-Fisken- Skrevet 8. juni 2005 #1 Del Skrevet 8. juni 2005 Noen som vet hvor jeg kan få kjøpt en bra sportsbh? Jeg foretrekker egentlig en som er litt mer "topp"-lignende, men den må fortsatt sørge for at puppene ikke spretter hit og dit. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lea Skrevet 8. juni 2005 #2 Del Skrevet 8. juni 2005 Champion har gode trenings-BHer. Sportshuset har dem i alle fall. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 8. juni 2005 #3 Del Skrevet 8. juni 2005 Har hatt to fra Champion. Den første var god, men den jeg har nå er ikke noe særlig.. Tror den heter noe sånt som Soft sportsbra eller liknende. Har hørt at Lindex har bra sportstopper. (Men hvis du bruker de vanligste størrelsene, så lykke til med jakten...de er alltid utsolgt når jeg ser etter sportsbh) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fakse Skrevet 8. juni 2005 #4 Del Skrevet 8. juni 2005 Har hørt veldig mye skryt om sports-bh'ene fra Stay In Place, men har enda ikke fått somlet meg til å bestille en selv. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Étoile Skrevet 8. juni 2005 #5 Del Skrevet 8. juni 2005 Jeg er veldig fornøyd med treningsbhen fra HM Rowells. Støtter bra, ser ut som en topp og har veldig sympatisk pris, tror de ligger på 98,- Men nå skal det sies at jeg ikke har så innmari mye som spretter rundt da, en b-cup sånn ca, så jeg vet ikke hvor gode de er for jenter med mer fylde på toppen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tusenfryd Skrevet 9. juni 2005 #6 Del Skrevet 9. juni 2005 Stay in place er helt supert! Bruker det selv. Rønisch har også en veldig god en som sitter godt på en stor og kanskje ikke så fast byste. Det som er viktig er at du finner den som passer deg og din kropp. Det går ikke bare på cup-størrelser, men også på fasthet. En slapp b-cup trenger kanksje mer støtte enn faste c-cuper.Dette må du kjenne på selv og kjenne i forhold til din bruk. Jeg har Champion som er supert til spinning og vekttrening - for meg. Til aerobic trening i sal med løping, hopp og mer sprett - må jeg ha noe som virkelig reiver puppene inntil kroppen. Da er spørsmålet om det puster eller ikke, uvesentlig, poenget for meg da, er det sitter fast. Stay in place er supert til det! Du må prøve før du kjøper, og prøving av sports-bh innebærer hopping, strekking, risting og vridninger. Da finner du det som passer for akkurat din bruk og dine pupper. Lady Sport i Oslo har et greit utvalg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Trudi Skrevet 10. juni 2005 #7 Del Skrevet 10. juni 2005 Lindex har en treningsbh som heter SportSwe. Den koster kun 170 kr, tror jeg. Opp gjennom åra har jeg prøvd haugevis av forskjellige topper til alle mulige priser, men denne har faktisk vært en av de beste. Nå bruker jeg kun denne typen til all trening. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tusseline Skrevet 10. juni 2005 #8 Del Skrevet 10. juni 2005 Champion har gode trenings-BHer. Sportshuset har dem i alle fall. Enig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest z Skrevet 11. juni 2005 #9 Del Skrevet 11. juni 2005 Jeg kjøpte faktisk min på H&M - den er perfekt, sitter skikkelig og holder alt på plass. Ligner ikke på noen vanlig topp; tror det er vanskelig å få en skikkelig stødig BH som også ser ut som en normal topp. Selv om jeg er veldig fornøyd med denne, har jeg aldri funnet noe brukelig på H&M etter dette, men det er verdt en kikk likevel. Den andre jeg har er fra Champion, og dette er en topp-lignende sak. Funker ikke særlig godt til løping, men til styrketrening er den helt OK. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest sporty Skrevet 12. juni 2005 #10 Del Skrevet 12. juni 2005 Til dere som har STay in Place - hvor har dere kjøpt det? Noen som har prøvd shopen deres ? http://stayinplace.timarco.se/Support.aspx Hvordan er det med forsendelse - hva koster det - hva med toll osv.? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anglofil Skrevet 13. juni 2005 #11 Del Skrevet 13. juni 2005 Fightersport, hehe For oss som driver med kampsport Mvh Yvonne Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Lene* Skrevet 14. juni 2005 #12 Del Skrevet 14. juni 2005 Til dere som har STay in Place - hvor har dere kjøpt det? Noen som har prøvd shopen deres ? http://stayinplace.timarco.se/Support.aspx Hvordan er det med forsendelse - hva koster det - hva med toll osv.? Jeg har akkurat bestilt meg 2 bh'er nå... Enkelt å kjøpe der, og betalte med visa bare. Kjøpte en stay in place sportsbh og en triumph minimizer.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå