Donnie Darko Skrevet 8. juni 2005 #1 Skrevet 8. juni 2005 tror du at jeg kunne fått godkjent navneendring til André Werdenskrieg?
Gjest Bellatrix Skrevet 8. juni 2005 #3 Skrevet 8. juni 2005 Hadde vært gøy. Lurer på om det er noen som heter Fred På Jord?
Donnie Darko Skrevet 8. juni 2005 Forfatter #5 Skrevet 8. juni 2005 Hadde vært gøy. Lurer på om det er noen som heter Fred På Jord? Det måtte blitt: Fred Paajord.
Gjest Dum Perignon Skrevet 9. juni 2005 #7 Skrevet 9. juni 2005 André Boller finnes jo allerede, så det kan umulig være noe problem. Selv har jeg tenkt å studere meteorologi, og i den forbindelse har jeg søkt om å få endret navn til Steve Cooling.
Gjest Anonymous Skrevet 9. juni 2005 #11 Skrevet 9. juni 2005 Ja, det går jo an å hete Tore På Sporet, og Postmann Pat så hvorfor ikke?
Gjest Emera Skrevet 9. juni 2005 #12 Skrevet 9. juni 2005 Jo jo, de har det nok gøy på folkregisteret for tiden...
Gjest *Snart medlem* Skrevet 9. juni 2005 #14 Skrevet 9. juni 2005 tror du at jeg kunne fått godkjent navneendring til André Werdenskrieg? *slår seg på låret* Kan du ikke søke? Kan du ikke søke? Pleeeeaaase!
Gjest Gjesta Skrevet 9. juni 2005 #15 Skrevet 9. juni 2005 Skulle gjerne ha jobbet i folkeregisteret nå for tida, ja!
Donnie Darko Skrevet 9. juni 2005 Forfatter #17 Skrevet 9. juni 2005 *slår seg på låret* Kan du ikke søke? Kan du ikke søke? Pleeeeaaase! Tror ikke hu i svingen hadde blitt så glad når hun kommer hjem og finner ut at hun bor sammen med André Werdenskrieg.
Gjest *Snart medlem* Skrevet 9. juni 2005 #18 Skrevet 9. juni 2005 Tror ikke hu i svingen hadde blitt så glad når hun kommer hjem og finner ut at hun bor sammen med André Werdenskrieg. Hun kan jo bytte navn til Andrea....?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå