Totalya Skrevet 8. juni 2005 #1 Skrevet 8. juni 2005 Jeg husker så vidt en musikkvideo som gikk på MTV for 10-15 år siden. Jeg husker ikke annet fra sangen enn at den var fin, en slags ballade. Jeg tror sangen het noe med lullabye, eller var det det at den minte om en "nattasang"?! I videoen var det noen som husket på ei slags huske, og jeg tror de var i et slags rom av noe slag som skulle immintere at de var utendørs. Jeg mener det var ei mannlig gruppe, iallefall at det var en mann som sang. Noen som kan huske denne? Det er godt mulig at denne var en av nittitallets (tror jeg) one hit wonders...
blå Skrevet 9. juni 2005 #3 Skrevet 9. juni 2005 Hva med ugly kid joe (tror jeg de heter) De hadde en sang som inneholdt ordet lullaby.
Gjest Gitte Skrevet 10. juni 2005 #6 Skrevet 10. juni 2005 Maria Mena - my lullaby da var maria mena omtrent 6-10 år gammel? don't think so
Totalya Skrevet 10. juni 2005 Forfatter #7 Skrevet 10. juni 2005 Shawn Mullins - Lullaby? Det kan det være... er ukjent for meg. Det er ikke sikkert sangen het lullaby heller. Men det var verken Ugly kid Joe eller Maria Mena nei. Mener han som sang var mørkhåra... Dette var vanskelig, for jeg vet jo ikke om de som tipper har rett når artisten er ukjent for meg... :oops:
Samantha Skrevet 10. juni 2005 #8 Skrevet 10. juni 2005 Shawn Mullins - Lullaby? Thaaaank you!! Den sangen har eg lett etter faktisk. Den heiter vel Rockaby trur eg, men en finn den med Lullaby også. Supert!! :-)
Fru Blom Skrevet 11. juni 2005 #9 Skrevet 11. juni 2005 Å kjære vene.. hva var det de het igjen nå, da.. Jeg kan se for meg videoen og høre sangen.. Men husker jeg noe navn her, da?? Nope!! :-? De var liksom litt "svarte" var de ikke???
Gjest Embla s Skrevet 11. juni 2005 #10 Skrevet 11. juni 2005 Du tenker ikke på Cure da? De er jo "litt svarte"? Og har en sang som heter Lullaby. I den videoen tror jeg det er noe med noen som ligger i en seng og en edderkopp som kravler?
Fru Blom Skrevet 11. juni 2005 #11 Skrevet 11. juni 2005 YES!!! Det var akkurat den jeg tenkte på vettu..
Gjest Embla s Skrevet 11. juni 2005 #12 Skrevet 11. juni 2005 Den er på Disintegration-plata fra 1989. Kjempefin! (og ikke med på "one hit wonders-lister" :vifte med pekefinger:
Fru Blom Skrevet 11. juni 2005 #13 Skrevet 11. juni 2005 Tja.. Det kommer sikkert ann på hvor man er i musikk-smaken sin, vettu.. Jeg hørte ikke så mye på Cure sånn ellers, men jeg likte akkurat den sangen veldig godt.. :-)
Totalya Skrevet 11. juni 2005 Forfatter #14 Skrevet 11. juni 2005 Niks, det er ikke The Cure! Videoen er atskillig lystigere enn den!
Gjest vortesvin Skrevet 11. juni 2005 #15 Skrevet 11. juni 2005 Shawn Mullins er vel one hit wonder? Så kan godt være den..Sangen heter Lullaby, men han synger rockabye en del ganger. Den jeg tenkte på med en gang hvertfall, bortsett fra at jeg ikke tror det er så lenge som 10-15 år siden...kanskje mer 7-8 år. Om du tror det er den kan du jo sjekke sangeteksten: http://www.lyricsdomain.com/19/shawn_mulli...ns/lullaby.html Fant hjemmesiden hans også, går sikkert an å høre om det er den der http://www.shawnmullins.com/
Totalya Skrevet 11. juni 2005 Forfatter #16 Skrevet 11. juni 2005 Shawn Mullins er vel one hit wonder? Så kan godt være den..Sangen heter Lullaby, men han synger rockabye en del ganger. Den jeg tenkte på med en gang hvertfall, bortsett fra at jeg ikke tror det er så lenge som 10-15 år siden...kanskje mer 7-8 år. Om du tror det er den kan du jo sjekke sangeteksten: http://www.lyricsdomain.com/19/shawn_mulli...ns/lullaby.html Fant hjemmesiden hans også, går sikkert an å høre om det er den der http://www.shawnmullins.com/ Var inne og hørte, men det var nok ikke den. Men det er nok minimum 10 år siden den kom... Men det skal du ha; denne sangen du mente på var verd å høre på, så takk skal du ha uansett! :blomst_opp:
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå