Gå til innhold

Er det gode turområder der du bor? Skog, parker osv.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg bor i sentralt i Oslo. Har kort vei til park og med banen er jeg i skogen veldig fort. 

Anonymkode: f0734...317

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja, bor på en øy med skog, stier og landbruks-landskap over hele øya. Holdt på å bli kvelt da jeg bodde i Oslo rett ved Torshovparken.

Anonymkode: 63560...fad

• Liker 1
Skrevet

Jeg bor i skogen. Turområder over alt 🤩

• Liker 1
Skrevet

Absolutt. 10 min med bil og jeg har fine turområder tilgjengelig. 

Skrevet

Ja!! Bor på landet 😁vi utforsker nye steder her hver søndag, alle er det lite mennesker og gratis parkering så klart🙃

Anonymkode: d7c96...ce0

• Liker 1
Gjest AthenaRavenLuna
Skrevet

Har skogen som nærmeste nabo :)

Skrevet

10 minutter å gå til skog og ti minutter å gå til hav. Kan absolutt ikke klage.

Skrevet

Har skog, fjell, park, og turstier rett utenfor døra. Så moskus i dag, 9 elger i går, hadde gaupe i hagen før jul og det tusler ulv forbi innimellom. Så landlig bor jeg. Men ikke en eneste prins på en hest som kan komme og ta meg med vekk. Savner Oslo inderlig. 

Anonymkode: aee84...ddf

• Liker 2
Skrevet

Ja, her er det bare å gå noen meter så er jeg i skogen eller på fjellet. Og like kort vei nesten er det til sjøen. Så her er det både nærhet til fjell og sjø.

Skrevet
4 timer siden, AnonymBruker skrev:

Ja, bor på en øy med skog, stier og landbruks-landskap over hele øya. Holdt på å bli kvelt da jeg bodde i Oslo rett ved Torshovparken.

Anonymkode: 63560...fad

Torshovparken er jo nydelig.

Anonymkode: f0734...317

• Liker 1
Skrevet

Bor 2 min unna en stor park med mange stier, sjøer og skoger :) 

Skrevet

Bor i Molde. Turområder overalt. 

Anonymkode: fe36f...f4b

Skrevet

Bor i Tromsø, her er det bare fine turområder så langt øyet kan se:rodmer: 

• Liker 1
Skrevet

Jeg bor i Oslo sentrum og har turmuligheter som passer mine ønsker og behov. En mer friluftsinteressert person ville antagelig synes det er stusslige saker - jeg humret litt da jeg så en leilighet i gården annonsert med "gode turmuligheter" som et punkt under områdets fasiliteter.

Skrevet

Bor på Skøyen i Oslo og går raskt ut til Bygdøy. 🤩

Anonymkode: c8388...afd

Skrevet

Bor på en stor øy med masse tursteder...bodde på Stovner i Oslo før og fikk klaustrofobi, selv om marka var nær. Må ha sjø og åpent landskap

Anonymkode: 156cf...1db

Skrevet

Jepp, bor i skogen. Og uansett hvilken retning du kjører med bil, er det bare minutter unna andre turområder.

Skrevet

Bor på landet/bygda. Masse turområde 

Skrevet

Under ett minutt så er jeg i skogen. Tursti går på andre siden av huset. Bor sentralt vest for Oslo 😊

Anonymkode: 9ec31...b90

Skrevet

Har skogen rett utenfor døren min. Og bor et sted med flere flotte tur muligheter innenfor kort vei. 

Anonymkode: 13583...abe

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...