Gå til innhold

Hva er grunnen til at mange menn bare fokuserer på pupper under forspill?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vet de ikke at damer liker å bli fingra? Synes de det er ekkelt å fingre? Hva er greia? Har møtt flere nå som er sånn, og jeg blir helt ærlig litt avtent av å hele tiden måtte be dem fingre meg. Trodde det var allment kjent at kjønnsorganet er en erogen sone, wtf.

Anonymkode: 3d342...739

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du har vel lest på kg at ingen kvinner liker å bli tatt der? :) Det inntrykket har jeg fått av kg hvertfall...

Anonymkode: d0662...42c

Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Du har vel lest på kg at ingen kvinner liker å bli tatt der? :) Det inntrykket har jeg fått av kg hvertfall...

Anonymkode: d0662...42c

Jaha? Dette var helt nytt for meg iallefall.

• Liker 1
Skrevet

Opplevelser det motsatt, lite fokus på puppen og heller rett på underlivet. Synest det digg med litt kos på puppen og det blir ofte litt lite

Anonymkode: f48cc...f1e

Skrevet

Fordi menn ikke liker pupper fordi kvinner gjør det. De synes selv at de er deiligere å ta i og kan derfor være mer forspill for mannen enn for kvinnen.

Anonymkode: 0f532...940

• Liker 1
Skrevet

Alltid opplevd motsatt, så du er vel uheldig.

Finn deg bedre elskere 

Anonymkode: 26c4d...378

Skrevet

Fingra?? 😅 Trodde man slutta med det når man ble voksen og kunne ha skikkelig sex 

Anonymkode: d240c...f97

Skrevet
8 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Fingra?? 😅 Trodde man slutta med det når man ble voksen og kunne ha skikkelig sex 

Dette skjønte jeg ikke? Så du kjører bare rett på, uten forspill?

• Liker 1
Skrevet
9 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hæ? Trudde folk droppa forplay når de vart voksne? Er vell heller omvendte. 

Anonymkode: f48cc...f1e

Skrevet

Det er jo heller ikke noe nytt at damer trenger lenger forspill enn menn, allilevel er det alltid penis som er i fokuset.

Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Det er jo heller ikke noe nytt at damer trenger lenger forspill enn menn, allilevel er det alltid penis som er i fokuset.

Er det det?

I denne tråden er det allerede tre kvinner som sier at mannen fokuserer mest på hennes underliv. 

Skrevet
3 minutter siden, Isambard skrev:

Er det det?

I denne tråden er det allerede tre kvinner som sier at mannen fokuserer mest på hennes underliv. 

Det er vel snakk om underliv fremfor pupper

Skrevet

De bruker vel mye tid på dem fordi de blir kåte av dem og synes de er deilige, flotte og myke. Jeg er helt enig med menn der 😊

Anonymkode: 19f77...957

Skrevet

Jeg blir mest fortvilet når menn ikke skjønner at å bli tatt på puppene ikke gjør meg kåt. Det er deilig når jeg først er kåt, men ikke når jeg i utgangspunktet ikke har lyst og må «varmes opp». Å bli gnidd på brystvortene da er nesten direkte turnoff. Skulle ønske menn tok seg bedre tid til å stryke og klemme på hele kroppen, ikke bare pupper eller fitte liksom. (Forøvrig foretrekker jeg å bli tatt rett på fitta fremfor puppene hvis jeg ikke allerede er kåt, så ille er det.)

Anonymkode: f6136...e81

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...