AnonymBruker Skrevet 16. februar 2020 #1 Skrevet 16. februar 2020 Dette er litt vanskelig for meg å få ut, det er ikke noe tull. Men jeg opplevde overgrep som barn, og nå liker jeg følelsen av noen har makt over meg seksuelt (kun samboer) ikke sånn at jeg VIL bli voldtatt igjen... Men at vi har rollespill der jeg ikke har så mye å si. Der er ikke ett behov jeg har, men det er ett stort + når vi har oss. Noen andre som har noe lignende ? Ja jeg går i terapi og fått mye hjelp, og det er derfor jeg velger å skrive om dette her, vil bare ikke føle meg unormal og weird... Jeg er 26 år , kvinne. Anonymkode: b2da6...003
visp Skrevet 16. februar 2020 #2 Skrevet 16. februar 2020 Det tror jeg er veldig vanlig når noen har hatt makten over deg på den måten. Ikke skam deg. Fungerer det med kjæresten din så syns jeg du skal akseptere det. Gå i terapi for det du har opplevd, men ikke føl deg unormal for hva slags mønster du har i senga. 18
AnonymBruker Skrevet 16. februar 2020 #3 Skrevet 16. februar 2020 Har det på samme måten. Har ikke opplevd overgrep, men har blitt utnyttet og presset i forhold til sex av han jeg er glad i. Nå er jeg avhengig av denne opmerksomheten. Anonymkode: 31dc8...b79
AnonymBruker Skrevet 16. februar 2020 #4 Skrevet 16. februar 2020 2 minutter siden, visp skrev: Det tror jeg er veldig vanlig når noen har hatt makten over deg på den måten. Ikke skam deg. Fungerer det med kjæresten din så syns jeg du skal akseptere det. Gå i terapi for det du har opplevd, men ikke føl deg unormal for hva slags mønster du har i senga. Hjerte langt opp i halsen... Tusen takk for at du kan forstå istedet for å dømme ❤️ det trengte jeg rett og slett. Anonymkode: b2da6...003 6
AnonymBruker Skrevet 16. februar 2020 #5 Skrevet 16. februar 2020 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Har det på samme måten. Har ikke opplevd overgrep, men har blitt utnyttet og presset i forhold til sex av han jeg er glad i. Nå er jeg avhengig av denne opmerksomheten. Anonymkode: 31dc8...b79 Føle du at det er greit å føle sånn? Anonymkode: b2da6...003
AnonymBruker Skrevet 16. februar 2020 #6 Skrevet 16. februar 2020 Har det litt på samme måten. Opplevde ikke overgrep som barn, men som ung voksen flere ganger. Jeg er ikke sammen med menn seksuelt, men jeg er utrolig svak for dominante damer som behandler meg som de vil og at jeg føler de har makt over meg. Jeg vet at dette er pga overgrepene, for hadde det ikke på denne måten før. Det har bare blitt sånn. Anonymkode: 65447...2ed
visp Skrevet 16. februar 2020 #7 Skrevet 16. februar 2020 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Hjerte langt opp i halsen... Tusen takk for at du kan forstå istedet for å dømme ❤️ det trengte jeg rett og slett. Anonymkode: b2da6...003 Selvfølgelig dømmer jeg deg ikke. Noen har gjort noe stygt mot deg. Ingenting av det som skjedde er din skyld. At man får diverse ettervirkninger er helt normalt. Kjenner jeg blir så utrolig forbanna på mennesker som kan gjøre sånn mot barn! 6
AnonymBruker Skrevet 16. februar 2020 #8 Skrevet 16. februar 2020 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Føle du at det er greit å føle sånn? Anonymkode: b2da6...003 Ja, på en måte. Jeg skammer meg ikke over det. Men han jeg er med utnytter jo dette, så det som blir ille for meg er jo at han fucker med meg emosjonelt. Ellers hadde jeg vært fornøyd med å ha det sånn. Som Visp over sa, så synes jeg ikke du skal skamme deg over det. Så lenge du har det bra med kjæresten din, og at det ikke føles feil for deg. Anonymkode: 31dc8...b79
Lacy Skrevet 16. februar 2020 #9 Skrevet 16. februar 2020 Jeg tror ikke nødvendigvis det er sammenheng mellom tenningsmønster og opplevelser tidligere i livet. Se det heller som et sunnhetstegn at du klarer å skille mellom et traume og seksualiteten din 😊 7
AnonymBruker Skrevet 16. februar 2020 #10 Skrevet 16. februar 2020 Det er da ganske normalt å like litt underkastelses-rollespill i senga, ikke noe rart med det. Trodde alle visste det nå om dagen Anonymkode: fa666...664 9
AnonymBruker Skrevet 16. februar 2020 #11 Skrevet 16. februar 2020 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Har det litt på samme måten. Opplevde ikke overgrep som barn, men som ung voksen flere ganger. Jeg er ikke sammen med menn seksuelt, men jeg er utrolig svak for dominante damer som behandler meg som de vil og at jeg føler de har makt over meg. Jeg vet at dette er pga overgrepene, for hadde det ikke på denne måten før. Det har bare blitt sånn. Anonymkode: 65447...2ed Beklager for at det har skjedd med deg hvordan har du det idag da? ❤️ Anonymkode: b2da6...003
AnonymBruker Skrevet 16. februar 2020 #12 Skrevet 16. februar 2020 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Ja, på en måte. Jeg skammer meg ikke over det. Men han jeg er med utnytter jo dette, så det som blir ille for meg er jo at han fucker med meg emosjonelt. Ellers hadde jeg vært fornøyd med å ha det sånn. Som Visp over sa, så synes jeg ikke du skal skamme deg over det. Så lenge du har det bra med kjæresten din, og at det ikke føles feil for deg. Anonymkode: 31dc8...b79 Ja jeg har jo begynt å akseptere at det er normalt på en måte for meg. Men var ganske bekymret for at det var kun meg som hadde det sånn, og at det var noe som var skikkelig galt med meg. Håper du har det bra ❤️ ikke noe greit å bli presset og utnyttet seksuelt... Anonymkode: b2da6...003
AnonymBruker Skrevet 16. februar 2020 #13 Skrevet 16. februar 2020 6 minutter siden, visp skrev: Selvfølgelig dømmer jeg deg ikke. Noen har gjort noe stygt mot deg. Ingenting av det som skjedde er din skyld. At man får diverse ettervirkninger er helt normalt. Kjenner jeg blir så utrolig forbanna på mennesker som kan gjøre sånn mot barn! ❤️❤️❤️ Anonymkode: b2da6...003 1
AnonymBruker Skrevet 16. februar 2020 #14 Skrevet 16. februar 2020 5 minutter siden, AnonymBruker skrev: Det er da ganske normalt å like litt underkastelses-rollespill i senga, ikke noe rart med det. Trodde alle visste det nå om dagen Anonymkode: fa666...664 Joda... men det at jeg føler meg lysten når noen får meg til å føle meg "uverdig" er jo ikke noe jeg innerst inne føler OK med.... Man føler vi seg tåpelig og ikke normal. Men har som sagt begynt å akseptere dette , og føler at det er egentlig helt greit. Anonymkode: b2da6...003
AnonymBruker Skrevet 16. februar 2020 #15 Skrevet 16. februar 2020 Har det sånn også. Du er ikkje åleine. Anonymkode: 9b6ed...b6a 1
AnonymBruker Skrevet 16. februar 2020 #16 Skrevet 16. februar 2020 8 minutter siden, Lacy skrev: Jeg tror ikke nødvendigvis det er sammenheng mellom tenningsmønster og opplevelser tidligere i livet. Se det heller som et sunnhetstegn at du klarer å skille mellom et traume og seksualiteten din 😊 God måte å se det på ❤️ tusen takk! Anonymkode: b2da6...003 1
AnonymBruker Skrevet 16. februar 2020 #17 Skrevet 16. februar 2020 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Har det sånn også. Du er ikkje åleine. Anonymkode: 9b6ed...b6a ❤️❤️ God klem! Anonymkode: b2da6...003
Gjest Nina1975 Skrevet 16. februar 2020 #18 Skrevet 16. februar 2020 (endret) At du liker å bli dominert trenger ikke å komme av at du er blitt misbrukt. Det er SKAMMEN du føler som er ettervirkningen av overgrepene. Mange som liker å «overgi» seg til andre. Tror det er flere damer som liker å bli dominert enn å bli lest dikt til foråsidetsånn.. Er en grunn til at fifty shades of grey ble populær Endret 16. februar 2020 av Nina1975
AnonymBruker Skrevet 16. februar 2020 #19 Skrevet 16. februar 2020 7 minutter siden, Nina1975 skrev: At du liker å bli dominert trenger ikke å komme av at du er blitt misbrukt. Det er SKAMMEN du føler som er ettervirkningen av overgrepene. Mange som liker å «overgi» seg til andre. Tror det er flere damer som liker å bli dominert enn å bli lest dikt til foråsidetsånn.. Er en grunn til at fifty shades of grey ble populær En ting jeg er sikker på, er at i mitt tilfelle så har dette med barndommen min å gjøre. Men kansje for noen andre så har det ikke det. Anonymkode: b2da6...003
AnonymBruker Skrevet 16. februar 2020 #20 Skrevet 16. februar 2020 1 time siden, AnonymBruker skrev: Beklager for at det har skjedd med deg hvordan har du det idag da? ❤️ Anonymkode: b2da6...003 Takk, trist at det skjedde deg også. Det er tungt å leve med det, men man må jo bare det. Anonymkode: 65447...2ed
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå