" som har vært trangere enn noen som ikke er mødre.

Dette er nok veldig individuelt.

Skrevet

ingen forskjell, og jeg har vært med en del alenemødre.

de er like trange, og noen er også trangere. ei jeg var med hadde født 3 barn, og jeg merket ikke noe på a.

Gjest Gjesta
Skrevet
Og det merkes veldig forskjell på ei som er kåt og ei som er superkåt og har styring på musa.

Så vi som fortsatt er barnløse er bare kåt uten styring på musa? :ler:

Gjest britt
Skrevet

mente vel at etter en fødsel lærer de fleste kvinner å trene opp bekkenbunnsmusklaturen sin, og der er der mye styrke...og glede.

før fødslene mine ante jeg ikke mye om den slags trening, og nå gjør jeg det hver dag.

*no hard feelings, just forgotten ones*

Gjest Petter'n
Skrevet

Så vi som fortsatt er barnløse er bare kåt uten styring på musa? :ler:

• 4 uker senere...
Gjest jesper
Skrevet

Jeg har vel hatt sex med omtrent 5-6 jenter som har hatt barn, og jeg har aldri tenkt over at de skulle være noe slappere der nede, og det var de heller ikke.

Så min erfaring er at mødre er akkurat som ikke mødre.

Gjest Halvor fra Elverum
Skrevet (endret)

Jeg har aldri hatt sex med kvinner som har barn ennå jeg er over 30 år!

Tenk deg noe så usexy som å ligge å pompe i et hull der det har kommet ut et eller annet vesen som ikke er ditt en gang!

Deler av innlegget er slettet. Mie (mod).

Endret av Mie
Gjest Gjest for en dag
Skrevet (endret)
Jeg har aldri hatt sex med kvinner som har barn ennå jeg er over 30 år! Tenk deg noe så usexy som å ligge å pompe i et hull der det har kommet ut et eller annet vesen som ikke er ditt en gang!

Deler av innlegget er slettet. Mie (mod).

Det der syns jeg var direkte usmakelig og motbydelig skrevet..! <_< Men hver sin smak. Bare synd at de 30 årene tydeligvis ikke taler til din fordel da, når du uttaler deg så bastant og umodent om noe du ikke engang har prøvd...

Endret av Mie
Gjest Gjest_gjest_*
Skrevet (endret)
Jeg har aldri hatt sex med kvinner som har barn ennå jeg er over 30 år! Tenk deg noe så usexy som å ligge å pompe i et hull der det har kommet ut et eller annet vesen som ikke er ditt en gang! Deler av innlegget er slettet. Mie (mod).

Si det til moren din du halvor, så blir hun stolt over sønnen sin. Menneskesynet ditt er trist. Det finnes så mye mer i verden enn det du ser....

Mentalt sett er det flott at du holder deg til jenter på din egen mentale alder. Jeg håper du aldri får døttre. Regner med at du er rimelig kvinnefientlig? Noen som har såret deg stygt eller? Kvinnekroppen er utrolig og at du reagerer på at det faktisk fødes barn ut det samme hullet som du mener er forbeholdt kun knulling,-WOW det blir jeg fasinert over. Det er jo som om du ikke har passert barneskolsstadiet.

Å se noe frastøtende i noe så vakkert er det bare mentalt lobotomerte mennesker som kan,-mener nå jeg.

Kanskje kommer det en dag hvor du finner deg en du elsker og som føder ditt barn. Slettet. Mie (mod)

Endret av Mie
Skrevet
Kvinnekroppen er utrolig og at du reagerer på at det faktisk fødes barn ut det samme hullet som du mener er forbeholdt kun knulling,-WOW det blir jeg fasinert over. Det er jo som om du ikke har passert barneskolsstadiet.

Å se noe frastøtende i noe så vakkert er det bare mentalt lobotomerte mennesker som kan,-mener nå jeg.

*applaus*

Gjest Halvor fra elverum
Skrevet (endret)
Si det til moren din du halvor, så blir hun stolt over sønnen sin.  Menneskesynet ditt er trist. Det finnes så mye mer i verden enn det du ser....

Mentalt sett er det flott at du holder deg til jenter på din egen mentale alder. Jeg håper du aldri får døttre. Regner med at du er rimelig kvinnefientlig? Noen som har såret deg stygt eller? Kvinnekroppen er utrolig og at du reagerer på at det faktisk fødes barn ut det samme hullet som du mener er forbeholdt kun knulling,-WOW det blir jeg fasinert over. Det er jo som om du ikke har passert barneskolsstadiet.

Kanskje kommer det en dag hvor du finner deg en du elsker og som føder ditt barn. Slettet, Mie (mod).

Stakkars lille deg. Min mor er fortsatt gift meg min far. Er din? Om du hadde tatt deg bryet med å lese hva jeg skrev, hadde du også sett at jeg ikke har noe til overs for kvinner som har hatt barn. Den dagen jeg selv får barn er en helt annen sak, og da blir det med kvinnen jeg akter å leve resten av livet mitt med.Forøvrig er jeg lykkelig gift pr. i dag og har vært det i flere år. Er du? Her uttrykker jeg mine meninger om Mødre vs Barnløs slik som temaet ba om på denne tråden, og i stedet for å komme med dine egne synspunkter, går du til angrep på mine.

Deler av innlegget er slettet, Mie (mod).

Halvor

Endret av Mie
Gjest Guest
Skrevet

jo, Halvor,-mine foreldre er fremdeles gift med hverandre og selv er jeg en 29 år gammel firebarnsmor som er lykkelig gift.

Jeg tar ikke innlegget ditt seriøst i det hele tatt. At du er gift det er bare tull.En skriver ikke at det er ekkelt å ligge med kvinner over tredve som har barn når en er gift.

Men godt å vite at jeg hadde rett angående deg. Du er ikke voksen ennå. kjøp deg en barbiedukke eller en oppblåsbar en til å kose deg med.

Voksne menn liker ekte jenter og kvinner. Hva når din kvinne er over tredve og har fått barnet ditt da?

Da er hun ekkel??

Ja, ja..du får styre på. Snart er puberteten over....

Gjest jesper
Skrevet

Når du tror du har sett alt, så dukker det opp enda mer...

Du har vel ingen grunn til å svare her, siden du ikke har hatt sex med et kvinne som har barn.

Når det er sagt, så synes jeg mødre har noe flott med seg, en kvinnelighet og deres barn er et tegn på fruktbarhet.

Like godt å ha sex med kvinner som har født, ingen forskjell der!

Så du Halvor har misforstått hele innlegget.

Avogtil går ikke ting som forventet her i livet, og noen blir sittende igjen med aleneansvaret for sine barn.

Det er tøft nok i seg selv om ikke sånne som deg skal kalle dem "bruktvare"

Skrevet

Avogtil går ikke ting som forventet her i livet, og noen blir sittende igjen med aleneansvaret for sine barn.

Det er tøft nok i seg selv om ikke sånne som deg skal kalle dem "bruktvare"

kunne ikke sagt det bedre selv. :D

Gjest Halvor
Skrevet (endret)

Oi så mange såre tær det var her da. La meg si det en gang til. Jeg har aldri ligget med en jente som har født unger, og jeg kunne heller ikke tenke meg det da jeg synes det er usexy. Min kone har ikke barn fra tidligere forhold, og jeg er over 30 år gammel. Slettet, Mie (mod).

Dette er fortsatt mitt svar temaet i tråden, og nok en gang har du/dere gått til personangrep på meg med en masse antakelser og ukvemsord som ikke hører hjemme hos normalt utviklede voksne mennesker. Dere har ennå til gode å komme med deres synspunkter i tråden, noe som temaet ber om. Faktisk lurer jeg på hva dere gjør i denne tråden i det hele tatt, bortsett fra å gå til personangrep og slenge edder og galle i hytt og pine. Slik oppførsel finner man som regel på fjortis-forum der småguttene og jentene er tøffe i kjeften anonymt for å kompensere for manglende psyke/fysikk i virkeligheten. Med andre ord har du som sier du er 29 år en infantil regresjon du neppe har særlig kontroll over.

Slettet, Mie (mod)

Endret av Mie
Gjest Violetta
Skrevet

Skulle til å svare noe om at her var det masse ukvemsord, forsøk på hersketeknikk og unødvendig og forvirrende bruk av fremmedord, men jeg gidder ikke. Bruker heller kreftene mine på noe som er nyttig.

Gjest Guest
Skrevet (endret)

Da jeg leste Halvor's første innlegg tok jeg det som en fleip. At han trekker det vidre kan jo tyde på at det ikke var det likevel.

Slettet, Mie (mod)

For å svare på trådstarters spørsmål.

Kona lærte seg å knipe etter at hun fødte, og hun er faktisk trangere nå en før hun fødte.

Endret av Mie
Gjest Guest
Skrevet

Nå har jeg ikke forsøkt en før og etter men flere enten eller. En trebarnsmor var en av de trangere jeg har vært bortpå, så jeg har ikke opplevd mødre som slappere enn andre. Er dama god i senga så er hun god i senga.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...