AnonymBruker Skrevet 15. februar 2020 #1 Skrevet 15. februar 2020 De jeg kjenner som ligger mye rundt er ofte gutter/menn med lite utdannelse, ikke blandt de kjekkeste, ikke spessielt god økonomi. De ligger mye rundt fordi de bruker enormt mye tid på å mase å sjekke opp damer konstant. De går mye på byen og fester å drikker konstant. Se på de typiske paradise hotell deltagerne. De har ofte hatt sex med 100-vis av damer, men de er jo ikke noe damer ville blitt sammen med å få barn med. Anonymkode: 11376...955 7
AnonymBruker Skrevet 15. februar 2020 #2 Skrevet 15. februar 2020 Opa afghan style.... 👍🤣 Anonymkode: a37ce...a01
AnonymBruker Skrevet 15. februar 2020 #3 Skrevet 15. februar 2020 Er det kaniner du snakker om? Anonymkode: 6e3c9...815 1
DominantHr Skrevet 15. februar 2020 #4 Skrevet 15. februar 2020 Det du beskriver er ikke alphahanner, men bad boys. Intellektuelt sett undermåls individer som må kompensere for sin utilstrekkelighet med den adferden du beskriver. 6
frujeans Skrevet 15. februar 2020 #5 Skrevet 15. februar 2020 Mulig jeg tar feil. Alfahanner har jo ikke noe med utdannelse å gjøre. Jeg opplever ofte alfahanner som tar lederrollen i guttegjenger. Det er de som tør å komme bort til meg når jeg er ute mens kameratene deres ser på. 5
GrønnNellik68 Skrevet 16. februar 2020 #6 Skrevet 16. februar 2020 Jeg digger alfa hanner. For meg er de menn som er selvsikre, tydelige, respektfulle, ønsker at jeg skal føle meg trygg hos dem. Noe jeg gjør. De trenger ikke å være show offs. De er seg selv og ofte har de ledende stillinger i jobb sammenheng. Har ikke blitt kjent med mange men de få d er hadde dette til felles. Så ja takk til en alfa hann her👍🏻👍🏻😉 4
GrønnNellik68 Skrevet 16. februar 2020 #7 Skrevet 16. februar 2020 Må tilføye at de er enkle å ha med å gjøre da de er tydelige og de jeg har truffet bitt meg merke i at de også er tydelig på at sier de noe de skal gjøre så gjør de det. Ikke noe drama i forhold til avtaler. Det er enkelt og greit å forholde seg til både på godt og vondt. 1
AnonymBruker Skrevet 16. februar 2020 #8 Skrevet 16. februar 2020 16 timer siden, frujeans skrev: Mulig jeg tar feil. Alfahanner har jo ikke noe med utdannelse å gjøre. Jeg opplever ofte alfahanner som tar lederrollen i guttegjenger. Det er de som tør å komme bort til meg når jeg er ute mens kameratene deres ser på. Alpha=Evnen til å dominere, ha makt over andre menn. Veldig tennende for kvinner. Han vil de ha. Om det er status, kjendis, intellekt, frykt eller vold varierer. Men dominans evnen er kritisk. Anonymkode: e4fe1...fa7
Bamseklemmer Skrevet 16. februar 2020 #9 Skrevet 16. februar 2020 18 timer siden, AnonymBruker skrev: De går mye på byen og fester å drikker konstant. Det er nok den dyreste fritidssysselen man kan ha, noen har nok investert mye i stor ølmage og ølkuk til ingen nytte. Snakk om bortkastet penger😂 1
AnonymBruker Skrevet 16. februar 2020 #10 Skrevet 16. februar 2020 Selvfølgelig er det bare tull, han som kom opp med det har jo tilbakevist det selv. Det at det fortsatt blir brukt, er latterlig. Anonymkode: ccb55...13c 2
000VF000 Skrevet 16. februar 2020 #11 Skrevet 16. februar 2020 41 minutter siden, AnonymBruker said: Alpha=Evnen til å dominere, ha makt over andre menn. Anonymkode: e4fe1...fa7 Det er mange med spisse albuer, og den type folk blir uglesett av andre menn. Ingen "alfa" (et idiotisk uttrykk) har makt over andre menn. En god leder leder ved eksempel og oppnår respekt ved å være et godt eksempel. Ingen liker en viktigper. På jobben møter jeg mange slike folk da jeg jobber med support. Ledere som forlanger ditt og datt og som kommer med dårlig skjulte trusler, men jeg vet akkurat hvordan jeg skal håndtere de. Jeg lar de tømme seg for "alfra prat" og deretter vingeklipper jeg de. 4
AnonymBruker Skrevet 16. februar 2020 #12 Skrevet 16. februar 2020 Er mann og har lagt merke til at når vi er 4 eller mer samlet i vennegjengen så er det ofte en får en slags lederrolle. Jeg tror det er det er fenomenet alfa er. Jeg gjør mitt beste for å sabotere lederrollen i gjengen, men alle blir bare uvenner av det. Rart hvordan naturen er. Anonymkode: 936d4...ec7 1
AnonymBruker Skrevet 7. mai 2020 #13 Skrevet 7. mai 2020 Typiske alfamenn er menn som Donald Trump. Kvinnene på Kvinneguiden er typisk i 20-årene så skjønner at de synes Trump er for gammel for dem. Men med unntak av Putin så er det nok få menn i verden som har bedre draget enn Trump. Anonymkode: c1b44...0ba
AnonymBruker Skrevet 7. mai 2020 #14 Skrevet 7. mai 2020 11 minutter siden, AnonymBruker skrev: Typiske alfamenn er menn som Donald Trump. Kvinnene på Kvinneguiden er typisk i 20-årene så skjønner at de synes Trump er for gammel for dem. Men med unntak av Putin så er det nok få menn i verden som har bedre draget enn Trump. Anonymkode: c1b44...0ba En alfahann behøver ikke være hjernedau drittsekk. Anonymkode: 82b29...286
AnonymBruker Skrevet 7. mai 2020 #15 Skrevet 7. mai 2020 1 minutt siden, AnonymBruker said: En alfahann behøver ikke være hjernedau drittsekk. Anonymkode: 82b29...286 Sant, men en alfahann kan vare en hjernedau drittsekk. Donald Trump vant presidentvalget i USA. Det betyr at svært mange elsker han og svært mange hater han. Man trenger selvsagt ikke være elsket av alle for å være en alfahann. Vil faktisk si at man neppe er en alfahann om man er likt av alle. En alfahann tør å ta upopulære avgjørelser. Prøver man å please alle så er man ingen alfamann. Anonymkode: c1b44...0ba
AnonymBruker Skrevet 7. mai 2020 #16 Skrevet 7. mai 2020 Carl Aksen skrøyt å ha liggi med hundre/tusenvis men da han hadde sex på hotellet varte han i 30 sec 🤨 Anonymkode: 36f10...9c1
AnonymBruker Skrevet 7. mai 2020 #17 Skrevet 7. mai 2020 Jeg ser en alfahann som en som er selvsikker og ærlig og sier hva de ønsker av kvinner. Ikke noen løgner eller tullprat med «Jeg elsker deg» for å få dama til sengs. Vil ikke dama bli med på slik sex han vil ha, finner han en annen, i stedet for å nedverdige seg til å mase. Når jeg hører ordet alfahann, tenker jeg sex. En dominant mann. Hvordan personligheten ellers er spiller ingen rolle for meg, da jeg bare tenker one night stand. Anonymkode: 82b29...286 1
Gjest Alterego666 Skrevet 7. mai 2020 #18 Skrevet 7. mai 2020 Ekte alfahanner er sjeldne som enhjørninger og stuter aldri rundt på byen med kuken som et sverd. Personene i HI er destruktive wannabes og ender ofte opp som tapere.
AnonymBruker Skrevet 7. mai 2020 #19 Skrevet 7. mai 2020 På 15.2.2020 den 15.14, AnonymBruker skrev: De jeg kjenner som ligger mye rundt er ofte gutter/menn med lite utdannelse, ikke blandt de kjekkeste, ikke spessielt god økonomi. De ligger mye rundt fordi de bruker enormt mye tid på å mase å sjekke opp damer konstant. De går mye på byen og fester å drikker konstant. Se på de typiske paradise hotell deltagerne. De har ofte hatt sex med 100-vis av damer, men de er jo ikke noe damer ville blitt sammen med å få barn med. Anonymkode: 11376...955 Du beskriver ikke en alphahann så jeg ser ikke helt sammenhengen med tittel og innhold her. Anonymkode: c2530...846 2
AnonymBruker Skrevet 7. mai 2020 #20 Skrevet 7. mai 2020 10 hours ago, AnonymBruker said: Typiske alfamenn er menn som Donald Trump. Kvinnene på Kvinneguiden er typisk i 20-årene så skjønner at de synes Trump er for gammel for dem. Men med unntak av Putin så er det nok få menn i verden som har bedre draget enn Trump. Anonymkode: c1b44...0ba Virkelig??? Anonymkode: dcb62...eff 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå