AnonymBruker Skrevet 15. februar 2020 #1 Skrevet 15. februar 2020 Har dere opplevd å få vondt i halsen etter å ha slikket fruen, noen ganger? Fikk sår hals umiddelbart etter oralsex på henne igår. Idag er det veldig vondt og jeg lurer på om det kan ha en sammenheng med gårdagens hygge.. Vi ha vært sammen i snart 10 år og vi har kun hatt andre seksualpartnere før vi traff hverandre. Kan hun ha noe infeksjon nedentil som jeg nå har fått overført til halsen? Anonymkode: 87476...54f
AnonymBruker Skrevet 15. februar 2020 #3 Skrevet 15. februar 2020 Det kan være noe hun har spist de siste dagene som kan gjøre ting litt surt for deg. Og det kan være at du er på vei til å bli syk. Forkjølelse eller influensa. Sannsynligvis det siste.. Anonymkode: a6e61...882 1
AnonymBruker Skrevet 15. februar 2020 #4 Skrevet 15. februar 2020 Kalmydia på strupehodet lol. Seriøst altså. Anonymkode: a20c6...452
AnonymBruker Skrevet 15. februar 2020 #5 Skrevet 15. februar 2020 Hpv som kan gi kreft. Anonymkode: 74d9d...c70 1
AnonymBruker Skrevet 15. februar 2020 #6 Skrevet 15. februar 2020 Hun har nok vært utro Anonymkode: 88de7...405
ElskerSkinn Skrevet 15. februar 2020 #7 Skrevet 15. februar 2020 Ha alltid en pakke med Fisherman’s friend på nattbordet, den fikser alt😀 slipper tørr hals og lukte kuse når du hikker morgenen etterpå
Minst Skrevet 15. februar 2020 #8 Skrevet 15. februar 2020 34 minutter siden, ElskerSkinn skrev: Ha alltid en pakke med Fisherman’s friend på nattbordet, den fikser alt😀 slipper tørr hals og lukte kuse når du hikker morgenen etterpå Å kjære vene 😆😆😆🤣 1
Gjest Paramount Skrevet 15. februar 2020 #9 Skrevet 15. februar 2020 Har selv fått flere av hennes små og ubetydelige plager overført denne veien. Bryr jeg meg? Nei. Om huset brant ned ville jeg bare løftet henne ut på plenen og fortsatt. Nesten sant.
AnonymBruker Skrevet 15. februar 2020 #10 Skrevet 15. februar 2020 Jeg opplever det aldri med kjæresten, men jeg har opplevd det etter flere ekspartnere. Våkner opp dagen etter, sår i halsen og nesten litt sykdomssymptomer. Har også merket det på lillemann, etter å ha vært med enkelte kvinner er den knusktørr, så tørr at det gjør vondt å trekke forhuden tilbake, og den kan faktisk bli så tørr at den blir sår og blør. Dette kan vare i opptil to uker. Jeg tester meg etter hver eneste nye partner, og jeg har aldri hatt en kjønnssykdom (selv om det kan høres slik ut). Har også spurt lege, men eneste tipset jeg har fått er å ikke bruke såpe til intimvasken... Aner ikke hva det er som gjør det, men ja, enkelte damer har jeg også opplevd lignende ting med, både i halsen og på underlivet. Antar egentlig bare at vi har forskjellige pH eller bakteriemiljø, eller et eller annet sånt, som gjør at vi ikke er helt kompatible. Understreker for øvrig at dette gjelder et absolutt fåtall. Av ca 20 partnere totalt, så har jeg blitt sår i halsen av kanskje 4, og tørr på penis av kanskje 5-6. Men ja, du er ikke alene! Anonymkode: 6e0aa...ac3
AnonymBruker Skrevet 16. februar 2020 #11 Skrevet 16. februar 2020 Jeg har merket det samme etter suging! Noen ganger får jeg ordentlig vondt i halsen etterpå.. Anonymkode: 49536...536
AnonymBruker Skrevet 16. februar 2020 #12 Skrevet 16. februar 2020 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg har merket det samme etter suging! Noen ganger får jeg ordentlig vondt i halsen etterpå.. Anonymkode: 49536...536 Det har jeg også merket. Har hatt samme mann i 20 år. Noen ganger har jeg opplevd å ha sår og vond hals etterpå. Anonymkode: d4009...0b9 1
AnonymBruker Skrevet 16. februar 2020 #13 Skrevet 16. februar 2020 😂😂 Damene/typene deres har nok vært borti mye rart er jeg redd😂 Anonymkode: c5960...bbc 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå