Gå til innhold

Hull i eksosanlegget? Dyrt å reparere?!?

Gjest anonym

Anbefalte innlegg

Gjest har ikke peiling på bil

Bilen lager noen rare, høye lyder. Lurer på om det kan være noe galt med eksosanlegget? Er det noen her som har peiling på ca hvor mye en slik reparasjon koster på verksted?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Madeline

Jeg vet ikke hva det koster på verksted. Men å tette et hull i potta er ikke holdbart så veldig lenge. Ville nok heller satset på å skifte potta. Koster ikke så mye. Er du eller noen bekjente litt praktisk anlagt så skifter dere fort en ny potte selv (eller dere kan tette selv også). Vi har skiftet både bakre og framre potte selv uten noe problem.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest gjest 0

Det kommer helt ann på hva slags bil du har og hvilken del og hvor mye som må byttes det!

Jeg byttet hele bakre del (alt som ligger fra sjåførsetet og bakover) nå nettopp og det kosta 2-3000 mener jeg å huske... Men så fikk jeg gjort dette veldig billig av en kompis da... (jeg kjører bmw)

Har du en gammel bil kan du sikkert få fiksa det for rundt 1000-lappen.

Det finnes steder som spesialiserer seg på sånne ting og der er det oftest billigst. Bor du i oslo området ligger det et sånt verksted på økern tror jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi har akkurat hatt samme problem. Byttet eksosanlegget (fra katalysator og bak) i går faktisk, og det kostet 2300 kroner hos Svendsen Eksos i Oslo.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...