Gå til innhold

Finne på med barn i vinterferie Oslo omegn

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er alene med en 5åring og en 1åring og har ikke all verdens med råd men vil gjerne finne på noe med disse. Gjerne med overnatting men ikke for langt unna Oslo. 

Tips? 

Anonymkode: 1f1eb...cd2

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Litt vanskelig å finne noe som passer både for en 1-åring og 5-åring, men å ta en tur på Leos Lekeland, badeland eller teknisk museum kan jo være noe. Ellers er det vel meldt ganske fint vær til uka, så å ta trikken til en lekeplass dere ikke pleier å besøke er sikkert like stas. 

Anonymkode: e9d9f...ee7

Skrevet

Om 5-åringen synes det er morsomt å kjøre trikk så hvorfor ikke ta trikken litt rundt omkring i Oslo? Gjerne steder dere ikke pleier å være, og utenom rushen - med tanke på 1-åringen. Kle dere etter vær og ta en tur i Frognerparken, ta med matpakke og kakao. Ellers er vinterferien museumstid, velg et som passer 5-åringen. Min erfaring er at en 1-åring stort sett syns det er morsomt å være med. Ta eventuelt en tur på lekeplass etterpå. Zoologisk museum kan kanskje være noe? Eller hva med folkemuseet? 

Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Jeg er alene med en 5åring og en 1åring og har ikke all verdens med råd men vil gjerne finne på noe med disse. Gjerne med overnatting men ikke for langt unna Oslo. 

Tips? 

Anonymkode: 1f1eb...cd2

Mate fuglene ved Østensjøvannet, og stopp på lekeplassen der. Vi synes EKT-gården også er veldig koselig, men det koster litt å komme inn. 

Anonymkode: c7dad...a52

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...