Gå til innhold

Kosedyr i senga...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har 3 barn, gutt 19, jente 16 og gutt 14. De to guttene mine har kosedyr i senga, mens dattera mi har det ikke. Jeg er ikke bekymret, men er jeg alene om å syntes dette er rart? 

Anonymkode: d01c4...576

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er litt rart, men folk er forskjellige. Er det noe annet de gjør som du syntes er rart, eller er det bare dette?

Anonymkode: 112b5...c1f

• Liker 1
Skrevet

Hvis det er kosedyr de alltid har hatt, synes jeg ikke det er så rart, men hvis de ikke er så gamle er det jo litt rart. Kommer litt an på situasjon. Kanskje er det gave fra noen som har betydd noe spesielt for de, men som ikke lenger er der? 

Anonymkode: 20e79...15a

• Liker 2
Gjest Dævendøtte
Skrevet (endret)
49 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg har 3 barn, gutt 19, jente 16 og gutt 14. De to guttene mine har kosedyr i senga, mens dattera mi har det ikke. Jeg er ikke bekymret, men er jeg alene om å syntes dette er rart? 

Synes du det er rart at guttene har kosedyr, eller at dattera ikke har kosedyr? 

Endret av Dævendøtte
Skrevet

Jeg har en sønn som snart blir 20, og han har fremdeles ett enkelt kosedyr i senga. Det er en kosekanin som han fikk i gave da han var bare 2 måneder gammel, og som har stått i sengen hans siden da. Så den er gammel, utvasket og godt kost med i mange år. Han klarer ikke skille seg av med akkurat denne. Alle andre kosedyr og leker er forlengst ute av gutterommet, men denne kosekaninen må han ha.

Han pleier å legge den under dyna hvis han skal ha besøk så ikke folk ser den :) 

Anonymkode: eee6d...8f6

• Liker 5
Skrevet
3 minutter siden, Dævendøtte skrev:

Synes du det er rart at guttene har kosedyr, eller at dattera ikke har kosedyr? 

Jeg syntes det er rart at de har....

Ellers er det ikke noe rart ved dem. Bortsett fra at tennåringer generelt er rare. Hihi

Gjest Dævendøtte
Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Jeg syntes det er rart at de har....

Ellers er det ikke noe rart ved dem. Bortsett fra at tennåringer generelt er rare. Hihi

Har selv en bonussønn på 14 år som har kosedyr i senga ;) Jeg hadde kosedyr fram til jeg ble 20 (er dame). Bonusdatter på 17, har ikke kosedyr. 

Skrevet

Har aldri hatt kosedyr, broren min har alltid hatt det, han er 22. Har aldri tenkt over det som noe å tenke over. 

Anonymkode: 72701...ed9

Skrevet

Begge kosedyr er gamle og utvaska. De ser egentlig litt kjip ut.. De er helt fra de var bitte små.

Skrevet

Jeg har kosedyr i senga og er 26 år. Hatt de siden jeg var baby og har egentlig ikke tenkt at det er rart.

Anonymkode: 230b7...587

• Liker 2
Skrevet

Jeg har kosedyr, og jeg er 42 år! 

Nå er ikke kosedyret mitt i senga, men på soverrommet. Kosedyret mitt betyr mye for meg, om det begynner å brenne er det den tingen jeg vil ta med meg. Jeg har ikke barn. Jeg fikk mitt kosedyr da jeg var to år. Jeg var mye syk da, kreft.  Det kom dessverre flere diagnoser etterpå. Kosedyret ble min "kamerat" .

Anonymkode: f9ad0...3c6

Skrevet

Jeg er også i førtiårene og har kosedyr i senga. Grunnen er at jeg har blitt vant med å sove på en spesiell måte og kosedyret holder armen min oppe på en en sånn måte at jeg ikke får vondt i skulderen. Har prøvd å støtte armen med pute i stedet, men den gir ikke samme støtte :vetikke:

Anonymkode: d4589...5c5

• Liker 1
Skrevet

jeg er kvinne på 24 som fortsatt sover med et kosedyr om natta. Gjemmer den vekk om jeg får besøk. jeg klarer ikke å sove uten. 

Anonymkode: dacde...73c

Skrevet

Det å ha gamle kosedyr hadde jeg ikke stusset på. Det er ganske normalt. Har det ikke selv, men min søster på snart 40 har det og har alltid hatt det. Barndomsvenninnen min har det også. 
Jeg hadde det frem til jeg var 14, helt til valpen vår ødela den. Vet ikke om jeg fortsatt hadde hatt den om den var her.  

Det er forskjell på å ha gamle, og det å kjøpe nye i den alderen. Vet om to, en på 26 og en på rundt 30 og noe. Begge to har så å si bare nye og han ene legger det ut på facebook når han kjøper en ny til og med. Han eldste bruker smukk også, og ikke som noe age play eller fetisj. De har ikke "vett nok" til å skjule det. De har begge aspergers. Det anser jeg ikke som normalt. 

Anonymkode: ca264...b33

Skrevet

Da tenker jeg at jeg ikke trenger å bekymre meg. TS

Skrevet

Hva er rart med et kosedyr i sengen? Jeg er voksen og kan fint ha et kosedyr i sengen. Det er selvsagt noe annet om man er voksen og ikke kan ligge uten et kosedyr.

Anonymkode: 1b0ac...f0b

Skrevet
4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hva er rart med et kosedyr i sengen?

Det har jo ingen funksjon.

Skrevet

Det er ikke guttene dine som er rare, men du!

Jeg er 31år og har tre bamser i sengen og ni i sofaen! Man blir aldri for gammel for verken å leke eller ha kosedyr rundt seg!

Anonymkode: 646ae...034

Skrevet
2 minutter siden, abc123detvardet skrev:

Det har jo ingen funksjon.

Og så? En ting/gjenstand trenger ikke å ha en funksjon for å være framme enten i en seng eller et annet sted i et hus!

Anonymkode: 646ae...034

Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Og så? En ting/gjenstand trenger ikke å ha en funksjon for å være framme enten i en seng eller et annet sted i et hus!

I beg to differ.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...