AnonymBruker Skrevet 15. februar 2020 #1 Del Skrevet 15. februar 2020 Noen som har denne jakken og vil dele erfaringer? Stor/liten i str? Er den tung? God og varm? Anonymkode: e254b...1c6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. februar 2020 #2 Del Skrevet 16. februar 2020 Jeg har Bergans Oslo Down light parkas i grå/kaki. Den er lett, men ikke spesielt varm. Passer best når det er plussgrader. Ellers er den normal i str, og den er ganske fin i fasongen. Anonymkode: a518c...c2b 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. februar 2020 #3 Del Skrevet 16. februar 2020 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Jeg har Bergans Oslo Down light parkas i grå/kaki. Den er lett, men ikke spesielt varm. Passer best når det er plussgrader. Ellers er den normal i str, og den er ganske fin i fasongen. Anonymkode: a518c...c2b Tusen takk for svar☺️ Bor på vestlandet der det sjelden er veldig kaldt, så det er ikke det viktigste. Står på siden deres at den er vannavstøtende, har du testet den i regnvær? Ikke skikkelig øspøs altså, men litt? Anonymkode: e254b...1c6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. februar 2020 #4 Del Skrevet 16. februar 2020 58 minutter siden, AnonymBruker skrev: Tusen takk for svar☺️ Bor på vestlandet der det sjelden er veldig kaldt, så det er ikke det viktigste. Står på siden deres at den er vannavstøtende, har du testet den i regnvær? Ikke skikkelig øspøs altså, men litt? Anonymkode: e254b...1c6 Bor på Vestlandet selv også, og siden det er flest dager med plussgrader her har den fungert greit i vinter. Har ikke brukt den i regnvær ennå, kun i oppholdsvær, men har og har hatt flere vannavstøtende dunjakker. De tåler som regel lett regn, men hvis de blir gjennomvåte kan dunet klumpe seg. Så den tåler nok litt regn, men selv velger jeg allværsjakke/parkas til de søkkvåte dagene.. Anonymkode: a518c...c2b 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. februar 2020 #5 Del Skrevet 16. februar 2020 1 time siden, AnonymBruker skrev: Bor på Vestlandet selv også, og siden det er flest dager med plussgrader her har den fungert greit i vinter. Har ikke brukt den i regnvær ennå, kun i oppholdsvær, men har og har hatt flere vannavstøtende dunjakker. De tåler som regel lett regn, men hvis de blir gjennomvåte kan dunet klumpe seg. Så den tåler nok litt regn, men selv velger jeg allværsjakke/parkas til de søkkvåte dagene.. Anonymkode: a518c...c2b Tusen takk for at du deler erfaringer☺️ I skikkelig vestlandsvær er det regntøy som gjelder😅 bestilte den jeg - gleder meg til å få den, ser så fin ut! Anonymkode: e254b...1c6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. februar 2020 #6 Del Skrevet 16. februar 2020 37 minutter siden, AnonymBruker skrev: Tusen takk for at du deler erfaringer☺️ I skikkelig vestlandsvær er det regntøy som gjelder😅 bestilte den jeg - gleder meg til å få den, ser så fin ut! Anonymkode: e254b...1c6 Ja, den er veldig fin! Hvilken farge bestilte du da? Anonymkode: a518c...c2b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. februar 2020 #7 Del Skrevet 17. februar 2020 13 timer siden, AnonymBruker skrev: Ja, den er veldig fin! Hvilken farge bestilte du da? Anonymkode: a518c...c2b Den rødlige/burgunder☺️ Anonymkode: e254b...1c6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. februar 2020 #8 Del Skrevet 17. februar 2020 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Den rødlige/burgunder☺️ Anonymkode: e254b...1c6 Veldig fin i den burgunderrøde fargen også👍 Vurderte burgunder selv, men da jeg har mange jakker i burgunder og rød allerede ble det kakigrønn/grå denne gangen. Anonymkode: a518c...c2b 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå