AnonymBruker Skrevet 15. februar 2020 #1 Skrevet 15. februar 2020 Når du tror du kjenner partneren inn,ut, opp og ned... Så får man barn da.. Og den ene ikke evner å planlegge plutselig. Jobben er alt i verden plutselig... Men å snakke shit om disse andre fedrene som neglisjerer barn og kone.. Det må man.. For det er helst bare alle andre som ikke har forstått det.. Det enkleste hadde vært å tatt med seg ungen under armen å dratt.. Aller enklest. For alene klarer jeg meg. Har verdens skjønneste lille baby som aldri er slitsom. Det er dette å få lovnader jeg ikke har bedt om som blir brutt gang på gang... Den irriterende følelsen av å få servert bullshit. Det å alltid må utsette seg selv og sine ting pga den andre aldri klarer å rekke noe den andre på tro og ære, og død og liv såklart får til.. Etter jeg har sagt "jeg fikser det selv, for denne regla har vi vært med på før" så viser det seg at jeg har rett.. Og da jeg til slutt blir forbanna så gjør den andre seg yndig og forkjært over å få tilsnakk, og beskjed om at det er bedre å holde kjeft fremfor å skulle bevise noe en ikke får til.. Er bare ganske utslitt... Ikke av småbarnsliv ,det elsker jeg. Men av en voksen mann som tydeligvis ikke ble sett nok av sin egen mor som barn... Og idioten meg som ikke så denne komme.... Anonymkode: 22a6c...238
AnonymBruker Skrevet 15. februar 2020 #2 Skrevet 15. februar 2020 Tror mange får barn fordi partneren vil, eller fordi foreldrene vil bli besteforeldre, eller fordi man selvsagt skal få barn. Så kommer barnet, og de var ikke så interessert likevel, og ting skjærer seg. Anonymkode: 2d0d7...a28
AnonymBruker Skrevet 15. februar 2020 #3 Skrevet 15. februar 2020 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Tror mange får barn fordi partneren vil, eller fordi foreldrene vil bli besteforeldre, eller fordi man selvsagt skal få barn. Så kommer barnet, og de var ikke så interessert likevel, og ting skjærer seg. Anonymkode: 2d0d7...a28 Tror mange av disse burde tenke på at ubeskytta sex fører til graviditet.. Selv når holdningen til begge er at skjer det så er det utrolig koselig, og skjer det ikke så klarer vi oss veldig greit... Så absolutt ingen hadde noen forventninger.. Og det er ingen tvil om farens kjærlighet, og at han er fryktelig stolt.. Ts Anonymkode: 22a6c...238 1
AnonymBruker Skrevet 15. februar 2020 #4 Skrevet 15. februar 2020 11 minutter siden, AnonymBruker skrev: Og da jeg til slutt blir forbanna så gjør den andre seg yndig og forkjært over å få tilsnakk, og beskjed om at det er bedre å holde kjeft fremfor å skulle bevise noe en ikke får til.. Anonymkode: 22a6c...238 Et forvirrende innlegg. Hva mener du med at den andre gjør seg yndig og forkjært? Altså gjør seg søt og bakvendt/fordreid? Anonymkode: 6c4dc...3a6 2
AnonymBruker Skrevet 15. februar 2020 #5 Skrevet 15. februar 2020 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Et forvirrende innlegg. Hva mener du med at den andre gjør seg yndig og forkjært? Altså gjør seg søt og bakvendt/fordreid? Anonymkode: Jepp... prøv å se for deg en ødelagt valp... Ts Anonymkode: 22a6c...238
Perle Skrevet 15. februar 2020 #6 Skrevet 15. februar 2020 6 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jepp... prøv å se for deg en ødelagt valp... Ts Anonymkode: 22a6c...238 Atte, hæ?!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå