AnonymBruker Skrevet 16. februar 2020 #1 Skrevet 16. februar 2020 Sikkert trivielt spørsmål, men hvordan oppbevarer dere papp for resirkulering? Vi har alltid hatt en åpen kurv stående på kjøkkenet, men nå blir denne tømt hele tiden av en ivrig liten hjelper. En boks med en lås på er ganske tungvint, og å få ting opp i høyden er vel bare en midlertidig løsning? hva gjør dere? Anonymkode: d6774...d42
AnonymBruker Skrevet 16. februar 2020 #2 Skrevet 16. februar 2020 Har det i uteboden. Da vi ikke hadde utebod men samme "problem" som dere så lot vi han bare holde på med pappen. Ryddet når han hadde lekt seg ferdig. Anonymkode: 37504...9e4 1
AnonymBruker Skrevet 16. februar 2020 #4 Skrevet 16. februar 2020 Har det oppe i høyden,og tar med ut hver dag/hver dag vi går ut. Anonymkode: 505cb...9a7
Alex_rude Skrevet 16. februar 2020 #5 Skrevet 16. februar 2020 Har ikke småbarn, men går ut i papirbosset med det etterhvert . 1
AnonymBruker Skrevet 16. februar 2020 #6 Skrevet 16. februar 2020 Lar det lekes med. Det er så mye annet som er «forbudt», papp er finfint. Det må ikke ryddes i noe mer enn leker strødd overalt må. Fordelen med pappen er at den kan tegnes på, klippes, rives, trampes, krølles,’ uten at man ødelegger noe som burde være forsiktig med. Og den blir så fine dukkesenger og biler og tallerkner, og mat og produkter som kan selges i butikk, og det er bilder og bokstaver og man kan lage tårn. Anonymkode: d0fc4...b7b 2
Olaug Olsen Skrevet 16. februar 2020 #7 Skrevet 16. februar 2020 1 time siden, AnonymBruker skrev: Sikkert trivielt spørsmål, men hvordan oppbevarer dere papp for resirkulering? Vi har alltid hatt en åpen kurv stående på kjøkkenet, men nå blir denne tømt hele tiden av en ivrig liten hjelper. En boks med en lås på er ganske tungvint, og å få ting opp i høyden er vel bare en midlertidig løsning? hva gjør dere? Anonymkode: d6774...d42 Jeg ville latt den lille hjelperen få utvikle seg. Alt som knitrer og kan formes, er gøy. Det utvikler konsentrasjonen. Hva med å ha en eller flere lekestasjoner på gulvet, f.eks en med papir, en meg klosser og en tredje med f.eks bamser eller annet?
AnonymBruker Skrevet 16. februar 2020 #8 Skrevet 16. februar 2020 Vår lekte med det en liten stund så var det ikke noe gøy lenger. Står i en åpen kurv på kjøkkenet. Anonymkode: 3f209...d2c
AnonymBruker Skrevet 16. februar 2020 #9 Skrevet 16. februar 2020 I denne perioden hadde jeg en stor papirpose plassert bal barnevogna ( har plass i gangen slik at barn ikke kommer til bak), også tømte jeg den hver gang jeg gikk it med vogna, eller luftet hunden. Anonymkode: f8058...4a0
AnonymBruker Skrevet 16. februar 2020 #10 Skrevet 16. februar 2020 3 timer siden, AnonymBruker skrev: Lar det lekes med. Det er så mye annet som er «forbudt», papp er finfint. Det må ikke ryddes i noe mer enn leker strødd overalt må. Fordelen med pappen er at den kan tegnes på, klippes, rives, trampes, krølles,’ uten at man ødelegger noe som burde være forsiktig med. Og den blir så fine dukkesenger og biler og tallerkner, og mat og produkter som kan selges i butikk, og det er bilder og bokstaver og man kan lage tårn. Anonymkode: d0fc4...b7b Nja, det er jo også gamle melkekartonger der, selv om det er skylt, så vil jeg ikke kalle det «fint» å leke med. men heller pappsøppla enn annen søppel da🤣 ts Anonymkode: d6774...d42
AnonymBruker Skrevet 16. februar 2020 #11 Skrevet 16. februar 2020 Praktikanten fikser det. Anonymkode: 3d133...604
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå