Gå til innhold

Podcasten Babyboom

JenJen

Anbefalte innlegg

Hva synes dere om podcasten Babyboom med Jamina Blipp og Samantha Skogrand?

Jeg har inntrykket av at mange av de personlige historiene de kommer med for å reklamere for annonsørene er mer oppspinn enn at de i det hele tatt har skjedd.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg har hørt på de fra starten, og synes det er altfor mye reklame. De sier sykt/sinnsykt så mye at det at det er irriterende. Hører fortsatt på pga at jeg kjenner meg igjen i mye de forteller om den hektiske og altoppslukende babytiden.

.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Liker podcasten, men skulle ønske de hadde fast dag for nye episoder. Og litt vel mye reklame ja

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 17.2.2020 den 11.44, Jordbærogfløte skrev:

Jeg har hørt på de fra starten, og synes det er altfor mye reklame. De sier sykt/sinnsykt så mye at det at det er irriterende. Hører fortsatt på pga at jeg kjenner meg igjen i mye de forteller om den hektiske og altoppslukende babytiden.

.

På 18.2.2020 den 23.22, Strikkagenser skrev:

Liker podcasten, men skulle ønske de hadde fast dag for nye episoder. Og litt vel mye reklame ja

Ja det er altfor mye reklame og jeg føler at historiene de forteller om relatert til reklamene er bare oppspinn de finner opp der og da🙈 Litt mye klaging er det også.

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, JenJen skrev:

Ja det er altfor mye reklame og jeg føler at historiene de forteller om relatert til reklamene er bare oppspinn de finner opp der og da🙈 Litt mye klaging er det også.

Ja, det virker litt for åpenbart.. 🤔

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 3 uker senere...

Annonse

Syns de er gode på å by på seg selv, og med det mener jeg at de har funnet en fin balanse rundt d å fortelle private historier - ikke for privat og ikke for generelt. Kjenner meg igjen i det meste. Men syns de ofte kretser rundt de samme temaene.. lurer også på hvor lenge de skal ha podcasten .. De fikk barn rundt de månedene som jeg fikk barn, fulgte alltid med i permisjonen. Var også på barseltreffene som de arrangerte i Oslo. Men nå som den tiden er over for lengst så føler jeg kanskje at de bør gjøre noe annet enn den podcasten. 

Syns de er pene virker som sterke jenter da, med gode refleksjoner.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...