Gjest Tåkedott Skrevet 8. juni 2005 #1 Skrevet 8. juni 2005 Jeg vet nesten ikke hvor jeg skal begynne. Har vel alltid vært fascinert og interessert i "det overnaturlige", men de siste årene har denne interessen bare økt. Jeg har oppsøkt healere, og sett at det faktisk fungerer, jeg har lest masse om asterologi, og funnet ut at også der er det mye som stemmer. Nå er jeg i en livsfase hvor jeg har så mange spørsmål, og så altfor få svar... Jeg søker etter disse svarene over alt - hos meg selv, hos andre, men finner ikke ut av ting. Men selv om jeg tror at det er noen mennesker der ute som har spesielle evner (for det gjør jeg!), så er jeg så redd for å havne oppi noe som er humbug, eller som påvirker mine beslutninger på feil vis. Hvordan sortere det ut? Jeg vet - alle mennesker skulle vel ønske å slå opp i en fasit for å finne ut av hvordan man skal leve livet sitt best mulig. Men dette handler ikke bare om meg, men om andre rundt meg som kan bli voldsomt berørt av mine beslutninger. Begynner jeg å bli småsprø? Hva i all verden skal jeg gjøre??? Skal jeg bare kave meg igjennom det på egen hånd, eller skal jeg fortsette å søke råd hos mennesker som kanskje kan se mer enn meg? Også jeg da, som alltid har blitt beskrevet som så jordnær med beina godt plantet på bakken... Ja, ja, så mye for det...! Noen som har noen synspunkter?
Gjest Gjest Skrevet 8. juni 2005 #2 Skrevet 8. juni 2005 Jeg er litt bekymret for at de som er sånn veldig på søken kanskje lett kan falle for ting man i en annen tilstand kanskje ikkeville ha ment var så fantastisk... De som er på søken er jo ofte noe mer lett mottakelige...
Gjest Tora :) Skrevet 18. juni 2005 #3 Skrevet 18. juni 2005 Hei Så kjekt at du er på søk. At det kan synes som en jungel der ute forstår jeg. Men setter du ut spørsmål, vil svarene komme etter en stund. Du vil kjenne på deg selv hva som er sant for deg. Kroppen din hvet. Han må bare få lov til å huske det. Av det som folk forteller deg eller av det du leser, får du selv kjenne på hva du vil ta inn. Det er mye stoff der ute. Men hva som er sant har du i deg selv. En måte å komme inn til egen sanhet er å meditere. Lykke til.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå