AnonymBruker Skrevet 15. februar 2020 #1 Skrevet 15. februar 2020 Menn er kun ute etter sex, og når de får det vil de ikke ha noe mere med dama å gjøre som regel. Er alltid menn som slutter å ta kontakt og ghoster mens damene sitter igjen som et spm tegn. Er det sånn færre og færre menn vil forplikte seg å ha forhold? Hva er isåfall grunnen til at menn ikke vil ha forhold? Anonymkode: 2905c...64b 6
AnonymBruker Skrevet 15. februar 2020 #2 Skrevet 15. februar 2020 Jepp. Ikke rart at flere og flere kvinner velger å være single og barnløse. Anonymkode: bfcda...656 7
AnonymBruker Skrevet 15. februar 2020 #3 Skrevet 15. februar 2020 Har vi? Jeg har blitt avvist utallige ganger, og det er heller ikke jeg som har valgt å avslutte forhold. Anonymkode: b3ef1...464 6
AnonymBruker Skrevet 15. februar 2020 #4 Skrevet 15. februar 2020 Dette er helt feil. 90% av alle menn er stikk motsatt, og opplever i større grad at det er kvinnene som er slik du beskriver. At de 10% av menn kvinner matcher med på Tinder (aka rundbrennerne) er slik tviler jeg ikke på, men dette er et bittelite mindretall. Anonymkode: 4948f...bd4 5
Gjest Alterego666 Skrevet 15. februar 2020 #5 Skrevet 15. februar 2020 Dagens stereotype generalisering. 👏👏👏
AnonymBruker Skrevet 15. februar 2020 #6 Skrevet 15. februar 2020 Dette beskriver kun en virkelighet for ett mindretall av menn. Vanlige Ola Nordmann har ingen makt, de tar det de får. Anonymkode: 1da3c...87f 3
AnonymBruker Skrevet 15. februar 2020 #7 Skrevet 15. februar 2020 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Dette beskriver kun en virkelighet for ett mindretall av menn. Vanlige Ola Nordmann har ingen makt, de tar det de får. Anonymkode: 1da3c...87f For sex ja i mange tilfeller, men ikke for forhold. Hvorfor er det da så mange tråder om kvinner som opplever at mannen ghoster de og aldri tar kontakt igjen etter sex? Virker som veldig mange menn ikke vil forplikte seg, og trenden blir værre og værre. Anonymkode: 2905c...64b 6
Nerine_ Skrevet 15. februar 2020 #8 Skrevet 15. februar 2020 Hadde påstanden din vært en realitet hadde vel 99% av befolkningen vært single. Stemmer det tenker du? 1
AnonymBruker Skrevet 15. februar 2020 #9 Skrevet 15. februar 2020 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: For sex ja i mange tilfeller, men ikke for forhold. Hvorfor er det da så mange tråder om kvinner som opplever at mannen ghoster de og aldri tar kontakt igjen etter sex? Virker som veldig mange menn ikke vil forplikte seg, og trenden blir værre og værre. Anonymkode: 2905c...64b De fleste menn jeg kjenner er ute etter forpliktende forhold, men sliter med å finne en vanlig dame som faller for dem. Damene velger i steden å konkurrere om et lite utvalg menn som kan velge på øverste hylle. Når disse damene endelig forstår sin markedsverdi, er de ikke så interessante lenger. Mange menn har nemlig ønske om å være litt unike de også. Ikke 5. valg. Anonymkode: d4766...389 5
AnonymBruker Skrevet 15. februar 2020 #10 Skrevet 15. februar 2020 28 minutter siden, AnonymBruker said: Er så kjipt at menn har all makten når det kommer til forhold Anonymkode: 2905c...64b Tullprat. Da hadde ikke jeg vært mye singel i alle fall. Anonymkode: c66cd...7f6
frujeans Skrevet 15. februar 2020 #11 Skrevet 15. februar 2020 Jeg føler jeg har hatt makten i forhold. Det er bare å kle seg sexy så blir de som lam og gjør hva som helst 3
AnonymBruker Skrevet 15. februar 2020 #12 Skrevet 15. februar 2020 2 minutter siden, AnonymBruker said: For sex ja i mange tilfeller, men ikke for forhold. Hvorfor er det da så mange tråder om kvinner som opplever at mannen ghoster de og aldri tar kontakt igjen etter sex? Virker som veldig mange menn ikke vil forplikte seg, og trenden blir værre og værre. Anonymkode: 2905c...64b Tråder på KG er (heldigvis) ikke representativt for det virkelige liv, folk poster ikke om positive ting. Dette forumet er en klagemur/støttekontakt. Angående forpliktelser kan jeg ikke snakke for alle, men jeg gikk personlig lei av å forholde meg til kvinner i det daglige da det ble mer som en jobb nummer 2 enn partner. Prinsessesyndromet er overalt. Har kanskje vært uheldig med mine valg, men jeg orker ikke drama, usikkerhet og mas. Krever og krever, men gir ingenting tilbake. Ved den minste motstand er det bare å melde neste pølse på lista. Tror også denne 'woke' kulturen og holdningen om at (hvite)menn er søppel skader dere kvinner mer enn dere tror på lang sikt. Menn er drittlei og mange sier i fra ved å melde seg ut av hele greia. Anonymkode: 1da3c...87f 7
AnonymBruker Skrevet 15. februar 2020 #13 Skrevet 15. februar 2020 Kvinners seksualitet er rimelig lik. Menn deles inn i 2 hovedgrupper, de som sjeldent lever i forhold, men har mange partnere, ofte utro i sine forhold. Og de som er monogame, seriemonogame, ofte mindre seksuelt aktive i single perioder. Kvinner er høyfrekvente som single med den ene gruppen menn som nevnes over her, mens de lever i forhold med menn fra gruppen av menn som er seriemonogame. Slik er det bare. Så er du som kvinne overrasket? Da har du enten lite selvinnsikt eller kunnskap om mannstyper. Doktor KG Anonymkode: 93833...4de 2
AnonymBruker Skrevet 15. februar 2020 #14 Skrevet 15. februar 2020 3 minutter siden, frujeans said: Jeg føler jeg har hatt makten i forhold. Det er bare å kle seg sexy så blir de som lam og gjør hva som helst Ikke sant, du må spille på sex! Anonymkode: 60e96...534 2
AnonymBruker Skrevet 15. februar 2020 #15 Skrevet 15. februar 2020 3 minutter siden, AnonymBruker said: Tråder på KG er (heldigvis) ikke representativt for det virkelige liv, folk poster ikke om positive ting. Dette forumet er en klagemur/støttekontakt. Angående forpliktelser kan jeg ikke snakke for alle, men jeg gikk personlig lei av å forholde meg til kvinner i det daglige da det ble mer som en jobb nummer 2 enn partner. Prinsessesyndromet er overalt. Har kanskje vært uheldig med mine valg, men jeg orker ikke drama, usikkerhet og mas. Krever og krever, men gir ingenting tilbake. Ved den minste motstand er det bare å melde neste pølse på lista. Tror også denne 'woke' kulturen og holdningen om at (hvite)menn er søppel skader dere kvinner mer enn dere tror på lang sikt. Menn er drittlei og mange sier i fra ved å melde seg ut av hele greia. Anonymkode: 1da3c...87f Og glad er vi for det. Sayonara. Anonymkode: 60e96...534 1
AnonymBruker Skrevet 15. februar 2020 #16 Skrevet 15. februar 2020 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Tråder på KG er (heldigvis) ikke representativt for det virkelige liv, folk poster ikke om positive ting. Dette forumet er en klagemur/støttekontakt. Angående forpliktelser kan jeg ikke snakke for alle, men jeg gikk personlig lei av å forholde meg til kvinner i det daglige da det ble mer som en jobb nummer 2 enn partner. Prinsessesyndromet er overalt. Har kanskje vært uheldig med mine valg, men jeg orker ikke drama, usikkerhet og mas. Krever og krever, men gir ingenting tilbake. Ved den minste motstand er det bare å melde neste pølse på lista. Tror også denne 'woke' kulturen og holdningen om at (hvite)menn er søppel skader dere kvinner mer enn dere tror på lang sikt. Menn er drittlei og mange sier i fra ved å melde seg ut av hele greia. Anonymkode: 1da3c...87f Takk for svar🙂 Vet jo det er mye klaging på menn og at alt de gjør er galt. Men er vel ikke sånn at alle damer er sånn og er jo et fåtall som er feminister? Hvis de fleste damer er som du beskriver skjønner jeg godt at det ikke frister å ha noe forhold. Men alle er ikke sånn da, selv om mange nok er det. Anonymkode: 2905c...64b 2
frujeans Skrevet 15. februar 2020 #17 Skrevet 15. februar 2020 2 minutter siden, AnonymBruker said: Ikke sant, du må spille på sex! Anonymkode: 60e96...534 Ja mange ganger så. Det kommer jo an på mannen selvsagt. Men uansett hjelper det
LittDiva Skrevet 15. februar 2020 #18 Skrevet 15. februar 2020 Det er bare å være mer interessant på andre områder ( også) enn i senga. Hadde blitt rimelig fort lei en innmari kjekk, lekker fyr, som kun hadde sex å by på😆. 8
AnonymBruker Skrevet 15. februar 2020 #19 Skrevet 15. februar 2020 1 minutt siden, AnonymBruker said: Og glad er vi for det. Sayonara. Anonymkode: 60e96...534 Ja, dere får heller fortsette med å bitche og whine for at dere ikke klarer å finne annet enn drittsekker. Anonymkode: c66cd...7f6 2
AnonymBruker Skrevet 15. februar 2020 #20 Skrevet 15. februar 2020 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Takk for svar🙂 Vet jo det er mye klaging på menn og at alt de gjør er galt. Men er vel ikke sånn at alle damer er sånn og er jo et fåtall som er feminister? Hvis de fleste damer er som du beskriver skjønner jeg godt at det ikke frister å ha noe forhold. Men alle er ikke sånn da, selv om mange nok er det. Anonymkode: 2905c...64b Det er nok et lite mindretall som er Ottar-feminister ja. Ekstremister av alle varianter vil ikke kunne tiltrekke seg den store majoritet, men om de interessante jobbene bare ble gitt til menn og dersom du og en mannlig kollega hadde samme utdannelse og samme ansiennitet, og du fikk 200 tusen mindre i lønn fordi du ikke var mann, - da skulle det blitt leven tenker jeg. Hvis du ikke fikk studere det du interesserte deg for, og var dyktig i, fordi "det passer ikke for jenter". KG er ikke annet enn en humorserie som ofte har ganske dårlig og veldig platt humor. Anonymkode: ac115...630 3
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå