Gå til innhold

Dama mi tar fra meg all sexlyst

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Jeg var ganske uerfaren med sex når vi møttes. Jeg hadde hatt sex med en jente før henne. Vi hadde et aktiv sexliv ( en gang hver dag) i noen år. Jeg merket at vi var ganske forskjellige når det gjaldt sex, men siden det var nytt for meg så var alt spennende. 

Nå etter å ha vært sammen i 7 år, og 3 barn senere, så er mitt sexliv på bunn. Hun er så kjedelig i sengen! Hun vil ikke prøve noenting nytt, men er storfornøyd når jeg knuller henne. Jeg har mistet nesten all sexlyst pga det. Eller... All sex med hennr. Jeg onanerer masse. Det frister mer enn å ha sex med henne, siden hun er så vanvittig kjedelig! Jeg har lyst til å prøve det meste og er åpen for alt, hun har ikke lyst på noenting. 

Så jeg føler meg litt rådvill. Jeg har forslått trekant, swingers, åpent forhold osv. Men hun avslår alt. Så hva skal jeg gjøre nå? Jeg klarer meg fint uten sex. Men hun har lyst på sex, men når hun er så innmari kjedelig, så frister det ingenting. Så da blir det bare avogtil sex, for at hun skal slutte å mase.

Jeg har ganske stor sexlyst, men bare ikke med henne...Jeg hadde elsket det, hvis hun tok litt mer iniativ til å prøve noe mer enn kun misjonæren og cowgirl. Men hun liker det best å bare ligge der slakt, så må jeg gjøre jobben 🙄 Når vi har sex, så kommer jeg ofte ( jeg kan komme 3 ganger på rad) så tror hun sikkert at sexen er god, men jeg har tatt det opp med henne mange ganger, at den ikke er det. 

Så folk.... Noen råd til å løse dette? 

Endret av Hunmedham
.
  • Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du kan jo se om du får noen gode råd her:

Anonymkode: 658a7...8d1

• Liker 4
Skrevet

Tror du bare må si at du har behov for mer. Tror det eneste som kan hjelpe er å være ærlig 😊 jeg forklarte kjæresten min at " når jeg sier jeg vil ha mer, så er det ikke fordi jeg ikke er fornøyd, jeg vil ha mer fordi jeg liker det så godt, som en god sjokolade. Når den er dritgod vil jeg ha heletiden." 

• Liker 1
Skrevet

Hva slags poeng var du ute etter å lage siden du opprettet denne tråden? Både kvinner og menn må lære seg å kommunisere med hverandre og møte hverandres behov. sex er viktig for begge kjønn.

Anonymkode: 5b74b...e8b

• Liker 1
Skrevet

Slutt å skulle poengtere om menn og kvinner for forskjellig svar! Du kunne i det minste ha endret ordene, men det gadd du ikke.

Skrevet

Litt komisk at nicket ditt er hunmedham. 

Anonymkode: c089a...a9f

Skrevet
15 minutter siden, Hunmedham skrev:

Jeg var ganske uerfaren med sex når vi møttes. Jeg hadde hatt sex med en jente før henne. Vi hadde et aktiv sexliv ( en gang hver dag) i noen år. Jeg merket at vi var ganske forskjellige når det gjaldt sex, men siden det var nytt for meg så var alt spennende. 

Nå etter å ha vært sammen i 7 år, og 3 barn senere, så er mitt sexliv på bunn. Hun er så kjedelig i sengen! Hun vil ikke prøve noenting nytt, men er storfornøyd når jeg knuller henne. Jeg har mistet nesten all sexlyst pga det. Eller... All sex med hennr. Jeg onanerer masse. Det frister mer enn å ha sex med henne, siden hun er så vanvittig kjedelig! Jeg har lyst til å prøve det meste og er åpen for alt, hun har ikke lyst på noenting. 

Så jeg føler meg litt rådvill. Jeg har forslått trekant, swingers, åpent forhold osv. Men hun avslår alt. Så hva skal jeg gjøre nå? Jeg klarer meg fint uten sex. Men hun har lyst på sex, men når hun er så innmari kjedelig, så frister det ingenting. Så da blir det bare avogtil sex, for at hun skal slutte å mase.

Jeg har ganske stor sexlyst, men bare ikke med henne...Jeg hadde elsket det, hvis hun tok litt mer iniativ til å prøve noe mer enn kun misjonæren og cowgirl. Men hun liker det best å bare ligge der slakt, så må jeg gjøre jobben 🙄 Når vi har sex, så kommer jeg ofte ( jeg kan komme 3 ganger på rad) så tror hun sikkert at sexen er god, men jeg har tatt det opp med henne mange ganger, at den ikke er det. 

Så folk.... Noen råd til å løse dette? 

De færreste har lyst på trekant, swingers eller et åpent forhold. Er det ingenting mellom misjonær og dette du ønsker?

Høres egentlig ut som om du er lei av henne og ønsker en unnskyldning til å ha sex med en annen. 

Anonymkode: 0fe17...39a

Skrevet

Poenget med å kopiere tråden og bare endre kjønnet, var å få frem det urimelige. Og kanskje lokke frem noen som ser det når situasjonen snus rundt.

"Jeg har mye sex, får mange orgasmer, men synes sexen er kjedelig hvis jeg ikke kan ligge med andre, swinge og ha gruppe..."

Det er ikke partneren som er kjedelig. Det er du som er fullstendig urimelig.

• Liker 1
Skrevet
14 minutter siden, Hunmedham skrev:

Alle har forskjellig sexdriv. Selv om dette fremstår urimelig for deg, så trenger ikke det å være fasiten for andre.

Skrevet

Wow, denne så jeg ikke komme. Litt kult da, at du vil ta det på denne måten. 

Tror du at jeg hadde fått andre svar, hvis jeg hadde vært en mann? Det kan godt hende. Men så tvile jeg på at du får hore stempelet slengt på deg....

Det var jeg som opprettet tråden " mannen ta fra meg all sexlyst" 

Anonymkode: 3ae00...5db

Skrevet
27 minutter siden, Hunmedham skrev:

Poenget med å kopiere tråden og bare endre kjønnet, var å få frem det urimelige. Og kanskje lokke frem noen som ser det når situasjonen snus rundt.

"Jeg har mye sex, får mange orgasmer, men synes sexen er kjedelig hvis jeg ikke kan ligge med andre, swinge og ha gruppe..."

Du har tydeligvis ikke lest alle svare i den andre tråden. 

Orgasmene er IKKE hans fortjeneste!! De gjør jeg selv. Ja, jeg får masse sex, men når sexen er så kjedelig og jeg må gjøre ALT selv, fordi han ligger der som en slakta gris,.... Så kan det nesten ikke kalles sex en gang! 

Jeg skulle aldri ha nevnt at jeg hadde forslått swingers, for det er hvis det folk henger seg oppi. Jeg har forslått alt annet, og har spurt han om han har noen fantasier han vil at jeg skal gjøre. Men nei, han vil ligge på ryggen, bli sugt og ridd!! Og nå er jeg lei! 

Derfor nevnte jeg swingers, for å se om han var interessert i det. Men det var han ikke. 

Anonymkode: 3ae00...5db

• Liker 1
Skrevet
18 minutter siden, Oppgitt78 skrev:

Selv om dette fremstår urimelig for deg, så trenger ikke det å være fasiten for andre.

Selvsagt ikke. Man må få mene det man vil.

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...