Gå til innhold

Sounding (minidildo i urinrøret på menn.) Erfaring noen?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg har blitt sammen med en fantastisk mann, men vi klaffer ikke helt seksuelt. Etter noen uker med jevnlig sex med de "normale" sexstillingene har det kommet frem at han liker BDSM. Han har nå spurt meg om jeg kan føre en minidildo i metall inn i urinrøret hans å knulle det slik jeg knuller min vagina. Vel, jeg lo og trodde han var useriøs frem til han fant fram denne metalldildoen. Dette heter sounding, og er helt ekte. Jeg er livredd og vet ikke hva jeg skal gjøre, og spør derfor om råd her inne. (Satser på at han ikke henger på kg 😂) Vil ikke ødelegge penisen hans, men vil jo selvfølgelig tilfredstille han. Noen menn som har prøvd det, og noen kvinner som har utført dette?

Anonymkode: 60d43...e4c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg liker dette. Må gjøres forsiktig og på rett måte. Men da er det fantastisk godt 😊

Anonymkode: c5f62...31a

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Jeg har blitt sammen med en fantastisk mann, men vi klaffer ikke helt seksuelt. Etter noen uker med jevnlig sex med de "normale" sexstillingene har det kommet frem at han liker BDSM. Han har nå spurt meg om jeg kan føre en minidildo i metall inn i urinrøret hans å knulle det slik jeg knuller min vagina. Vel, jeg lo og trodde han var useriøs frem til han fant fram denne metalldildoen. Dette heter sounding, og er helt ekte. Jeg er livredd og vet ikke hva jeg skal gjøre, og spør derfor om råd her inne. (Satser på at han ikke henger på kg 😂) Vil ikke ødelegge penisen hans, men vil jo selvfølgelig tilfredstille han. Noen menn som har prøvd det, og noen kvinner som har utført dette?

Magisk deilig for oss menn....

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Visste ikke at det eksisterte engang, har kun hørt alle er livredde for q-tipsen hos legen.

Er det følelsessensorer der inne?

Anonymkode: 699c1...277

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har ikke prøvd det. Men henger rundt med diverse BDSM - interesserte. Du trenger å sette deg inn i hygienen rundt sounding, det er skikkelig nøye med renholdet for å stikke noe inn i urinrøret. Du trenger at det er tilgjengelig desinfeksjonsveske, sterile handsker og steril glidekrem for inføring. Mer vet ikke jeg. Vurder å se deg om på youtube og bdsmforumer for nærmere informasjon.

Jeg er ilag med en som er med på hva det måtte være, bare ikke sounding.

Anonymkode: ad3c3...63c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har prøvd på meg selv, både de ruglete av metall og slike av gummi som kan gå helt inn i blæra.  Mulig jeg har for lite følelse i penis, men jeg fikk svært lite ut av det, annet enn sårhet i urinrøret. Det er mulig det gir et kick av å la noen andre ha kontrollen.  Renslighet er veldig viktig, men god håndvask og rent utstyr holdt hos meg. 

Anonymkode: 7981f...e5f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det der er farlig. Urinveiene er og skal forbli sterile. 
Flaut å sitte og forklare det der på legevakta når man ender opp med en saftig (og potensielt livsfarlig) infeksjon.

Anonymkode: 757e9...890

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Anbefaler deg å joine fetlife.com og finne grupper for Dominante/sadistiske kvinner, og stille spørsmål der.
Få tips om hvordan trygt gjøre dette. 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

17 timer siden, AnonymBruker skrev:

Visste ikke at det eksisterte engang, har kun hørt alle er livredde for q-tipsen hos legen.

Er det følelsessensorer der inne?

Anonymkode: 699c1...277

Q-tipsen hos legen? Hva brukes den til der?

Anonymkode: 7c4c3...58d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjenner jeg fikk grøsninger av å lese denne tråden 😬 Bare tanken på at noe skal oppi urinrøret får meg til å knipe sammen beina. At folk vil seg selv så vondt! 

Anonymkode: 9e5a9...420

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, AnonymBruker said:

Kjenner jeg fikk grøsninger av å lese denne tråden 😬 Bare tanken på at noe skal oppi urinrøret får meg til å knipe sammen beina. At folk vil seg selv så vondt! 

Anonymkode: 9e5a9...420

Men nå er du mest sannsynlig heller ikke seksuelt opphisset når du leser denne tråden. Smertefornemmelsen er ofte en helt annen når vi er kåte. Det som til vanlig gjør vondt, kan i en seksuell kontekst oppfattes som deilig og opphissende. 

Jeg synes det er deilig når min bedre halvdel spanker meg på stumpen når vi har sex. Men prøver han på det samme i en ikke-seksuell setting, så er det en uttalt risiko for at han kommer til å få en knyttneve velplassert midt i fleisen. 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har masse erfaring med dette etter noen år på legevakta. Tatt endel røntgenbilder på leting etter disse. Disse mennene er ikke særlig høye i hatten der de står

Anonymkode: 125b2...485

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

14 minutter siden, Pjolterbeist skrev:

Men nå er du mest sannsynlig heller ikke seksuelt opphisset når du leser denne tråden. Smertefornemmelsen er ofte en helt annen når vi er kåte. Det som til vanlig gjør vondt, kan i en seksuell kontekst oppfattes som deilig og opphissende. 

Jeg synes det er deilig når min bedre halvdel spanker meg på stumpen når vi har sex. Men prøver han på det samme i en ikke-seksuell setting, så er det en uttalt risiko for at han kommer til å få en knyttneve velplassert midt i fleisen. 

Det er vel ikke helt sammenlignbart? En ting er ting som kan gjøre litt vondt, noe annet er ting som er potensielt skadelig. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 hour ago, Thyra said:

Det er vel ikke helt sammenlignbart? En ting er ting som kan gjøre litt vondt, noe annet er ting som er potensielt skadelig. 

Jeg tror du misset poenget mitt - at det vi til vanlig vil føle som smertefullt, vil gjerne oppfattes som nytelsesfullt når vi er seksuelt opphisset. Smerteterskelen vår - eller rettere sagt hvordan hjernen tolker signalene fra reseptorene i kroppen - endrer seg alt etter omstendighetene. 

Når det kommer til sounding, så er ikke det noe jeg vil anbefale uerfarne - nettopp pga. skadepotensialet. Som med veldig mye annet, så bør man ta seg tid til å informere og forberede seg grundig før man gir seg i kast med det hele. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
På ‎15‎.‎02‎.‎2020 den 17.13, AnonymBruker skrev:

Finnes vel en del informasjon om dette på fetlife.com

Lenke til kommentar
Del på andre sider

On 2/16/2020 at 12:37 PM, AnonymBruker said:

Har masse erfaring med dette etter noen år på legevakta. Tatt endel røntgenbilder på leting etter disse. Disse mennene er ikke særlig høye i hatten der de står

Anonymkode: 125b2...485

Som man reder, ligger man

Anonymkode: e3c0b...5e8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hm. 

Ikke noe jeg har prøvd, sett eller tenkt på.

Jeg har sett på video kyskhetsbur hvor buret har integrert del som føres inn i urinrøret. Jeg synes kyskhetsbur og bli kontrollert er gøy, så det var opphissende å se en kvinne sette det på, men jeg har vel ingen kroppslig fornemmelse av at skulle være en egen nytelse tilknyttet selve innføringen.

Jeg tenker også at urinrøret er greit å la være i fred. Tenker at det er små lukkemekanismer som kanskje skades av dette. Vet om sykehuspasienter som har blitt inkontinente av f.eks urindrenering. Det er det rett og slett ikke verdt for min del.
Analen derimot har mye større mekanismer som får kjørt seg i det daglie, fremmed bakteriaflora og har vært anvendt seksuelt såpass utbredt over tid at, selv om det er noen sammenfallende betraktninger, så mener jeg at urinrøret er noe helt annet.

Kanskje prøve en eller annen gang etter å ha satt meg inn i det, men ikke i nær fremtid.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...