AnonymBruker Skrevet 16. februar 2020 #1 Skrevet 16. februar 2020 Hva er den beste byen å flytte til for å møte nye venner, få en ny start og finne seg selv i? Har innsett at jeg både må/burde og ønsker å flytte til en by for å møte nye mennesker. Kort om meg så er jeg 26 år, kvinne, interessert i blant annet fotografering, fjellturer, kampsport og matlaging. Ellers liker jeg veldig godt å reise og finne på ting som å dra i svømmehallen, på kafé, konserter og det aller meste annet. Ønsker gjerne å få nye venner og oppleve litt nye ting, og tenker at akkurat nå er det "perfekte" tidspunktet for meg å flytte på. Er åpen for egentlig hvilken by som helst (eller et større/mindre tettsted). Har tenkt bl.a på både Bergen, Trondheim, Bodø, Tromsø og Oslo. Hvor ville du flyttet? Noen som har erfaringer? Anonymkode: b65b8...e06
AnonymBruker Skrevet 16. februar 2020 #3 Skrevet 16. februar 2020 Bor du i hjembyen din nå? Min erfaring er at det er vanskelig å få nye venner som voksen.. Oslo funket ikke for meg. Tror det beste er en mellomstor by hvor man har litt gode naboer rundt seg som hilser når man går forbi de, men en by som er stor nok til at det skjer litt i helgene, men liten nok til at man møter på de samme folkene neste gang man er ute En by hvor man treffer de samme fjesene på treningssenteret. Har bodd i to Østfolds-byer og Oslo i løpet av de siste 6 årene, Må si jeg liker meg best i Østfold. Er fra vestlandet. Anonymkode: 383be...743
AnonymBruker Skrevet 17. februar 2020 #4 Skrevet 17. februar 2020 Jeg har bodd i flere byer og erfaringen min er at Trondheim er en utmerket by dersom man vil få nye venner. Trønderne er hyggelige, pratsomme og lette å komme i kontakt med. Husker første gangen jeg var ute på byen i Trondheim. Folk kom bort og begynte å prate! Hyggelige og pratsomme. Slik er det IKKE om man tar en tur på byen i Oslo. Eneste kjipe med Trondheim er kanskje været. Jeg syntes det var mye regn, men byen er utrolig fin og mindre regn enn Bergen i allefall. Jeg er forøvrig fra en by sentralt på østlandet. Anonymkode: 42575...ec1
AnonymBruker Skrevet 23. februar 2020 #5 Skrevet 23. februar 2020 Oslo har jo veldig mange forskjellige mennesker i forskjellige situasjoner og deler av livet, så jeg hadde nok kanskje lagt mine kort der Anonymkode: ddd26...231 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå