AnonymBruker Skrevet 16. februar 2020 #1 Skrevet 16. februar 2020 Kjørte akkurat forbi et helt oppbud med politibiler, ambulanse osv, og politiet lette etter noen langs veien. Kan man se hva de har rykket ut for et eller annet sted? Syns jeg husker en sånn nettside men vet ikke hva den heter... Anonymkode: b5d74...ea5
AnonymBruker Skrevet 16. februar 2020 #2 Skrevet 16. februar 2020 Hvor i landet var dette? Se på Twitter Anonymkode: 50a55...51a
Rytz Skrevet 16. februar 2020 #3 Skrevet 16. februar 2020 Twitter ja, men de skriver naturligvis ikke alt.
AnonymBruker Skrevet 16. februar 2020 #4 Skrevet 16. februar 2020 Søren, har ikke Twitter....kanskje jeg må registrer meg da. Var i Ringsaker. Det så ganske dramatisk ut, på vei til en mindre by stod det flere politibiler i veien, og jeg ble stoppet og bedt om å si fra om jeg så en mann som så sånn og sånn ut. Og på vei tilbake, kanskje 1.5 time etterpå, så stod det ambulanse og politibiler ved et hus like ved veien, og det stod mennesker ved veien som så ut som naboer som hadde samlet seg.. Anonymkode: b5d74...ea5
AnonymBruker Skrevet 16. februar 2020 #5 Skrevet 16. februar 2020 16 minutter siden, AnonymBruker skrev: Søren, har ikke Twitter....kanskje jeg må registrer meg da. Var i Ringsaker. Det så ganske dramatisk ut, på vei til en mindre by stod det flere politibiler i veien, og jeg ble stoppet og bedt om å si fra om jeg så en mann som så sånn og sånn ut. Og på vei tilbake, kanskje 1.5 time etterpå, så stod det ambulanse og politibiler ved et hus like ved veien, og det stod mennesker ved veien som så ut som naboer som hadde samlet seg.. Anonymkode: b5d74...ea5 https://mobile.twitter.com/politiinnlandet Dette ? Anonymkode: 50a55...51a
AnonymBruker Skrevet 16. februar 2020 #6 Skrevet 16. februar 2020 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: https://mobile.twitter.com/politiinnlandet Dette ? Anonymkode: 50a55...51a Ja det ja, fant det akkurat selv. Jeg trodde minst det måtte være drap med alt det styret, men heldigvis bare "mindre skader" og begge mistenkte pågrepet. Anonymkode: b5d74...ea5
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå