AnonymBruker Skrevet 16. februar 2020 #1 Skrevet 16. februar 2020 Hei, Jeg er kvinne 37, har ett barn og hadde samlivsbrudd i 2019. Jeg synes alt er tungt nå, det er ferie og ser familier dra på ferie sammen. Jeg er alene, barnet med far. Har barnet 50%. Tenker stadig på hvordan det hadde vært å hatt en ny liten familie. At barnet mitt hadde fått søsken..noe hen ønsker seg. Men det virker så håpløst og jeg føler meg uattraktiv og venneløs. Er det noen som har noen lykkehistorier om å finne en ny ? Anonymkode: c7fcd...5fa
Sophie-Ann Skrevet 16. februar 2020 #2 Skrevet 16. februar 2020 (endret) Du må ta tiden til hjelp og bli glad i deg selv og trives i eget selskap. Prøve å snu de negative tankene til positive og finne på morsomme ting når du er alene. Det er vanskelig, men det går bra til slutt. Du må for all del ikke ta til takke med den første og beste som kommer din vei bare fordi du ikke vil være alene, det går aldri bra. Det prøvde jeg 😳 Endret 16. februar 2020 av Sophie-Ann 1
AnonymBruker Skrevet 17. februar 2020 #3 Skrevet 17. februar 2020 Ta tiden til hjelp! Jeg var ca 10 år yngre bare. Jeg synes det var mye lettere å finne en ny etter jeg fikset på meg selv inni. Så jeg begynte å gjøre alt jeg liker å gjøre og så satt mannen der til slutt. Anonymkode: 9ebd4...d7b 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå