AnonymBruker Skrevet 15. februar 2020 #1 Skrevet 15. februar 2020 Bor i en liten by og er så lei, ønsker noe større og mer by er jo ingenting her, må kjøre langt for å komme til sykehus, lensmann diverse kontorer og butikker. Men har ikke råd til å flytte. Andre i samme situasjon, hva gjorde dere ? Anonymkode: 1b1fa...e43
AnonymBruker Skrevet 15. februar 2020 #3 Skrevet 15. februar 2020 Finn deg en bedre betalt jobb? Anonymkode: 79b11...df8 2
AnonymBruker Skrevet 15. februar 2020 #4 Skrevet 15. februar 2020 Hvorfor har du ikke råd til å flytte? Har da selv flyttet en del i mitt liv, både flere steder i Norge og en gang til utlandet. Og jeg har alltid bare hatt vanlige jobber, med ikke så bra lønn, men det er jo ikke dyrt å flytte. Anonymkode: ecc66...26a 1
AnonymBruker Skrevet 15. februar 2020 #5 Skrevet 15. februar 2020 Går fint an å flytte med dårlig råd. Selg alt av ting, pakk bilen med essensielle ting og flytt. Resten kan du skaffe gratis på finn eller til en billig penge. Har du ikke bil funker nabobil supert Anonymkode: 4ccc1...b35 1
AnonymBruker Skrevet 15. februar 2020 #6 Skrevet 15. februar 2020 eier du boligen? har du noe egen kapital hvis du selger og flytter? det kan jo også avgjøre hvor du skal flytte. Og også, hvor mye større snakker vi om? Trenger det å være ev de største eller bare større, liksom? For det er jo flere byer som er store nok der boligprisene er ikke helt sinnssyke. hvis det er ingen egen kapital, må du selvsagt leie. Men er det så ille da? Hvor gammel er du? Vil du studere? Hva med å flytte for å studere en plass? Anonymkode: 1e97b...f7c
AnonymBruker Skrevet 15. februar 2020 #7 Skrevet 15. februar 2020 Hvorfor har du ikke råd til å flytte? Koster jo ikke så veldig mye det egentlig. Anonymkode: 78142...5e7 1
AnonymBruker Skrevet 16. februar 2020 #8 Skrevet 16. februar 2020 Ikke alle som har råd til å flytte. Et flyttebyrå koster alt mellom 5000 til 20000. Merkostnader i form av emballasje, videresending av post, reetablering i form av at med ny leilighet trengs andre løsninger enn forrige sted og plutselig må man kjøpe lamper, skap, kommoder, hyller osv. Det er ikke bare å selge møblene sine, sånt tar tid og det er ingen garanti for at man får solgt møblene. Er det gjennom Finn, kan det ta månedsvis. Så til dere som sitter der og mener at å flytte er billig, hvor mange ganger har dere flyttet egentlig? Jeg har flyttet 16 ganger og å flytte er faktisk svindyrt. Anonymkode: 37653...d70 4
AnonymBruker Skrevet 16. februar 2020 #9 Skrevet 16. februar 2020 1 time siden, AnonymBruker skrev: Ikke alle som har råd til å flytte. Et flyttebyrå koster alt mellom 5000 til 20000. Merkostnader i form av emballasje, videresending av post, reetablering i form av at med ny leilighet trengs andre løsninger enn forrige sted og plutselig må man kjøpe lamper, skap, kommoder, hyller osv. Det er ikke bare å selge møblene sine, sånt tar tid og det er ingen garanti for at man får solgt møblene. Er det gjennom Finn, kan det ta månedsvis. Så til dere som sitter der og mener at å flytte er billig, hvor mange ganger har dere flyttet egentlig? Jeg har flyttet 16 ganger og å flytte er faktisk svindyrt. Anonymkode: 37653...d70 Har flytta mange ganger, men det har alltid vært som student/pendler. Dvs få møbler, kjøpt billig nytt det jeg trengte, leid delvis/fullt møblert. Så har stort sett kjørt egen bil, på det meste leid en litt større leiebil. Har aldri brukt flyttebyrå (men hvis vi skulle flytte lenger nå hadde vi kanskje måttet det). Er enig i at det koster en del hvis man har et stort lass. Anonymkode: 4af47...9ad 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå