AnonymBruker Skrevet 16. februar 2020 #1 Skrevet 16. februar 2020 Har dere tatt kjæresten på fersken etter å ha sneket på tlf ? Eller er det kontrollbehovet som tar over? Kjenner så mange som sniker på tlf til partneren, og forstår ikke helt hvorfor .. Men samboer har aldri vært redd for tlf sin, så kan jeg hende derfor jeg ikke har hatt det behovet.. Anonymkode: 726c3...c7e
sølvdryss Skrevet 16. februar 2020 #2 Skrevet 16. februar 2020 Aldri snoket. Vet koden, men har ikke hatt behov. Han vet ikke koden på min. Tror han tidlig i forholdet synes det var rart jeg holdt mobilen "skjult". Altså han dyttet vekk mobilen noen ganger for å si "må du være på mobilen hele tiden?" Også tok jeg mobilen vekk. Men det var kun for å unngå at han kom borti slik jeg trykte feil osv (Feks på Facebook). Og det sa jeg jo også til han. Han var ikke mistenksom da. Ellers skriver jeg mye med venninner og gjerne om private ting. De spør om råd osv og deler ting de vil skal være hemmelig. Vi har aldri hatt behov for å snike. Man bør kunne stole på hverandre. Og ved mistanker bør man heller spørre rett ut. Tror man lett leser partneren da om han egentlig lyger. Ofte er magefølelsen rett. 1
AnonymBruker Skrevet 16. februar 2020 #3 Skrevet 16. februar 2020 Har aldri snoket. Har aldri tatt han i å snoke. Vi kan kodene, så hender vi låner hverandres telefoner, også uten å spørre. Men klikker meg aldri inn på annet enn jeg trenger. Og aldri inn på ting som sms, messenger, eller snap, da jeg respekterer at det andre sender han er privat for dem. Anonymkode: 4282f...d37 3
LeneXCII Skrevet 16. februar 2020 #4 Skrevet 16. februar 2020 Det å snoke på annens tlf, partner eller ikke, mener jeg er å vise fullstendig mangel på respekt for den andre. Skremmende ikke at folk ikke kan styre nysgjerrigheten sin bedre. 4
AnonymBruker Skrevet 16. februar 2020 #5 Skrevet 16. februar 2020 2 timer siden, LeneXCII skrev: Det å snoke på annens tlf, partner eller ikke, mener jeg er å vise fullstendig mangel på respekt for den andre. Skremmende ikke at folk ikke kan styre nysgjerrigheten sin bedre. Enig, mener at vist man har behov for å snoke , så har man ingneting i ett forhold å gjøre... Kan forstå vist det har vært utroskap eller ett sterk mistanke. Men de jeg kjenner virker som at de nesten håper på å ta dem for å lage drama 😂 ts Anonymkode: 726c3...c7e 1
AnonymBruker Skrevet 18. februar 2020 #6 Skrevet 18. februar 2020 1 gang, da jeg var veldig full og fortsatt ny i forholdet, fikk jeg for meg at jeg skulle gå inn på telefonen hans for å sjekke om kompisene hans hadde snakket dritt om meg. Kjempeteit, jeg vet, og de hadde ikke gjort det, men jeg var litt usikker på den tida, og som sagt veldig full. Har aldri gjort noe sånt igjen, vi vet hverandres koder og har ikke noe å holde skjult uansett. Anonymkode: b4891...92a
AnonymBruker Skrevet 18. februar 2020 #7 Skrevet 18. februar 2020 Jepp gjort det 1 gang, fant ut at han hadde vært utro, bye bye. Anonymkode: b8d89...68e
AnonymBruker Skrevet 18. februar 2020 #8 Skrevet 18. februar 2020 Har gjort det. Men kun fordi magefølelsen min sa det var noe galt... Og magen hadde helt rett Fint å finne ut av så man kan gå Anonymkode: a70c7...7bd
AnonymBruker Skrevet 18. februar 2020 #9 Skrevet 18. februar 2020 Snoket to ganger.. den ene gangen fikk han valentinshilsen.. og jeg ble veldig sjalu. Den andre gangen hadde han laget seg konto på sukker.no Nå driter jeg i hva han gjør for nå er det verre om han snoker på min 😅 Anonymkode: e9b25...9f6
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå