Gjest gjest 0 Skrevet 8. juni 2005 #1 Skrevet 8. juni 2005 Jeg kjøpte meg en treningsmaskin fra Josefssons og fikk denne levert hjem for en uke siden. Denne fungerer ikke skikkelig og jeg lurer på hva som skjer hvis jeg velger å returnere den. Leveringen kostet ca 300 kr og jeg har ikke veldig lyst til å betale det en gang til! Den veier rundt 40 kilo og koster en formue å sende med posten. Noen som er kjent med prosedyrene rundt dette? har jeg krav på å få alle utgiftene rundt dette kjøpet dekket? (porto begge veier osv?)
Gjest gjesten Skrevet 8. juni 2005 #2 Skrevet 8. juni 2005 om det er noe som er galt ved maskinen får du alleutgifter dekket ja! har gjort det samme selv
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå