Gå til innhold

Dere med små barn...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Sikkert trivielt spørsmål, men hvordan oppbevarer dere papp for resirkulering? Vi har alltid hatt en åpen kurv stående på kjøkkenet, men nå blir denne tømt hele tiden av en ivrig liten hjelper. En boks med en lås på er ganske tungvint, og å få ting opp i høyden er vel bare en midlertidig løsning? 

hva gjør dere? 

Anonymkode: d6774...d42

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har det i uteboden. 

Da vi ikke hadde utebod men samme "problem" som dere så lot vi han bare holde på med pappen. Ryddet når han hadde lekt seg ferdig.

Anonymkode: 37504...9e4

• Liker 1
Skrevet

Vi har sorteringen i en bred skuff. 

Skrevet

Har det oppe i høyden,og tar med ut hver dag/hver dag vi går ut.

Anonymkode: 505cb...9a7

Skrevet

Har ikke småbarn, men går ut i papirbosset med det etterhvert .

• Liker 1
Skrevet

Lar det lekes med. Det er så mye annet som er «forbudt», papp er finfint. Det må ikke ryddes i noe mer enn leker strødd overalt må. Fordelen med pappen er at den kan tegnes på, klippes, rives, trampes, krølles,’ uten at man ødelegger noe som burde være forsiktig med. Og den blir så fine dukkesenger og biler og tallerkner, og mat og produkter som kan selges i butikk, og det er bilder og bokstaver og man kan lage tårn. 

Anonymkode: d0fc4...b7b

• Liker 2
Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Sikkert trivielt spørsmål, men hvordan oppbevarer dere papp for resirkulering? Vi har alltid hatt en åpen kurv stående på kjøkkenet, men nå blir denne tømt hele tiden av en ivrig liten hjelper. En boks med en lås på er ganske tungvint, og å få ting opp i høyden er vel bare en midlertidig løsning? 

hva gjør dere? 

Jeg ville latt den lille hjelperen få utvikle seg. Alt som knitrer og kan formes, er gøy. Det utvikler konsentrasjonen. Hva med å ha en eller flere lekestasjoner på gulvet, f.eks en med papir, en meg klosser og en tredje med f.eks bamser eller annet?

Skrevet

Vår lekte med det en liten stund så var det ikke noe gøy lenger. Står i en åpen kurv på kjøkkenet. 

Anonymkode: 3f209...d2c

Skrevet

I denne perioden hadde jeg en stor papirpose plassert bal barnevogna ( har plass i gangen slik at barn ikke kommer til bak), også tømte jeg den hver gang jeg gikk it med vogna, eller luftet hunden.

Anonymkode: f8058...4a0

Skrevet
3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Lar det lekes med. Det er så mye annet som er «forbudt», papp er finfint. Det må ikke ryddes i noe mer enn leker strødd overalt må. Fordelen med pappen er at den kan tegnes på, klippes, rives, trampes, krølles,’ uten at man ødelegger noe som burde være forsiktig med. Og den blir så fine dukkesenger og biler og tallerkner, og mat og produkter som kan selges i butikk, og det er bilder og bokstaver og man kan lage tårn. 

Anonymkode: d0fc4...b7b

Nja, det er jo også gamle melkekartonger der, selv om det er skylt, så vil jeg ikke kalle det «fint» å leke med. 

men heller pappsøppla enn annen søppel da🤣

ts

Skrevet

Praktikanten fikser det.

Anonymkode: 3d133...604

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...