Suebird Skrevet 8. juni 2005 #1 Skrevet 8. juni 2005 Er det vanlig at alle de unge man inviterer i bryllupet også inviteres i utdrikningslaget? Tenker på f.eks. kjærestene/samboer til kompis/venninne, bør disse inviteres uansett om de er nære venenr eller ei?
Annie78 Skrevet 8. juni 2005 #2 Skrevet 8. juni 2005 Jeg skrev ned dem jeg ville ha med, som jeg trives sammen med, men det er bare noen få av dem som er bedt i bryllupet. Ta med dem du vil ha, du. Jeg syntes det var veldig kjekt når det var personer der som jeg føler meg trygg på, ikke bare noen jeg nesten kjenner.... Grunnen til at ikke alle er bedt i bryllup, er at det er mest barndomsvenner og familie som er bedt, og litt pga lang reisevei m.m. Men det blir vennefest til høsten!!!
tommeline Skrevet 8. juni 2005 #3 Skrevet 8. juni 2005 Jeg skrev og en navneliste til forloveren min om hvem jeg kan tenke meg å ha med i utdrikningslaget. Selvsagt de veninnene som er invitert i bryllupet, men ikke f.eks samboere/kjærester til min kjæres venner. Føler ikke jeg kjenner dem godt nok.
Gjest Vigdis_brud05 Skrevet 8. juni 2005 #4 Skrevet 8. juni 2005 Koner/samboere til min kjæres venner (og som jeg kjenner) kommer til å bli invitert i mitt utdrikningslag. Synes det er koselig for dem å bli kjent med flere før bryllupet også.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå