AnonymBruker Skrevet 15. februar 2020 #1 Skrevet 15. februar 2020 Vi skal treffe hele vennegjengen og ha en fest på lokale senere. Noen skal ha med seg kjærestene sine. Jeg vil gjerne treffe noen av mine nære før jeg kommer dit. Ta en øl først.Vil ikke komme dit alene ihvertfalv.. Kallenavn 2 veninner: (Siri og Anja) Jeg snakket med Anja og hun sa at hun skal til Siri og det var hemmelig. For hun ville drikke litt alene sammen med Siri før festen. Kun de to siden det var så lenge siden de var sammen alene. Jeg må forstå og la de være alene. Siri er enig at dette må være hemmelig siden det er mange av veninnegjengen som ville vært hos henne også, og det blir mye for Siri siden hun har litt ansvar for denne festen med kake osv. Det forstår jeg. Men dette er veninner som ikke er så nære, jeg vet at Siri ikke hadde hatt noe imot at jeg kom, slik som Anja. Siden jeg er nær. Men jeg fikk ikke lov av Anja og måtte ikke fortelle Siri at jeg ville komme. Jeg sa at jeg er nær og at Siri blir glad hvis jeg kommer, at jeg er unntak. Men da sa Anja at hun ville ikke at jeg skulle komme. Hun ville være helt alene med Siri. Jeg sa til Anja at jeg håper jeg kan møte de rett før festen så vi kan gå sammen ihvertfalv. Det gikk fint sa hun. Jeg blir llikevel litte granne såret. Men tenker samtidig at jeg forstår Anja. For meg og Siri har veldig god kjemi og ofte kan det føre til at Anja ikke får den fulle oppmerksomheten og det er noe hun vil ha i dag. Siri for seg selv. Nå når hun har Siri for seg selv får hun all oppmerksomheten og får snakket med hun alene. Jeg forstår litt men samtidig blir jeg litt lei meg. Skal jeg tenke at dette er forståelig? At jeg ikke må være såret? Også bare møte de rett før festen med ett smil? Vil ikke gå på fest og være såret... Da kan jeg like greit være hjemme... Anonymkode: 9a0ef...e6c
AnonymBruker Skrevet 15. februar 2020 #2 Skrevet 15. februar 2020 Ikke lag drama. De to vil møtes, og det må de få lov til uten at du trenger deg på. Gå på festen og ha det kjekt med de som er der. Anonymkode: c309d...b06 30
AnonymBruker Skrevet 15. februar 2020 #3 Skrevet 15. februar 2020 10 minutter siden, AnonymBruker skrev: Ikke lag drama. De to vil møtes, og det må de få lov til uten at du trenger deg på. Gå på festen og ha det kjekt med de som er der. Anonymkode: c309d...b06 Ok, jeg er enig 😊👍Var godt å bare lufte det litt. Jeg forstår dem💕TS Anonymkode: 9a0ef...e6c
AnonymBruker Skrevet 15. februar 2020 #4 Skrevet 15. februar 2020 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Ok, jeg er enig 😊👍Var godt å bare lufte det litt. Jeg forstår dem💕TS Anonymkode: 9a0ef...e6c ❤Jeg er jo glad for at jeg fikk vite om hemmeligheten, da stoler Anja på meg❤ (Hvis ikke det var for at jeg ikke skulle kontakte Siri da) Men det går fint. Anja skal få lov å ha Siri alene. TS Anonymkode: 9a0ef...e6c
AnonymBruker Skrevet 15. februar 2020 #5 Skrevet 15. februar 2020 Er dere typ 14 år? Sånn som dette holder ikke voksne på... Anonymkode: c65eb...a42 23
AnonymBruker Skrevet 15. februar 2020 #6 Skrevet 15. februar 2020 Skjerpings ❤️ dette går helt bra. Ikke tenk på grunnen, som du gjør her. Gi slipp på det, og ha en bedre dag enn du ville gjort om du stresset over dette. Det er det som er å være lykkelig. Du kan se på dette som en test for deg selv, der du besto. Ikke oppfør deg annerledes enn du ville gjort mot de, om du ikke visste det heller. Sånt føles kvelende. Å unne andre ting er et sunnhetstegn. Så setter man pris på resten 100%. Dette gjør det mye lettere å omgås deg Anonymkode: 41430...3d8 4
AnonymBruker Skrevet 15. februar 2020 #7 Skrevet 15. februar 2020 Jeg synes ikke dette er helt OK av Anja. Hadde jeg vært Anja, og ville ha Siri for meg selv, så ville jeg nok likevel ikke hatt hjerte til å si til en annen venninne at hun ikke kan få komme, og attpåtil holde det skjult for Siri at denne venninnen vil komme. Synes Anja burde hatt en bedre grunn for å avvise deg. Det handler om folkeskikk og empati. Siri har derimot ikke gjort noe feil her. Jeg ville nok ikke gått bort til Siri og Anja bare for å kunne gå på festen sammen med dem, når du ikke fikk komme tidligere. Siden du ikke vil dukke opp alene på festen ville jeg heller alliert meg med noen andre som skal på festen, og spurt om å ta en øl sammen først. Siri er fortsatt din gode venninne, men Anja er ikke en du bør oppsøke mer nå. Vær høflig, men ikke noe mer. Anonymkode: cc40e...338 17
AnonymBruker Skrevet 15. februar 2020 #9 Skrevet 15. februar 2020 5 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg synes ikke dette er helt OK av Anja. Hadde jeg vært Anja, og ville ha Siri for meg selv, så ville jeg nok likevel ikke hatt hjerte til å si til en annen venninne at hun ikke kan få komme, og attpåtil holde det skjult for Siri at denne venninnen vil komme. Synes Anja burde hatt en bedre grunn for å avvise deg. Det handler om folkeskikk og empati. Siri har derimot ikke gjort noe feil her. Jeg ville nok ikke gått bort til Siri og Anja bare for å kunne gå på festen sammen med dem, når du ikke fikk komme tidligere. Siden du ikke vil dukke opp alene på festen ville jeg heller alliert meg med noen andre som skal på festen, og spurt om å ta en øl sammen først. Siri er fortsatt din gode venninne, men Anja er ikke en du bør oppsøke mer nå. Vær høflig, men ikke noe mer. Anonymkode: cc40e...338 Takk.. Jeg gikk akkurat inn igjen her fordi jeg er veldig lei meg nå. Hater at jeg er det. Lurer på om jeg bare er litt overfølsom for dette. At jeg burdre slå meg på skulderen og ta meg sammen.. Men nå sendte jeg melding til en felles gruppe som er Siri, Anja, meg og en til. Men hun andre skal komme litt senere. Jeg spurte om å møtes før festen om Siri skal komme før. Hun skrev kun at hun er der 5 min før, men ingenting om å gå sammen bort. Men hun hadde smilefjes og hjerte . Sender melding til Anja også og sier at det er koselig hvis vi møtes før, og spurte om hun andre skulle ha kjæresten med. Anja svarer bare kort og driter faktisk i meg. Jeg syns hun skulle vist litt mer forståelse og være mer inkluderende med meg. Feks å fortelle at de møter meg før og at hun gleder seg osv.. Men hun svarer kort og kaldt. Anja kan være litt sånn. Hun har gjort noe lignende før. Nå vurderer jeg å bare droppe hele festen. Så kan de kose seg mef samvittigheten. Hva skal jeg ellers gjøre? Orker ikke drama. TS Anonymkode: 9a0ef...e6c
Leo Skrevet 15. februar 2020 #10 Skrevet 15. februar 2020 Er dere i det hele tatt gamle nok til å drikke? 26
AnonymBruker Skrevet 15. februar 2020 #11 Skrevet 15. februar 2020 8 minutter siden, AnonymBruker skrev: Takk.. Jeg gikk akkurat inn igjen her fordi jeg er veldig lei meg nå. Hater at jeg er det. Lurer på om jeg bare er litt overfølsom for dette. At jeg burdre slå meg på skulderen og ta meg sammen.. Men nå sendte jeg melding til en felles gruppe som er Siri, Anja, meg og en til. Men hun andre skal komme litt senere. Jeg spurte om å møtes før festen om Siri skal komme før. Hun skrev kun at hun er der 5 min før, men ingenting om å gå sammen bort. Men hun hadde smilefjes og hjerte . Sender melding til Anja også og sier at det er koselig hvis vi møtes før, og spurte om hun andre skulle ha kjæresten med. Anja svarer bare kort og driter faktisk i meg. Jeg syns hun skulle vist litt mer forståelse og være mer inkluderende med meg. Feks å fortelle at de møter meg før og at hun gleder seg osv.. Men hun svarer kort og kaldt. Anja kan være litt sånn. Hun har gjort noe lignende før. Nå vurderer jeg å bare droppe hele festen. Så kan de kose seg mef samvittigheten. Hva skal jeg ellers gjøre? Orker ikke drama. TS Anonymkode: 9a0ef...e6c Ok, jeg forstår at det er ubehagelig å bli holdt utenfor, og at du blir usikker av dette. Men jeg synes ikke du skal henvende deg til Anja mer etter at hun holdt deg utenfor. Det er forståelig hvis du ikke går på den festen. Prøv å kos deg i kveld likevel, uansett om du bare er hjemme eller om du velger å treffe noen andre. Gi litt F, så vil du føle deg bedre. Anonymkode: cc40e...338 2
AnonymBruker Skrevet 15. februar 2020 #12 Skrevet 15. februar 2020 18 minutter siden, Leo skrev: Er dere i det hele tatt gamle nok til å drikke? Ingen grunn til å være nedlatende. Det er naturlig at man ikke har lyst å gå på en fest alene, når man er blitt holdt utenfor av vennene sine. Anonymkode: cc40e...338 4
AnonymBruker Skrevet 15. februar 2020 #13 Skrevet 15. februar 2020 9 minutter siden, AnonymBruker skrev: Ok, jeg forstår at det er ubehagelig å bli holdt utenfor, og at du blir usikker av dette. Men jeg synes ikke du skal henvende deg til Anja mer etter at hun holdt deg utenfor. Det er forståelig hvis du ikke går på den festen. Prøv å kos deg i kveld likevel, uansett om du bare er hjemme eller om du velger å treffe noen andre. Gi litt F, så vil du føle deg bedre. Anonymkode: cc40e...338 Jeg skal ikke på festen. Skal på besøk til en gravid veninne istedenfor. De får koae seg på fest de andre. Enig med fjortiss... Noen blir aldri voksen. Jeg hadde aldri gjort noe slikt mot noen av mine nære. Hadde tatt alenekveld med Siri en annen dag. TS Anonymkode: 9a0ef...e6c 2
annebanane Skrevet 15. februar 2020 #14 Skrevet 15. februar 2020 (endret) Innimellom har en bare lyst å ta igjen litt tid på tomannshånd, og det er ikke noe grunn til å bli lei seg for. Ja, det er kjipt at du ikke er invitert også, men i en annen setting vil det være du og en annen som finner på noe alene. Det hadde vært noe annet om alle utenom én ble inkludert. Anja kunne nok ha formulert seg annerledes og ikke minst droppet "hemmelighet" - delen, men grunnen er enda helt legitim for de to. Hvorfor legger du så mye i at du må komme med andre på hovedfesten? De møter jo deg der, og de gleder seg jo tydeligvis til å være med resten da. Reis nå og kos deg med folket. Endret 15. februar 2020 av Moonwalker 4
AnonymBruker Skrevet 15. februar 2020 #15 Skrevet 15. februar 2020 4 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg skal ikke på festen. Skal på besøk til en gravid veninne istedenfor. De får koae seg på fest de andre. Enig med fjortiss... Noen blir aldri voksen. Jeg hadde aldri gjort noe slikt mot noen av mine nære. Hadde tatt alenekveld med Siri en annen dag. TS Anonymkode: 9a0ef...e6c Det er fint at du gjør noe annet. Kos deg mye.😊 Anonymkode: cc40e...338 2
Lacy Skrevet 15. februar 2020 #16 Skrevet 15. februar 2020 Jeg har faktisk vurdert det samme selv.. Har to venninner jeg er innmari glad i. Begge to er veldig mye mer høylytte og snakker mer enn meg. Nå er jeg inne på tanken å invitere til lunsj, men da kun en av dem om gangen da det er lenge siden sist 😊 For å komme til orde og faktisk bli oppdatert og oppdatere om meg 😊 har da vurdert å forklare for begge i forkant slik at ingen skal føle seg utelatt 😊 Hvis Anja føler at hun er i en lignende situasjon som meg, forstår jeg henne godt 😊 håper bare hun har mot til å si det ordentlig slik at det er godt forståelig for deg 😊 1
AnonymBruker Skrevet 15. februar 2020 #17 Skrevet 15. februar 2020 11 minutter siden, Moonwalker skrev: Innimellom har en bare lyst å ta igjen litt tid på tomannshånd, og det er ikke noe grunn til å bli lei seg for. Ja, det er kjipt at du ikke er invitert også, men i en annen setting vil det være du og en annen som finner på noe alene. Det hadde vært noe annet om alle utenom én ble inkludert. Hvorfor legger du så mye i at du må komme med andre på hovedfesten? De møter jo deg der, og de gleder seg jo tydeligvis til å være med resten da. Reis nå og kos deg med folket. Alle de andre på festen er folk som ikke er mine trygge nære venner. De er bare en del av en veninnegjengen og noen av dem har kjæresten med. Jeg får ikke noe glede av å komme på en stor fest alene uten å ha ihvertfalv 'en person å henvende meg til. Jeg er litt trøtt i dag og litt lei av alkohol men jeg blir med likevel for å ikke avvise. Jeg hadde syns dette var mye gøyere om jeg kunne treffe Anja og Siri først for å gå sammen. Det er de nære vennene mine som betyr noe for meg. 2 av de nære kommer senere og de amdre 2 skal være alene før fest. Jeg må ta en øl alene og møte opp på festen i det tidspunktet alle skal møte. 24 personer. Vet også da at de to nære har kost seg alene og at Anja visste jeg ville være med. Men hun mente at jeg skulle drikke alene "Det hadde jeg gjort" sa hun. Jeg bke såret og festen er det siste stedet jeg ønsker å være i dag. Først alene med noen øl for å så komme alene på en stor fest. Ts Anonymkode: 9a0ef...e6c 1
AnonymBruker Skrevet 15. februar 2020 #18 Skrevet 15. februar 2020 6 minutter siden, Lacy skrev: Jeg har faktisk vurdert det samme selv.. Har to venninner jeg er innmari glad i. Begge to er veldig mye mer høylytte og snakker mer enn meg. Nå er jeg inne på tanken å invitere til lunsj, men da kun en av dem om gangen da det er lenge siden sist 😊 For å komme til orde og faktisk bli oppdatert og oppdatere om meg 😊 har da vurdert å forklare for begge i forkant slik at ingen skal føle seg utelatt 😊 Hvis Anja føler at hun er i en lignende situasjon som meg, forstår jeg henne godt 😊 håper bare hun har mot til å si det ordentlig slik at det er godt forståelig for deg 😊 Dette er noe annet. Å treffe en veninne utenom for lunsj, tur, kino osv er normalt. Det liker jeg også best. Å være med en peraon. Da er det kun to veninner som treffes. Men nå var det en fest som vi alle skulle på og jeg ville treffe mine nære før denne festen som vi alle skal på. De kan være alene en annen dag, men i denne situasjonen syns jeg det var utestenging. Jeg må drikke alene fordi mine nære skal være sammen. Jeg må møte opp alene på den store festen. Ts Anonymkode: 9a0ef...e6c 4
AnonymBruker Skrevet 15. februar 2020 #19 Skrevet 15. februar 2020 5 minutter siden, AnonymBruker skrev: Alle de andre på festen er folk som ikke er mine trygge nære venner. De er bare en del av en veninnegjengen og noen av dem har kjæresten med. Jeg får ikke noe glede av å komme på en stor fest alene uten å ha ihvertfalv 'en person å henvende meg til. Jeg er litt trøtt i dag og litt lei av alkohol men jeg blir med likevel for å ikke avvise. Jeg hadde syns dette var mye gøyere om jeg kunne treffe Anja og Siri først for å gå sammen. Det er de nære vennene mine som betyr noe for meg. 2 av de nære kommer senere og de amdre 2 skal være alene før fest. Jeg må ta en øl alene og møte opp på festen i det tidspunktet alle skal møte. 24 personer. Vet også da at de to nære har kost seg alene og at Anja visste jeg ville være med. Men hun mente at jeg skulle drikke alene "Det hadde jeg gjort" sa hun. Jeg bke såret og festen er det siste stedet jeg ønsker å være i dag. Først alene med noen øl for å så komme alene på en stor fest. Ts Anonymkode: 9a0ef...e6c Ok, ja, du skrev du skulle til en gravid venninne, men har tydeligvis ombestemt deg og skal på festen likevel. Når du nå går på festen kan du jo tenke at du skal ha det hyggelig med de andre på festen. Anonymkode: cc40e...338
AnonymBruker Skrevet 15. februar 2020 #20 Skrevet 15. februar 2020 7 minutter siden, AnonymBruker skrev: Men nå var det en fest som vi alle skulle på og jeg ville treffe mine nære før denne festen som vi alle skal på. De kan være alene en annen dag, men i denne situasjonen syns jeg det var utestenging. Jeg må drikke alene fordi mine nære skal være sammen. Jeg må møte opp alene på den store festen. Ts Anonymkode: 9a0ef...e6c Skjønner ikke at du gidder. Anonymkode: cc40e...338
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå