Gjest dott Skrevet 8. juni 2005 #1 Skrevet 8. juni 2005 har litt sånn små mså svarte porer i huden i panna. og på kinnen er det også litt små synlige poer. har en ellers ganske ren og pen hud. men de irriterer meg når jeg ser det i dagslys uten sminke. er det noe produkt for dette. pleier å klemme ut de sorte prikkene , men det er der forsatt. noenn som vet om noe som virker?
Gjest van der bilt Skrevet 8. juni 2005 #2 Skrevet 8. juni 2005 ta et dampbad for ansiktet, så klemmer du forsiktig ut hudormene før du renser huden skikkelig med rensekrem og ansiktsvann.
datajente Skrevet 9. juni 2005 #3 Skrevet 9. juni 2005 neineineinei! Ikke prøv å klemme de ut! Det har jeg prøvd og da blir det bare arr/små fordypninger. Dessuten vender ofte hudormene tilbake. Gå heller til hudpleier, apotek eller noe sånt og rådfør deg med dem. Bruk masker og rens huden korrekt og hyppig. Da vasker du porene slik at hudormene ikke blir så svarte og synlige. Det å ha litt hudormer er ganske vanlig og ikke noen andre enn du selv tenker over. Dessuten forsvinner deg gjerne med tiden. Jeg hadde mye tydeligere slike da jeg var yngre enn nå (er 23 år nå). Det siste halvåret har hudtypen min faktisk endret seg. Dermed betyr ikke det at du har hudormer nå at du alltid vil ha det (i tilsvarende grad).
MiniMjau Skrevet 9. juni 2005 #4 Skrevet 9. juni 2005 Hudpleieren min sa at når vi prøvde å klemme sorte prikker ut selv, så klemmer vi ofte så hardt at selve vevet rundt blir ødelagt! Sorte prikker forsvinner ikke med alderen, jeg har det siste året fått mer og de sa hudpleieren var helt normalt. Hun anbefalte å få de klemt ut hos hudpleier.
Gjest gjest 0 Skrevet 9. juni 2005 #5 Skrevet 9. juni 2005 Hvor mye koster en sånn time hos hudpleier? Jeg klemmer de alltid ut selv, for jeg må ta en omgang i anskitet ca en gang i uka. Spesielt på og rundt nesa og under munnen.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå