Gjest Spacegirl Skrevet 9. juni 2005 #1 Skrevet 9. juni 2005 Noen som vet hvilken serie jeg mener? Handler om ei jente som heter Majken eller Majka el. noe sånt, og hun er fra verdensrommet. Tror hun hadde røde støvler (eller husker jeg feil nå?) Det jeg lurer på, er orginaltittelen til denne serien, for jeg har lyst til å laste den ned men da må jeg jo først vite hva jeg skal søke på
MiniMjau Skrevet 9. juni 2005 #2 Skrevet 9. juni 2005 Å ja! Majka fra verdensrommet ja! Sjekk ut http://www.barnetv.com/
Gjest LoisLane Skrevet 9. juni 2005 #4 Skrevet 9. juni 2005 Var det ikke Laika, da? Fantastisk serie. jeg digget sminken hennes!
Plym Skrevet 9. juni 2005 #5 Skrevet 9. juni 2005 Var det ikke Laika, da? Fantastisk serie. jeg digget sminken hennes! Laika var vel hunden som ble sendt ut i rommet på ordentlig..
Gjest Kari N Skrevet 9. juni 2005 #6 Skrevet 9. juni 2005 *drømme**drømme* Digger Majka! Går det an å laste ned slike saker da? :-?
Gjest Gjesta Skrevet 9. juni 2005 #7 Skrevet 9. juni 2005 Jeg husker beste Eerie Indiana jeg, for han var jo så søt han mørkhåra gutten som spilte en av hovedrollene :oops: og Jenta fra fremtiden Dette var mimreside det
Gjest *Snart medlem* Skrevet 9. juni 2005 #8 Skrevet 9. juni 2005 Majka ja! Hun var så tøff! Og de fine romskoene hun hadde!
Gjest Spacegirl Skrevet 9. juni 2005 #9 Skrevet 9. juni 2005 Det skulle visst ikke være så lett å få lastet ned denne serien som jeg trodde... Har prøvd flere fildelingsnettverk, men det er ingen som har den :-? . Skuffa Men takk for hjelpen iallefall:)
Gjest LoisLane Skrevet 9. juni 2005 #10 Skrevet 9. juni 2005 Laika var vel hunden som ble sendt ut i rommet på ordentlig.. :oops:
Gjest Sesselja Skrevet 9. juni 2005 #11 Skrevet 9. juni 2005 Favoritten! Jeg likte henne så godt at jeg forsøkte å innbille andre om at jeg var henne... :oops: Jeg var en sær unge...
Gjest Aloha Skrevet 10. juni 2005 #12 Skrevet 10. juni 2005 Ja den serien husker jeg godt! Husker at det var en av mine favoritt-serier, samtidig som jeg var livredd for henne og de magiske evnene. Fikk faktisk ikke sove da jeg var liten fordi jeg trodde hun lå oppå skapet mitt på natten...
Tiit Skrevet 10. juni 2005 #13 Skrevet 10. juni 2005 Jeg tror den het : Majka - Jenta frå verdsrommet... Husker at hun bodde hos en familie på jorda. At hun kunne gå oppover veggene og i taket med de røde støvlende sine. At d var om å gjøre for den familien hun bodde hos å holde henne skjult, men så ble hun kjent likevel... Husker at hun var en liten heltinne, som berget folk. Og at hun var helt alvorlig hele tiden. Husker at hun måtte forlate jorda, og at det var stor sorg.. Andre som husker mer fra storyen??
Gjest gjesta Skrevet 10. juni 2005 #14 Skrevet 10. juni 2005 va en anna seire for mange år sida og.. alana?? eller etlanna... dei reiste i romskip, og hadde g"hårbøyla" på panna... so dreiv dei å løfta ting med den og sånn.. so va der ei so hette jenny og trur eg.... DET vil eg sjå igjen...
Alsana Skrevet 10. juni 2005 #15 Skrevet 10. juni 2005 va en anna seire for mange år sida og.. alana?? eller etlanna... dei reiste i romskip, og hadde g"hårbøyla" på panna... so dreiv dei å løfta ting med den og sånn.. so va der ei so hette jenny og trur eg.... DET vil eg sjå igjen... Ja! Kva heitte no den igjen? Eg har ikkje tal på kor mange bilete eg har av meg sjølv som liten med ein hårbøyle i panna og eit salig uttrykk i andletet.
Samantha Skrevet 10. juni 2005 #16 Skrevet 10. juni 2005 Ja! Kva heitte no den igjen? Eg har ikkje tal på kor mange bilete eg har av meg sjølv som liten med ein hårbøyle i panna og eit salig uttrykk i andletet. Er det "Jenta fra framtida" dokke meinar? Den der Midt i Smørøyet- serien?
Gjest gjesta Skrevet 10. juni 2005 #17 Skrevet 10. juni 2005 Er det "Jenta fra framtida" dokke meinar? Den der Midt i Smørøyet- serien? hmmm.. kanskje det?? gjekk ivertfall lenge.. og eg og hadde hårbøylen på panna til stadighet! fantasera litt om å ha dei kreftene enda! hehe! men ditta må eg finne ut på en eller anna måte....
Gjest Gjesta Skrevet 11. juni 2005 #18 Skrevet 11. juni 2005 Majka, jenta fra verdensrommet var en fabelaktig barnetv-serie!! Jeg husker at jeg bestemte meg for å kalle jenta mi Majka når jeg ble voksen og fikk barn..... Jeg husker aller best beltet hennes, der hun hadde to sånne spikerlignende greier. Og da hun tok dem ut av beltet sitt og satte dem mot noe, multipliserte det seg. Husker bl a hun gjorde det med en skål sjokolade-is, guri som jeg ønsket meg det beltet......
Gjest gjest1 Skrevet 11. juni 2005 #19 Skrevet 11. juni 2005 Alana husker jeg og, vi lagde alltid hårbøyler med diamanter i da vi var små for å være henne, og dorullpå hånda som den snakke-saken de hadde! Også husker jeg Jenny hun bodde hos i serien, og jeg var redd for silver thorn :D
Gjest bluebird i.i Skrevet 12. juni 2005 #20 Skrevet 12. juni 2005 Her er flere bilder + intromusikken fra serien (mp3).
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå