AnonymBruker Skrevet 15. februar 2020 #1 Skrevet 15. februar 2020 Eller deler du Anonymkode: 0a78b...f74 1
AnonymBruker Skrevet 15. februar 2020 #4 Skrevet 15. februar 2020 Alene. Tror du får mange "alene-svar". De som deler med noen, sitter sikkert ikke på KG Anonymkode: 6510e...961 3
AnonymBruker Skrevet 15. februar 2020 #5 Skrevet 15. februar 2020 Alene, siden h*n jeg skulle dele med måtte hasteinnlegges på sykehus i dag. Anonymkode: ee9ff...f87
Gjest SVK Skrevet 15. februar 2020 #6 Skrevet 15. februar 2020 15 minutter siden, AnonymBruker said: Alene. Tror du får mange "alene-svar". De som deler med noen, sitter sikkert ikke på KG Anonymkode: 6510e...961 Sant! Selv har jeg kost meg med saltstenger og lakris, alene. 2 minutter siden, AnonymBruker said: Alene, siden h*n jeg skulle dele med måtte hasteinnlegges på sykehus i dag. Anonymkode: ee9ff...f87
AnonymBruker Skrevet 15. februar 2020 #7 Skrevet 15. februar 2020 Jeg spiser ikke godteri, fordi jeg slanker meg 😥 Får dårlig samvittighet hvis jeg spiser. Anonymkode: 42ac7...776
AnonymBruker Skrevet 16. februar 2020 #8 Skrevet 16. februar 2020 Spiste i går, valentine kos med kjæresten, så ingenting i dag Anonymkode: 9a65f...296
AnonymBruker Skrevet 16. februar 2020 #9 Skrevet 16. februar 2020 Herlighet, for et spørsmål. Med tanke på at jeg kjøper jule- og påskegodt i kilovis når de kommer på tilbud til halv pris, og har noe sånt som 15-20 kilo liggende hjemme - nå er jeg slank, men hva tror du hadde skjedd om jeg hadde spist alt sammen på en gang helt alene ...? Anonymkode: 14b18...471
AnonymBruker Skrevet 16. februar 2020 #10 Skrevet 16. februar 2020 4 timer siden, AnonymBruker skrev: Herlighet, for et spørsmål. Med tanke på at jeg kjøper jule- og påskegodt i kilovis når de kommer på tilbud til halv pris, og har noe sånt som 15-20 kilo liggende hjemme - nå er jeg slank, men hva tror du hadde skjedd om jeg hadde spist alt sammen på en gang helt alene ...? Anonymkode: 14b18...471 Du kunne...delt opp og spist litt og litt alene? Eller deler du 15-20 kg på 200 personer du inviterer på lørdagskvelden? Serverer du folk tre måneder gammelt julegodt i mars, da? Anonymkode: d4867...473 2
AnonymBruker Skrevet 16. februar 2020 #12 Skrevet 16. februar 2020 44 minutter siden, AnonymBruker said: Du kunne...delt opp og spist litt og litt alene? Eller deler du 15-20 kg på 200 personer du inviterer på lørdagskvelden? Serverer du folk tre måneder gammelt julegodt i mars, da? Anonymkode: d4867...473 Fordelen med å ha et godterilager hjemme, er at når jeg får besøk, og vedkommende har lyst på noe å bite i, kan man velge og vrake blant det jeg har liggende uten å måtte gå i butikken og handle; det er som å bo i en godteributikk - noe som er alle barns drøm. Dette fungerer utmerket for besøkende. Velkommen til lykkeland, der du kan spise så mye sjokolade du bare vil. Er jeg selv sugen på søtsaker, spiser jeg naturligvis litt og litt. Aldri for mye. Ellers kastes det utrolig mye mat her i landet, så det er ingen grunn til å rynke på nesen av tre måneder gammelt julegodt - posene har forskjellig innpakning, men innholdet varierer ikke mye. Til gjengjeld kan man kose seg med god samvittighet uten å måtte betale for overpriset sjokolade - sammenligner man med prisene i andre land, er godteri svært dyrt i Norge dersom man kjøper dette til full pris. Selv betaler jeg som regel ikke mer enn 50-60 kroner pr. kilo, og da får jeg fire ganger så mye som den som kjøper en plate vanlig sjokolade til nesten en femtilapp; føler at det ikke har noen mening å sponse rike matkjeder - ikke uten grunn at eierne av REMA og Norgesgruppen er blant landets rikeste - når jeg kan unngå det. Anonymkode: 14b18...471
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå