AnonymBruker Skrevet 16. februar 2020 #1 Skrevet 16. februar 2020 Er det normalt å flytte sammen med barnefar for tredje gang? Vi har lyst til å prøve igjen begge to, men jeg også usikker. barna våre er forsatt små og det beste er prøve på nytt og holde familien sammen. Men lurer på hvor normalt er det? Er det noen av dere som har gjort set og hvordan har det gått? Anonymkode: 65a9e...1a9
Ulrikke Skrevet 16. februar 2020 #2 Skrevet 16. februar 2020 Jeg ville ihvertfall spurt meg selv hva som er endret i forhold til de to andre gangene? Hva får dere til å tro at det er annerledes denne gangen? Sier ikke at det er feil eller at det ikke kan funke, men jeg ville ihvertfall hatt et svar på det før jeg vurderte det 3
AnonymBruker Skrevet 16. februar 2020 #3 Skrevet 16. februar 2020 2 minutter siden, Ulrikke skrev: Jeg ville ihvertfall spurt meg selv hva som er endret i forhold til de to andre gangene? Hva får dere til å tro at det er annerledes denne gangen? Sier ikke at det er feil eller at det ikke kan funke, men jeg ville ihvertfall hatt et svar på det før jeg vurderte det Det var ikke lenge siden vi flyttet fra hverandre, men vi har snakket sammen og begge er klar over hvordan vi skal takle situasjoner vi sliter med. jeg var hjemmeværende i flere år og det førte til mye problemer, men nå har situasjonen endret seg. Men er det noen som har opplevd det? Er redd for at familien på begge sider skal synes at det er dumt og ser på oss som klovner som løper frem og tilbake til hverandre😂 Anonymkode: 65a9e...1a9
addict Skrevet 16. februar 2020 #4 Skrevet 16. februar 2020 Jeg tenker først og fremst at dere skaper en enorm usikkerhet for barna. 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå