Gå til innhold

"merking "av barn på ferie

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det noen der ute som vet hvor man får tak i en slags armebånd for å merke barna sine når man er ute å reiser? Har lest om det, men vet ikke hvor jeg kan få tak i det. Må ha de ganske fort? Vet dere om det er rask leveranse i tilfelle?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Leste i et blad hos frisøren i går, at man kan kjøpe 6 stk merkelapper til kr 100,- hos travelsafety.no

Skrevet

Vi fant ingen "merkelapp-system" da barna var på den alderen, men valgte å skrive rett på huden (hånden) med kulepenn.

Det er ihvertfall et alternativ om du ikke finner et merkesystem.

Gjest Mortine
Skrevet
Leste i et blad hos frisøren i går' date=' at man kan kjøpe 6 stk merkelapper til kr 100,- hos travelsafety.no[/quote']

Disse har nettbutikk....

Skrevet

H&H hadde armebånd til å skrive på i fjor. Gå og sjekk om de har dem i år også.

Skrevet

Det her forumet er bare genialt! Tusen takk alle sammen!

Skrevet

Så sånne på H&M i går kr 59,- tror jeg det var for 3 stk

Skrevet

travelsafety er kjempebra!

har bestilt 28 stk, de kom kjapt og ser bra ut!

Gjest Gjest672
Skrevet

Om du ikke rekker å kjøpe kan du gjøre som jeg gjorde: bruk kulepenn og skriv på overarmen :wink:

Skrevet

Tåler de vann?

For øvrig har jeg veldig god erfaring med denne metoden: I Legoland i fjor tok vi på junior en knall grønn t-shirt, så det var lett å få øye på ham i mengden. Da mener jeg grønn som en text-marker, altså.

Vi hadde kjøpt enkle hvite klistremerker, 5x 7 cm, og skrevet ned mobilnr. til oss begge på dette. Vi skrev også navnet hans, og NORWEGIAN under.

så sa vi at om du ikke finner mamma og pappa, skal du bare spørre om noen voksne kan hjelpe deg. De ville straks oppdaget "merkelappen" hans.

Delte forresten ut merkelapper til en 4-barns far som stod bak meg i køen, han tente 100% på ideen, og hadde svare strev med å passe på sine. Han STRÅLTE etter å ha fått et ark med merker til å skrive på.

Billig og enkelt!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...