AnonymBruker Skrevet 15. februar 2020 #1 Skrevet 15. februar 2020 Min bestefar gikk bort for noen dager siden og begravelsen blir i neste uke. Jeg bor 70 mil unna, og har virkelig ikke råd til å dra dit. Jeg har ikke sett familien på 3-4 år, da også i noens begravelse. Det koster meg 2000,- å reise t/r, og jeg må i såfall bruke kredittkort, som jeg allerede sliter nok med å betale på. Jeg er så redd for at de blir skuffet. Jeg er alenemor og jobber deltid, mens alle andre i familien har liksom "livet på stell" og vil kanskje ikke forstå. Men jeg er mest skuffet for min egen del, for jeg vil jo være i begravelsen, det er det minste jeg kan gjøre. Min mor er ufør og kan heller ikke hjelpe meg økonomisk, og min far er død. Bestemor har mange ganger sagt at hun ønsker å hjelpe meg økonomisk(til reise, så jeg kan komme oftere på besøk), men at det blir urettferdig ovenfor alle de andre barnebarna. Hva hadde dere gjort? Anonymkode: 49210...0f5
Glitnir Skrevet 15. februar 2020 #2 Skrevet 15. februar 2020 Spurt bestemor om hun kan gi støtte til reise denne ene gangen. 3
AnonymBruker Skrevet 15. februar 2020 #3 Skrevet 15. februar 2020 be bestemor om et lån? Anonymkode: cf98c...067 3
Gjest Saph Skrevet 15. februar 2020 #4 Skrevet 15. februar 2020 (endret) Edit: Du spurte hva vi hadde gjort. Jeg hadde ikke dratt. Endret 15. februar 2020 av Saph
Diamant20 Skrevet 15. februar 2020 #5 Skrevet 15. februar 2020 Om ikke de andre barnebarna får pengehjelp får de kanskje annen hjelp du ikke får? Som middag, hjelp til husvask osv. 1
AnonymBruker Skrevet 15. februar 2020 #6 Skrevet 15. februar 2020 I dette,tilfellet hadde jeg spurt bestemor om hjelp! Hun ønsker garantert å ha deg der i begravelsen! Anonymkode: e6618...3b6
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå