AnonymBruker Skrevet 15. februar 2020 #1 Skrevet 15. februar 2020 Er det noen som har erfaringer med fjerning av hårvekst med elektrolyse? Hvordan ble resultatet? Ble det noen arr eller skader? Legen sa de anbefalte å gå til noen som gjorde dette mye, men kunne ikke anbefale noen i Oslo da han ikke kjente til dem. Er det noen som har steder de er fornøyd med eller steder jeg bør unngå? Anonymkode: fedde...c97
AnonymBruker Skrevet 13. april 2020 #3 Skrevet 13. april 2020 Nei, kom aldri så langt før alt ble koronastengt. Står mellom Elektrolyseinstituttet og Oslo elektrolyseklinikk. Vet du om noen? 🙂 Anonymkode: fedde...c97
AnonymBruker Skrevet 13. april 2020 #4 Skrevet 13. april 2020 Jeg bor i Bergen og her er det flere hudpleieklinikker som utfører elektrolyse. Jeg er sikker på at hudpleiere i Oslo også utfører elektrolysebehandling. Gå inn på hjemmesiden til forskjellige hudpleieklinikker og se hva å se hva de kan tilby av behandlinger. Anonymkode: de75b...e3d
lloyd2 Skrevet 3. juli 2020 #5 Skrevet 3. juli 2020 På 13.4.2020 den 17.43, AnonymBruker skrev: Nei, kom aldri så langt før alt ble koronastengt. Står mellom Elektrolyseinstituttet og Oslo elektrolyseklinikk. Vet du om noen? 🙂 Anonymkode: fedde...c97 Jeg har veldig dårlig erfaring med elektrolyseinstituttet! Anbefaler sterkt medicaklinikken!
AnonymBruker Skrevet 6. april 2021 #6 Skrevet 6. april 2021 hvorfor er det ingen som forteller om sine erfaringer om elektrolyse...? virkelig så få som tar sånne behandlinger? Anonymkode: ae844...011
AnonymBruker Skrevet 6. april 2021 #7 Skrevet 6. april 2021 Hvor bor du? Jeg har tatt masse elektrolyse over flere år i Bergen og i København og jeg er kjempefornøyd, men det er viktig at de bruker blend apparat og gullnål. Anonymkode: de75b...e3d
AnonymBruker Skrevet 6. april 2021 #8 Skrevet 6. april 2021 Forstår at man tar masse om man har pcos. Men i forhold til deg da, opplever du no resultat ved at hårene ikke kommer tilbake, og i hvertfall ikke ny hårvekst andre plasser som følge av elektrolyse ?? Anonymkode: ae844...011
AnonymBruker Skrevet 6. april 2021 #9 Skrevet 6. april 2021 AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Forstår at man tar masse om man har pcos. Men i forhold til deg da, opplever du no resultat ved at hårene ikke kommer tilbake, og i hvertfall ikke ny hårvekst andre plasser som følge av elektrolyse ?? Anonymkode: ae844...011 Ja jeg har blitt 98% bedre når det gjelder å få svarte hår, men jeg har fremdeles lyse hår/dun. Det har ikke dukket opp hår andre steder fordi om jeg har brukt elektrolyse. Den strømførende nålen dreper hårsekken. Det vokser ikke mer hår ut av den aktuelle hårsekken Anonymkode: de75b...e3d 1
AnonymBruker Skrevet 6. april 2021 #10 Skrevet 6. april 2021 AnonymBruker skrev (5 timer siden): Ja jeg har blitt 98% bedre når det gjelder å få svarte hår, men jeg har fremdeles lyse hår/dun. Det har ikke dukket opp hår andre steder fordi om jeg har brukt elektrolyse. Den strømførende nålen dreper hårsekken. Det vokser ikke mer hår ut av den aktuelle hårsekken Anonymkode: de75b...e3d Men disse lyse hårene / dun hadde du vel ifra før du begynte med elektrolyse? Godt å høre. Den strømførende nålen dreper hårsekken. Ved første behandling da eller? Eller hvor mange behandlinger skal til for å drepe hårsekken...? Så da forstår jeg det slik at om du har behandlet et område da, si f.eks haken, så blir det ikke sånn at det blir flere og flere, tettere og tettere hår som plutselig blusser opp..? Det forblir liksom "like få" eller "like mange - omtrent" fra dag én, eller mindre så klart..? Hva behandlet du og hvor lang tid gikk det / og hvor mange behandlinger? Anonymkode: ae844...011
AnonymBruker Skrevet 7. april 2021 #11 Skrevet 7. april 2021 Jeg gikk til elektrolyseinstituttet i Oslo i ca 6 mndr for å få fjernet hår på overleppen. Selv om han rengjorde og brukte nål som jeg ble fortalt ble brukt på allergikere fikk jeg bestandig kvise- lignende utbrudd. I tillegg synes jeg det var fryktelig smertefullt å få det utført på overleppa. Jeg fikk beskjed om at det ville ta ca 2 år med behandling for å få bort alle hårene. Nå er det ca 3 år siden sist jeg var der. Jeg fullførte jo ikke behandlingstiden, men selv nå ser jeg at det vokser mindre hår på høyre side av overleppen ( som var den siden han behandlet mest da jeg var der) Men mellom kviseutbrudd og å spare ut "lengde" til behandling mellom hver gang, opplevde jeg det hele som veldig sjenerende og ikke minst var selve behandlinga smertefull. Så jeg skal nå gå til innkjøp av en IPL maskin. Anonymkode: ded85...4b3
AnonymBruker Skrevet 7. april 2021 #12 Skrevet 7. april 2021 AnonymBruker skrev (14 timer siden): Men disse lyse hårene / dun hadde du vel ifra før du begynte med elektrolyse? Godt å høre. Den strømførende nålen dreper hårsekken. Ved første behandling da eller? Eller hvor mange behandlinger skal til for å drepe hårsekken...? Så da forstår jeg det slik at om du har behandlet et område da, si f.eks haken, så blir det ikke sånn at det blir flere og flere, tettere og tettere hår som plutselig blusser opp..? Det forblir liksom "like få" eller "like mange - omtrent" fra dag én, eller mindre så klart..? Hva behandlet du og hvor lang tid gikk det / og hvor mange behandlinger? Anonymkode: ae844...011 Jeg hadde litt dun på på kinnet fra før av, men når jeg fikk pcos så fikk jeg mye mer dun og svarte hår. Jeg har behandlet alle svarte hår og de er så å si borte, og fikk også elektrolyse på mange av dunhårene. Har brukt andre behandlinger for å fjerne dun. Det er individuelt hvordan de svarte hårene vokser på haken, men det beste er at du bare bestiller deg en time og så tar du alle spørsmålene hos hudpleier. Vi her inne kan ikke fortelle akkurat hvordan det blir i ditt tilfelle. Du må ikke overproblematisere elektrolysebehandling. Lykke til. Anonymkode: de75b...e3d
AnonymBruker Skrevet 7. april 2021 #13 Skrevet 7. april 2021 AnonymBruker skrev (11 timer siden): Jeg gikk til elektrolyseinstituttet i Oslo i ca 6 mndr for å få fjernet hår på overleppen. Selv om han rengjorde og brukte nål som jeg ble fortalt ble brukt på allergikere fikk jeg bestandig kvise- lignende utbrudd. I tillegg synes jeg det var fryktelig smertefullt å få det utført på overleppa. Jeg fikk beskjed om at det ville ta ca 2 år med behandling for å få bort alle hårene. Nå er det ca 3 år siden sist jeg var der. Jeg fullførte jo ikke behandlingstiden, men selv nå ser jeg at det vokser mindre hår på høyre side av overleppen ( som var den siden han behandlet mest da jeg var der) Men mellom kviseutbrudd og å spare ut "lengde" til behandling mellom hver gang, opplevde jeg det hele som veldig sjenerende og ikke minst var selve behandlinga smertefull. Så jeg skal nå gå til innkjøp av en IPL maskin. Anonymkode: ded85...4b3 hvordan kan du mene at du opplevde mindre hår på høyre side samtidig som du sier at å spare ut lengde gjorde hele prosessen som veldig sjenerende..? var det liksom ikke litt verdt det..? kan forstå det når det er overleppen siden det synes mer.. hos meg er det plutselig på haken.. kun enkelte hår på høyre og på venstre side.. men fy fader så dritt og stikkende det kjennes ut mellom hver time..! har bare vært der 2 ganger..jeg får aldri vite total tid på hvor mye som skal til på meg,- jeg mener at det ikke skal ta mer enn 8 behandlinger, faktisk sa terapauten min fra 8 behandlinger, kanskje fler. så for meg så virker det som at jeg ikke trenger flere etter kanskje senest oktober. Anonymkode: ae844...011
Amel Skrevet 7. februar 2022 #14 Skrevet 7. februar 2022 Hvor i Bergen har du tatt behandling? Vet du om beauty point klinikk på Møhlenpris er bra?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå