AnonymBruker Skrevet 16. februar 2020 #1 Skrevet 16. februar 2020 Enkelt og greit, sexlivet med exen var helt fantastisk. Jeg savner alt med det, hvordan han så og tok på meg, hvordan han fikk med til å føle meg, at tenningsmønsteret vårt matchet så godt, den store flotte penisen.. Jeg tar meg selv i å fantasere om at vi møtes og har en vill natt sammen. Drømmer noen ganger at jeg har sex med han også.. Jeg er nå i et veldig godt forhold. Min kjære er drømmemannen på alle mulige områder, bortsett fra sexen. Jeg elsker han og vi har det veldig bra. Problemet er bare at det hjelper ikke å snakke om hva man liker osv, fordi det er bare ikke det samme når penisen avslører at han syntes alt jeg liker er kjedelig. Hvis han går ned på meg så er penisen slapp når vi skal ha sex etterpå, som jo gjør at jeg ikke slapper like mye av fordi jeg vet jo at han ligger der nede og kjeder seg. Jeg har sagt flere ganger at jeg er glad i analsex og hintet om det men han er liksom ikke interessert, og jeg kan jo ikke tvinge han til å tenne på noe han ikke tenner på. Og det er rett og slett ikke det samme å få noen til å gjøre noe på deg som de selv bare gjør "for å være grei". Han trives med å bli sugd og at jeg rir han. Han er en gentleman og gjør alt han vet jeg liker, men penisen hans avslører jo at han ikke blir tent av det. Hvordan jobber man med dette?? Er det mulig? Kjenner jeg sliter veldig med å akseptere det. Anonymkode: 893db...e45
AnonymBruker Skrevet 16. februar 2020 #2 Skrevet 16. februar 2020 Mannen min elsker å slikke, men penisen blir slapp for det. Fordi han trenger fysisk stimuli for å holde seg hard. Har da ingenting med at han ikke tenner på meg. Er dette tanker du selv har bestemt deg for eller noe mannen din har sakt ordrett? Anonymkode: 9a8b4...842 7
Wenda Skrevet 16. februar 2020 #3 Skrevet 16. februar 2020 At han blir slapp betyr langt ifra at han kjeder seg. Det er helt normalt for menn å bli litt slappe innimellom, spesielt når penisen ikke blir stimulert 9
Gjest Hildur70 Skrevet 16. februar 2020 #4 Skrevet 16. februar 2020 (endret) Det er jo også endel menn som ikke liker eller ønsker analsex. Regner med at det samme gjelder for de som for oss kvinner som ikke vil ha det. De bør ikke presses til det. Har han sagt han ikje liker å gi oral? Å motta oral er ikke viktig for meg, men kjæreste elsker det og blir hard av det Jeg tror at det å være noenlunde samstemt seksuelt er viktig siden sex jo er en viktig del av ett forhold for mange. Hvis man ikke er det så vil det bli problemer og misnøye i forholdet. Det at du lengter etter sex med eksen er jo ikke ett godt tegn Endret 16. februar 2020 av Hildur70
AnonymBruker Skrevet 16. februar 2020 #5 Skrevet 16. februar 2020 7 minutter siden, AnonymBruker skrev: Mannen min elsker å slikke, men penisen blir slapp for det. Fordi han trenger fysisk stimuli for å holde seg hard. Har da ingenting med at han ikke tenner på meg. Er dette tanker du selv har bestemt deg for eller noe mannen din har sakt ordrett? Anonymkode: 9a8b4...842 Nei det er egentlig en kombinasjon av at han gjør det så sjelden som mulig, kanskje max 1-2 ganger i måneden at han gjør det i veldig kort tid av gangen og generelt virker som han gjør det kun for min del. Det er nok jeg som har kommet til denne konklusjonen på grunn av alle disse tingene i kombinasjon med penisen. Jeg kjenner han jo godt og merker på han når han er "engasjert" i noe. Jeg skulle nok bare ønske at han likte det bedre men skjønner selvsagt at han ikke han styre dette. Anonymkode: 893db...e45
AnonymBruker Skrevet 16. februar 2020 #6 Skrevet 16. februar 2020 10 minutter siden, Hildur70 skrev: Det er jo også endel menn som ikke liker eller ønsker analsex. Regner med at det samme gjelder for de som for oss kvinner som ikke vil ha det. De bør ikke presses til det. Har han sagt han ikje liker å gi oral? Å motta oral er ikke viktig for meg, men kjæreste elsker det og blir hard av det Jeg tror at det å være noenlunde samstemt seksuelt er viktig siden sex jo er en viktig del av ett forhold for mange. Hvis man ikke er det så vil det bli problemer og misnøye i forholdet. Det at du lengter etter sex med eksen er jo ikke ett godt tegn Jeg presser han selvsagt ikke. Jeg har stor respekt for han, men det er jo lov å spørre og når jeg spurte sa han at det kunne vi gjerne gjøre men så merker jeg at han ikke er så interessert og da mister det "sjarmen" for meg også. Det er viktig for meg å føle at han også liker det som skjer. Ja det er vanskelig å føle at vi ikke er helt samstemt seksuelt.. Anonymkode: 893db...e45 1
AnonymBruker Skrevet 16. februar 2020 #7 Skrevet 16. februar 2020 15 minutter siden, Wenda skrev: At han blir slapp betyr langt ifra at han kjeder seg. Det er helt normalt for menn å bli litt slappe innimellom, spesielt når penisen ikke blir stimulert Jeg skjønner det, formulerte meg litt teit. Er nok en kombinasjon av alle "signalene" han sender ut, ikke bare stivheten. Anonymkode: 893db...e45
Wenda Skrevet 16. februar 2020 #8 Skrevet 16. februar 2020 35 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg skjønner det, formulerte meg litt teit. Er nok en kombinasjon av alle "signalene" han sender ut, ikke bare stivheten. Anonymkode: 893db...e45 Ok, men hva om du bare tar litt styringen da? Min mann kunne være litt tafatt i senga, og det ble de samme greiene hver gang. Så tok jeg bare over styringen over sexen og min egen nytelse. Da endret det seg totalt og han ble mye mer ivrig og tok initiativet til mer. Glem det med at penisen blir slapp, ikke la tanken om at det har noe med deg eller sexen å gjøre, bare at det er helt naturlig. Min mann blir slapp når han går ned på meg så det blir liksom naturlig at jeg heller går ned på han etterpå og da blir han stiv igjen. og PRAT med han. Ikke på en negativ måte, ikke i senga. Ta praten på en annen arena. jeg og mannen tar ofte praten om sånt over telefonen av en eller annen grunn. Det bare passer perfekt for oss. Ikke vær anklagende eller sett deg i offerrollen. Ta opp hva du ønsker, både generelt og spesifikt. Gjerne i en litt leken tone. Send hverandre sexy SMS og da kan du spørre han hva han ønsker å gjøre i senga. Perfekt for å pirre han opp og si hva du ønsker å gjøre også 2
AnonymBruker Skrevet 16. februar 2020 #9 Skrevet 16. februar 2020 30 minutter siden, Wenda skrev: Ok, men hva om du bare tar litt styringen da? Min mann kunne være litt tafatt i senga, og det ble de samme greiene hver gang. Så tok jeg bare over styringen over sexen og min egen nytelse. Da endret det seg totalt og han ble mye mer ivrig og tok initiativet til mer. Glem det med at penisen blir slapp, ikke la tanken om at det har noe med deg eller sexen å gjøre, bare at det er helt naturlig. Min mann blir slapp når han går ned på meg så det blir liksom naturlig at jeg heller går ned på han etterpå og da blir han stiv igjen. og PRAT med han. Ikke på en negativ måte, ikke i senga. Ta praten på en annen arena. jeg og mannen tar ofte praten om sånt over telefonen av en eller annen grunn. Det bare passer perfekt for oss. Ikke vær anklagende eller sett deg i offerrollen. Ta opp hva du ønsker, både generelt og spesifikt. Gjerne i en litt leken tone. Send hverandre sexy SMS og da kan du spørre han hva han ønsker å gjøre i senga. Perfekt for å pirre han opp og si hva du ønsker å gjøre også Takk for masse tips! Han har alltid vært litt typisk dominant i senga, så jeg har kanskje tatt det for gitt at det ble hans "rolle". Jeg skal øve meg på å ta mer styring og bare ta det som det kommer. Han er litt konservativ, så blir spennende å se hvordan han reagerer hvis jeg er litt mer frempå. Anonymkode: 893db...e45 2
Wenda Skrevet 16. februar 2020 #10 Skrevet 16. februar 2020 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Takk for masse tips! Han har alltid vært litt typisk dominant i senga, så jeg har kanskje tatt det for gitt at det ble hans "rolle". Jeg skal øve meg på å ta mer styring og bare ta det som det kommer. Han er litt konservativ, så blir spennende å se hvordan han reagerer hvis jeg er litt mer frempå. Anonymkode: 893db...e45 Kan hende at han ikke er trygg nok til å utforske utenfor hans egen komfortsone. Min mann var også den som tok kontrollen i senga, men bare opp til et visst punkt og på de tingene han selv følte seg trygg på. Og det i kombinasjon med at det ble veldig rutinemessig med årene gjorde at sexen kanskje ble litt ensformig. når jeg begynte å ta kontrollen, ble mer flørtete, tekstet litt dirty når han var borte så ble han litt mer spenstig. Og han ble også tryggere på å prøve nye ting når jeg utstrålte en trygghet 2
Master1 Skrevet 16. februar 2020 #11 Skrevet 16. februar 2020 En må faktisk være to for å få til god deilig spennende sex Begge må bidra og nyte det Nyt sexen en lever bare en gang M@ster 1
AnonymBruker Skrevet 16. februar 2020 #12 Skrevet 16. februar 2020 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Enkelt og greit, sexlivet med exen var helt fantastisk. Jeg savner alt med det, hvordan han så og tok på meg, hvordan han fikk med til å føle meg, at tenningsmønsteret vårt matchet så godt, den store flotte penisen.. Jeg tar meg selv i å fantasere om at vi møtes og har en vill natt sammen. Drømmer noen ganger at jeg har sex med han også.. Jeg er nå i et veldig godt forhold. Min kjære er drømmemannen på alle mulige områder, bortsett fra sexen. Jeg elsker han og vi har det veldig bra. Problemet er bare at det hjelper ikke å snakke om hva man liker osv, fordi det er bare ikke det samme når penisen avslører at han syntes alt jeg liker er kjedelig. Hvis han går ned på meg så er penisen slapp når vi skal ha sex etterpå, som jo gjør at jeg ikke slapper like mye av fordi jeg vet jo at han ligger der nede og kjeder seg. Jeg har sagt flere ganger at jeg er glad i analsex og hintet om det men han er liksom ikke interessert, og jeg kan jo ikke tvinge han til å tenne på noe han ikke tenner på. Og det er rett og slett ikke det samme å få noen til å gjøre noe på deg som de selv bare gjør "for å være grei". Han trives med å bli sugd og at jeg rir han. Han er en gentleman og gjør alt han vet jeg liker, men penisen hans avslører jo at han ikke blir tent av det. Hvordan jobber man med dette?? Er det mulig? Kjenner jeg sliter veldig med å akseptere det. Anonymkode: 893db...e45 Er vel bare å bli sammen med exen igjen det da..🙄 Han fortjener bedre. Anonymkode: 21756...691 1
Gjest Paramount Skrevet 16. februar 2020 #13 Skrevet 16. februar 2020 32 minutter siden, AnonymBruker skrev: Takk for masse tips! Han har alltid vært litt typisk dominant i senga, så jeg har kanskje tatt det for gitt at det ble hans "rolle". Jeg skal øve meg på å ta mer styring og bare ta det som det kommer. Han er litt konservativ, så blir spennende å se hvordan han reagerer hvis jeg er litt mer frempå. Anonymkode: 893db...e45 Vil tro det har en god effekt om du tar mer ansvar og viser mer initiativ. Han virker ikke å være spesielt lidenskapelig. Følg rådene til hun som har opplevd omtrent det samme som deg. Vær litt mer pågående. De fleste liker det, og noen trenger det tydeligvis. For meg er det slik, at i de fleste tilfeller, blir jeg like kåt av ting jeg gjør med henne, som det hun gjør med meg. Vi er alle forskjellige.
AnonymBruker Skrevet 16. februar 2020 #14 Skrevet 16. februar 2020 Prøv penisring og han blir stiv og stor Anonymkode: 19cff...741
AnonymBruker Skrevet 16. februar 2020 #15 Skrevet 16. februar 2020 4 timer siden, Wenda skrev: Kan hende at han ikke er trygg nok til å utforske utenfor hans egen komfortsone. Min mann var også den som tok kontrollen i senga, men bare opp til et visst punkt og på de tingene han selv følte seg trygg på. Og det i kombinasjon med at det ble veldig rutinemessig med årene gjorde at sexen kanskje ble litt ensformig. når jeg begynte å ta kontrollen, ble mer flørtete, tekstet litt dirty når han var borte så ble han litt mer spenstig. Og han ble også tryggere på å prøve nye ting når jeg utstrålte en trygghet Det med kontroll opp til et visst punkt og rutinemessig høres ganske likt ut som oss. Det kan jo faktisk hende han er litt usikker utover rutinene. Han slet faktisk litt med prestasjonsangst helt i starten av forholdet, men det er mange år siden nå da. Jeg skal prøve å bryte litt ut av vanene og være litt frempå, man kan jo ikke forvente endring hvis man ikke gjør en innsats selv! Anonymkode: 893db...e45 1
AnonymBruker Skrevet 17. februar 2020 #16 Skrevet 17. februar 2020 Kan relatere meg sykt mye. Vanskelig å få alt man ønsker i samme pakke, dessverre. Ang. at han mister piffen når han går ned på deg så er det veldig individuelt. Typen min gjør også det, men jeg tror det er fordi han tenker mye når han slikker meg og trenger fysisk stimuli for å holdes jevnt i gang. Anonymkode: 51c40...70c
AnonymBruker Skrevet 17. februar 2020 #17 Skrevet 17. februar 2020 Er som jeg kunne skrevet dette selv, for et halvt år siden. Jeg følte også at han ikke tente nok på meg, ble alltid slapp når han gikk ned på meg (og han slikket maks 2min) og han var ikke noe særlig flink heller, enda jeg prøvde å forklare hva som var godt og ikke. Og det var som at han gjorde det kjapt bare for å gjøre meg litt våt. Men jeg begynte å skryte veldig av han når han gikk ned på meg (når det faktisk var deilig da. Sa ting som at «mmmm så deilig») og prøvde å gjøre det mer fristende ved å kjøpe glidemiddel med peach/mango smak. Og fikk han til å skjønne at jeg elsket å bli teaset og slikket sakte. Og nå har han skjønt at ved å slikke meg, så blir jeg med på sex selv om jeg egentlig ikke «orker». Så slikking = sex. (Da ble han ganske mye mer ivrig på å slikke haha). Og nå har vi kommet så langt at han til og med nesten «krever» å då slikke meg før sex ganske ofte, og han har ofte stå mens han gjør det, og det virker som at han har begynt å tenne litt på det!(Før var han helt slapp). Han har til og med fått meg til å komme under oralsex (det trodde jeg aldri han kom til å få til). Så forandring kan skje! Men man må få mannen til å føle litt stolthet over det. Og som noe han virkelig får til og er god på. Det tror jeg hjelper mye. Da blir det mindre skummelt også tror jeg. Anonymkode: 9a9c2...8b1 1
AnonymBruker Skrevet 17. februar 2020 #18 Skrevet 17. februar 2020 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Er som jeg kunne skrevet dette selv, for et halvt år siden. Jeg følte også at han ikke tente nok på meg, ble alltid slapp når han gikk ned på meg (og han slikket maks 2min) og han var ikke noe særlig flink heller, enda jeg prøvde å forklare hva som var godt og ikke. Og det var som at han gjorde det kjapt bare for å gjøre meg litt våt. Men jeg begynte å skryte veldig av han når han gikk ned på meg (når det faktisk var deilig da. Sa ting som at «mmmm så deilig») og prøvde å gjøre det mer fristende ved å kjøpe glidemiddel med peach/mango smak. Og fikk han til å skjønne at jeg elsket å bli teaset og slikket sakte. Og nå har han skjønt at ved å slikke meg, så blir jeg med på sex selv om jeg egentlig ikke «orker». Så slikking = sex. (Da ble han ganske mye mer ivrig på å slikke haha). Og nå har vi kommet så langt at han til og med nesten «krever» å då slikke meg før sex ganske ofte, og han har ofte stå mens han gjør det, og det virker som at han har begynt å tenne litt på det!(Før var han helt slapp). Han har til og med fått meg til å komme under oralsex (det trodde jeg aldri han kom til å få til). Så forandring kan skje! Men man må få mannen til å føle litt stolthet over det. Og som noe han virkelig får til og er god på. Det tror jeg hjelper mye. Da blir det mindre skummelt også tror jeg. Anonymkode: 9a9c2...8b1 Oj, så det er mulig altså. At han skal få meg til å komme virker per nå umulig. Takk for tips! Anonymkode: 893db...e45
Gjest Paramount Skrevet 17. februar 2020 #19 Skrevet 17. februar 2020 6 timer siden, AnonymBruker skrev: Og nå har vi kommet så langt at han til og med nesten «krever» å då slikke meg før sex ganske ofte, og han har ofte stå mens han gjør det, og det virker som at han har begynt å tenne litt på det!( Sikkert og bra tegn dette, det er slik det skal være.. 😉, smart taktikk du har der, du har gitt han smaken på det 👍
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå