AnonymBruker Skrevet 16. februar 2020 #1 Skrevet 16. februar 2020 Hva synes dere om menn som ikke tar hvilken som helst kvinne, men som gjerne kan trives noen år alene uten å være i et forhold? Synes dere det er attraktivt at han tar seg god tid og ikke blir sammen med en kvinne med første sjanse? Anonymkode: 8b191...0cd 2
AnonymBruker Skrevet 16. februar 2020 #2 Skrevet 16. februar 2020 Ja, det vil stort sett være attraktivt. Hvertfall hvis ikke årsaken er at han er aseskuell eller veldig lite interessert i sex. Men det er jo ikke så mange menn som er sånn. Hvis han ellers er normal så er det mye mer attraktivt enn en mann som hopper fra forhold til forhold uten pause mellom og menn som er desperate og innleder forhold til nær sagt hvem som helst. På den annen side er det ikke attraktivt hvis han tilhører den gruppen menn som er helt unormalt kresne og stiller skyhøye krav til en eventuell dame. Dessverre finnes det en god del av dem har jeg inntrykk av. De ser på seg selv som verdens mest attraktive mann og vil bare ha en kvinne som er nesten guddommelig. Det blir for mye for å si det sånn. Anonymkode: 4c95d...3db 6
Bamseklemmer Skrevet 16. februar 2020 #3 Skrevet 16. februar 2020 Han er nok den mest fornuftige mannen jeg har hørt om på lenge, uten det kan man fort havne i feil klør🙉 3
Gjest Hildur70 Skrevet 16. februar 2020 #4 Skrevet 16. februar 2020 Jeg er kvinne. Men jeg er ikke sammen med noen bare for å være sammen med noen. Heller singel enn å være med en som ikke er den rette for meg. Er ikke kravstor når det gjelder utseende og kropp. Men når det gjelder oppførsel. De må være snille og ha humor. Ikke sjalu og ønske å bestemme over meg. Det er mange som velger å være singel og trives med det
AnonymBruker Skrevet 16. februar 2020 #5 Skrevet 16. februar 2020 1 minutt siden, Hildur70 said: Jeg er kvinne. Men jeg er ikke sammen med noen bare for å være sammen med noen. Heller singel enn å være med en som ikke er den rette for meg. Er ikke kravstor når det gjelder utseende og kropp. Men når det gjelder oppførsel. De må være snille og ha humor. Ikke sjalu og ønske å bestemme over meg. Det er mange som velger å være singel og trives med det Det er nettopp det damene sier. De blir sint om man er sjalu. Men så viser det seg ofte at det er nettopp en god grunn til at man var sjalu, for hun har anlegg for å være utro. Og nettopp dette opplevde jeg i mitt forrige forhold. "Åhh sa sjalu du er, du er så teit" hørte jeg alltid. Gjett om jeg hadde god grunn til å være sjalu, hun var utro med 2 andre. Hun var ihvertfall ærlig å innrømte det til slutt, men da var mine følelser allerede død. Noen kvinner blir man bare sjalu sammen med, og det er ofte et varseltegn som man bør ta på alvor. Anonymkode: 8b191...0cd 3
Gjest Hildur70 Skrevet 16. februar 2020 #6 Skrevet 16. februar 2020 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Det er nettopp det damene sier. De blir sint om man er sjalu. Men så viser det seg ofte at det er nettopp en god grunn til at man var sjalu, for hun har anlegg for å være utro. Og nettopp dette opplevde jeg i mitt forrige forhold. "Åhh sa sjalu du er, du er så teit" hørte jeg alltid. Gjett om jeg hadde god grunn til å være sjalu, hun var utro med 2 andre. Hun var ihvertfall ærlig å innrømte det til slutt, men da var mine følelser allerede død. Noen kvinner blir man bare sjalu sammen med, og det er ofte et varseltegn som man bør ta på alvor. Anonymkode: 8b191...0cd Jeg er ikje sjalu selv og orker ikke kontrollerende menn. Litt sjalusi er normalt, men mye er ikke greit. Jeg lar meg ikke bestemme over.
AnonymBruker Skrevet 16. februar 2020 #7 Skrevet 16. februar 2020 2 minutter siden, Hildur70 said: Jeg er ikje sjalu selv og orker ikke kontrollerende menn. Litt sjalusi er normalt, men mye er ikke greit. Jeg lar meg ikke bestemme over. Jeg regner med at hvis du ikke er en dame som vil være utro mot mannen, så vil han nok aldri føle det er noen grunn for å være sjalu heller. Min erfaring er at det er grunnlag for at man føler sjalusi. For de damene jeg ikke følte sjalusi sammen med, har aldri vært utro og har klart å få meg til å føle meg trygg på at det er meg de vil ha. Anonymkode: 8b191...0cd 2
Pia Sofia Skrevet 16. februar 2020 #8 Skrevet 16. februar 2020 Jeg ville ansett det som en oppegående mann, har faktisk nettopp forelsket meg i en sånn 😍 Uselvstendige folk er uattraktivt. Jeg vil være en fin ting i livet hans, ikke noe han klamrer seg til fordi han ikke klarer seg selv og jeg tilfeldigvis var på rett sted/tid! 3
Gjest Hildur70 Skrevet 16. februar 2020 #9 Skrevet 16. februar 2020 19 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg regner med at hvis du ikke er en dame som vil være utro mot mannen, så vil han nok aldri føle det er noen grunn for å være sjalu heller. Min erfaring er at det er grunnlag for at man føler sjalusi. For de damene jeg ikke følte sjalusi sammen med, har aldri vært utro og har klart å få meg til å føle meg trygg på at det er meg de vil ha. Anonymkode: 8b191...0cd Jeg tenker på de som er sjalu på den minste ting og uten grunn. Nok av de og de orker ikke jeg..
GrønnNellik68 Skrevet 16. februar 2020 #10 Skrevet 16. februar 2020 8 timer siden, AnonymBruker skrev: Hva synes dere om menn som ikke tar hvilken som helst kvinne, men som gjerne kan trives noen år alene uten å være i et forhold? Synes dere det er attraktivt at han tar seg god tid og ikke blir sammen med en kvinne med første sjanse? Anonymkode: 8b191...0cd De har nå sikkert kost seg med noen sex partnere mellom der enten ons eller fwb opplegg. Tviler på de gidder å gå uten sex i flere år. Må være de som ikke klarer å kapre noe da av ene eller andre sorten. 1
draug 75 Skrevet 17. februar 2020 #11 Skrevet 17. februar 2020 Jeg ser jo ikke for meg at noen som helst vil ha en mann som har levd som en munk? Det at en mann har valget, kan man si, dermed at han i det hele tatt kan ta seg råd til å "avvise", ikke bare bli begeistra over at noen i det hele tatt vil ha han - det betyr jo at han er litt løfta opp fra bunnen av attraktivitetsbøtta. 1
AnonymBruker Skrevet 17. februar 2020 #12 Skrevet 17. februar 2020 21 timer siden, Hildur70 skrev: Jeg er ikje sjalu selv og orker ikke kontrollerende menn. Litt sjalusi er normalt, men mye er ikke greit. Jeg lar meg ikke bestemme over. Det handler ikke om å la bestemme over , men å være ærlig, lojal og trofast overfor partneren sin. Om mannen er litt sjalu synes jeg bare er fint, for da vet jeg at jeg er spesiell for ham. Jeg ville aldri hatt en mann som ikke var det minste sjalu og som ikke brydde seg om at jeg var med andre menn...det hadde jeg følt på som likegyldighet. Anonymkode: 6c0ab...47e 1
AnonymBruker Skrevet 17. februar 2020 #13 Skrevet 17. februar 2020 4 timer siden, AnonymBruker skrev: Det handler ikke om å la bestemme over , men å være ærlig, lojal og trofast overfor partneren sin. Om mannen er litt sjalu synes jeg bare er fint, for da vet jeg at jeg er spesiell for ham. Jeg ville aldri hatt en mann som ikke var det minste sjalu og som ikke brydde seg om at jeg var med andre menn...det hadde jeg følt på som likegyldighet. Anonymkode: 6c0ab...47e Er ditt inntrykk at menn du er sammen med vil at du skal ha sex med andre? Anonymkode: 660b7...373
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå