Gå til innhold

kan man bare bruke strikken i strømpen

Anbefalte innlegg

Skrevet

Visst strikke i strømpen er slakk, uten at den strammer for mye, kan man da bare hive den over uten at den vrir seg for mye.Visst kanten bare trekker seg bakover kan jeg fint leve med det, men nupper den så blir slakke og vridning litt for mye av det gode, er det lurt å prøve å stusse denne kanten enten på underside eller overside.

Anonymkode: b9c46...eca

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hæh?!?! Dette skjønte jeg virkelig ingenting av - prøv igjen.

• Liker 6
Skrevet

??

Anonymkode: 820f2...472

• Liker 2
Skrevet

Beklager, men jeg skjønner ikke hva du skriver her.

Kan du forklare nærmere hva slags strikk og hva slags strømper du mener? Har du problemer med at strikken på strømpene føles for stram? 

• Liker 4
Skrevet

Hæ???

Anonymkode: c83ba...753

• Liker 2
Skrevet

Hva ER det du har røyka?

Anonymkode: 2a750...428

• Liker 4
Skrevet

Ja, du må vri den bakover og i motsatt retning av der nuppingen er på baksiden av undersiden på skrå. Så tar du av strikken og vrir den tilbake igjen mens du holder i den nederste enden av den øverste som er på skrå og bakvendt av den første.

• Liker 2
Skrevet
9 timer siden, AnonymBruker skrev:

Visst strikke i strømpen er slakk, uten at den strammer for mye, kan man da bare hive den over uten at den vrir seg for mye.Visst kanten bare trekker seg bakover kan jeg fint leve med det, men nupper den så blir slakke og vridning litt for mye av det gode, er det lurt å prøve å stusse denne kanten enten på underside eller overside.

Helt riktig, stussing av kanten vil gjøre susen :Nikke:  Kjør på!

Anonymkode: ddc61...ae7

• Liker 2
Skrevet
3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Ja, du må vri den bakover og i motsatt retning av der nuppingen er på baksiden av undersiden på skrå. Så tar du av strikken og vrir den tilbake igjen mens du holder i den nederste enden av den øverste som er på skrå og bakvendt av den første.

Litt usikker på om jeg forstod dette, kan du forklare meg en gang til på en litt mer forståelig måte

Skrevet

Men i alle dager, hva er det du snakker om??

Anonymkode: e0d70...804

Skrevet
4 minutter siden, AnonymBruker said:

Litt usikker på om jeg forstod dette, kan du forklare meg en gang til på en litt mer forståelig måte

Kanskje du skal gjøre det selv?

Anonymkode: a3f16...a38

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...